حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای به پاره کردن و سوزاندن قرآن در سوئد واکنش نشان داد و دولت سوئد را شریک این جنایت دانست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از فرماندهان حزب الله لبنان به رجزگویی مقامات نظامی رژیم صهیونیستی درباره حمله به لبنان به شدت واکنش نشان داد.
یکی از سرلشکرهای ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی با اذعان به هوش دبیرکل حزب الله لبنان، از مقامات تل آویو خواست او را دست کم نگیرند.
رسانه‌های صهیونیستی در گزارش‌هایی درباره نزدیک شدن زمان جنگ احتمالی با حزب‌الله لبنان هشدار دادند.
فرمانده جبهه شمالی رژیم صهیونیستی در جمع مقامات صهیونیستی در اظهاراتی به ارزیابی آخرین وضعیت تنش مرزی در مواجهه با نیروهای حزب الله لبنان پرداخت.
رسانه های رژیم صهیونیستی از آمادگی حزب الله برای جنگ با این رژیم خبر دادند.
مقامات جنبش أمل و حزب الله لبنان در نشست مشترک امروز خود با حمایت قاطع از عملیات مبارزان فلسطینی در جنین علیه صهیونیست‌ها، تحرکات مرزی تنش‌آفرین این رژیم در جنوب لبنان را بررسی کردند.
جنبش مقاومت حزب الله لبنان، اهانت امروز شهرک‌نشینان تندروی صهیونیستی به کتاب مقدس مسلمانان در اراضی اشغالی را به شدت محکوم کرد.
مقامات نظامی صهیونیست گفتند که عملیات تله و کمین نیروهای مقاومت که مملو از مواد منفجره بود، غافلگیر کننده و بسیار شبیه بمب‌های استفاده شده در جنوب لبنان توسط حزب‌الله و غزه توسط حماس بود.
رسانه‌های صهیونیستی با اذعان به توانمندی موشک‌های نقطه‌زن اسرارآمیز حزب الله از تنوع تاکتیکی پیشرفته و ادوات گسترده نیروهای نظامی حزب الله در مانور اخیر به مقامات صهیونیستی هشدار دادند.
یک هیأت قطری به ریاست وزیر مشاور در امور خارجه قطر برای رایزنی با مقامات لبنانی وارد بیروت شد.
جنبش حزب الله لبنان با محکوم کردن یورش ددمنشانه نظامیان اشغالگر به نابلس که به شهادت ۱۱ فلسطینی و زخمی شدن ده ها نفر دیگر منجر گردید، بر حمایت از ملت فلسطین تاکید کرد.
جنبش مقاومت اسلامی حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای اقدام موهن سوئد در هتک حرمت قرآن کریم را به شدت محکوم کرد.
جنبش مقاومت اسلامی حزب الله لبنان در واکنش به اهانت جدید نشریه شارلی ابدو، بیانیه ای صادر کرد.
جنبش مقاومت اسلامی حزب الله لبنان در واکنش به اهانت جدید نشریه شارلی ابدو، بیانیه ای صادر کرد.
یکی از مقامات ارشد حزب الله هر گونه ارتباط این گروه با کشته شدن نظامی ایرلندی یونیفل در جنوب لبنان را رد کرد و خواستار تحقیقات نیروهای امنیتی برای روشن شدن جزئیات این حادثه شد.
یکی از مقامات ارشد حزب الله هر گونه ارتباط این گروه با کشته شدن نظامی ایرلندی یونیفل در جنوب لبنان را رد کرد و خواستار تحقیقات نیروهای امنیتی برای روشن شدن جزئیات این حادثه شد.
معاون دبیرکل حزب الله لبنان گفت که حضور پررنگ مسئله فلسطین در جام جهانی قطر و مخالفت با صهیونیست ها، نشانه مخالفت ملت ها با هرگونه عادی سازی روابط با تل آویو است.
رئیس هیات شرعی جنبش حزب الله لبنان تاکید کرد که انتخاب رئیس جمهور این کشور باید بر اساس تفاهم صورت گیرد.
حزب الله لبنان حمله تروریستی شهر استانبول ترکیه که منجر به کشته و زخمی شدن تعدادی شد را محکوم کرد.
مقامات حزب الله لبنان و حماس طی دیداری مسئله فلسطین، مسائل مربوط به اردوگاه های آوارگان در لبنان و تعرضات مکرر صهیونیست ها به شهروندان فلسطینی در کرانه باختری را مورد بحث و بررسی قرار دادند.
معاون رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان در سخنانی گفت که مقاومت در صیانت از حقوق نفت و گاز لبنان در مقابل غارت و ثروت نقشی اساسی ایفا خواهد کرد.
حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای ضمن تمجید از شهید «عدی التمیمی» عامل عملیات ضد صهیونیستی اردوگاه شعفاط، او را نماد قدرت و صلابت ملت فلسطین و نشانه زوال رژیم صهیونیستی توصیف کرد.
منابع صهیونیستی ظهر امروز یکشنبه گزارش دادند که مقامات تل آویو از آموس هوکشتاین میانجی آمریکایی خواسته اند که به طرف لبنانی اطلاع دهد که روند استخراج گاز از میدان کاریش آغاز نشده است.
یکی از مقامات ارشد نظامی رژیم صهیونیستی گفت که دبیرکل حزب الله لبنان مهمترین تهدید برای ساختار نظامی و امنیتی رژیم صهیونیستی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ