جنبش حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای حمله تروریستی روز دوشنبه در پیشاور پاکستان را محکوم کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از فرماندهان حزب الله لبنان به رجزگویی مقامات نظامی رژیم صهیونیستی درباره حمله به لبنان به شدت واکنش نشان داد.
مفتی جعفری لبنان با اشاره به حمله مسلحانه به نیروهای حزب الله در یک منطقه مسیحی نشین خطاب به رهبران مسیحی لبنان تاکید کرد که برخی گروه‌ها به دنبال به راه انداختن فتنه خونین در این کشور هستند
احزاب، جریان‌ها و شخصیت‌های ملی لبنان با صدور بیانیه‌ای حمله مسلحانه به کامیون وابسته به حزب الله لبنان و شهادت یکی از نیروهای این حزب را محکوم کردند.
حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌ای جزئیات شهادت یکی از نیروهای خود را در جریان حمله صورت گرفته در منطقه «الکحاله» اعلام کرد.
رسانه‌های عبری زبان به تبعات حمله موشکی احتمالی حزب الله لبنان علیه اراضی اشغالی و نابودی زیرساخت‌های رژیم صهیونیستی در این حملات اشاره کردند.
بعد از سخنرانی دبیرکل حزب الله لبنان، ارتش رژیم صهیونیستی از ترس حملات نیروهای مقاومت، عناصر خود را در مرزهای شمالی افزایش می‌دهد.
آمادگی رزمندگان حزب الله لبنان برای حمله زمینی به مواضع رژیم صهیونیستی و تمایل کاخ سفید برای بازنگری در روابط خود با این رژیم، از محورهای مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
یک خاخام صهیونیست، ترس و وحشت خود را از حمله احتمالی حزب الله لبنان علیه رژیم صهیونیستی در سایه ضعف ارتش این رژیم بیان کرد.
روزنامه یدیعوت آحارانوت هشدار داد مقاومت لبنان آماده انجام حمله و اعزام تکاور به اراضی اشغالی فلسطین و گروگان‌گیری در شهرک‌ها است.
حزب‌الله لبنان در یکی از بزرگترین رزمایش‌های خود در سال‌های اخیر، سناریو حمله به شهرک‌های صهیونیست‌نشین و تاسیسات حساس در اراضی اشغالی را مورد آزمایش قرار داد.
تحلیلگر نظامی صهیونیست گفت که ارتش رژیم صهیونیستی از ادعای نتانیاهو درباره حمله به زیرساخت های حزب الله در تجاوز اخیر به جنوب لبنان بسیار شگفت‌زده شده است.
دبیر کل حزب الله لبنان در واکنش به تهدیدات رژیم صهیونیستی علیه لبنان گفت: هر حمله به لبنان واکنش سریع و کوبنده را به همراه خواهد داشت.
معاون دبیر کل حزب الله لبنان به موضع گیری درباره حمله رژیم صهیونیستی به سوریه پرداخت و آنرا جنایت ضدبشری دانست.
سرویس رسانه‌ای حزب‌الله لبنان با انتشار یک فایل ویدئویی، شکست دیوار حائل صهیونیستی و حمله به شهرک‌های اسرائیلی در فلسطین اشغالی را شبیه‌سازی کرده است.
حزب الله لبنان حمله تروریستی شهر استانبول ترکیه که منجر به کشته و زخمی شدن تعدادی شد را محکوم کرد.
دبیر کل حزب الله لبنان در سخنرانی خود به حمله تروریستی به حرم شاهچراغ اشاره کرد و به نقش آمریکا در به حرکت درآوردن داعش اشاره کرد.
دبیر کل حزب الله لبنان در سخنرانی خود به حمله تروریستی به حرم شاهچراغ اشاره کرد و به نقش آمریکا در به حرکت درآوردن داعش اشاره کرد.
مشاور امنیت ملی عراق حمله تروریستی به حرم شاهچراغ شیراز را نشانه برقرار بودن خطر داعش دانست.
یک مقام امنیتی رژیم صهیونیستی ضمن بعید ندانستن جنگ میان تل آویو و حز ب الله لبنان، همچنین احتمال داد که انصارالله یمن دست به حملات علیه این رژیم بزند.
اظهار بی اطلاعی حزب الله از عامل حمله به رشدی درحالی است که رسانه‌های لبنانی اعلام کردند که مطر یک تبعه لبنانی است، هرچند سی ان ان اعلام کرد که به صورت مستقل نتوانسته است صحت این موضوع را تأیید کند و مشخص نیست مطر قبلاً به لبنان رفته است یا خیر.
در پی حمله اخیر ارتش رژیم صهیونیستی به منطقه مرزی قنیطره، منابع لبنانی از اقدامات امنیتی صهیونیست‌ها به دلیل نگرانی از واکنش حزب الله خبر می دهند.
سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در سخنرانی خود به مناسبت روز عاشورا، گفت: حمله به شیعیان نیجریه در مراسم روز عاشورا را محکوم می کنیم.
رژیم صهیونیستی عصر امروز جمعه، حمله ددمنشانه ای را به غزه آغاز کرده است که تاکنون شماری از فلسطینی ها از جمله یک کودک ۵ ساله فلسطینی بر اثر این حملات شهید و ده ها نفر دیگر زخمی شده اند.
حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای به حمله رژیم صهیونیستی به غزه واکنش نشان داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ