فعالان عرب زبان در توئیتر به تحولات جاری در اراضی اشغالی و لزوم آزاد سازی فلسطین اشاره کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منابع عبری امروز جمعه اعلام کردند که یک هیئت آمریکایی عالی رتبه به پرسه زنی در مرز لبنان با فلسطین اشغالی پرداخته است.
رسانه‌های رژیم صهیونیستی از گشت‌زنی رزمندگان حزب الله نزدیک یک شهرک صهیونیست‌نشین در شهر «الجلیل اعلی» در مرزهای لبنان و فلسطین اشغالی خبر دادند.
رسانه‌های رژیم صهیونیستی از گشت‌زنی رزمندگان حزب الله نزدیک یک شهرک صهیونیست‌نشین در شهر «الجلیل اعلی» در مرزهای لبنان و فلسطین اشغالی خبر دادند.
هفده سال سال از جنگ ۳۳ روز رژیم صهیونیستی علیه حزب الله لبنان می‌گذرد و مقاومت با توانمندی موشکی و پهپادی خود آنچنان وحشتی در دل سران تل آویو انداخته است که جرات ندارند دست از پا خطا کنند.
مقامات جنبش أمل و حزب الله لبنان در نشست مشترک امروز خود با حمایت قاطع از عملیات مبارزان فلسطینی در جنین علیه صهیونیست‌ها، تحرکات مرزی تنش‌آفرین این رژیم در جنوب لبنان را بررسی کردند.
رئیس شورای اجرایی حزب الله گفت که دشمن با تمام توان خود برای فتنه انگیزی در لبنان تلاش می کند، ولی با اتحاد و هماهنگی ما شکست خواهد خورد و حزب الله از قدرت و شجاعت بی نظیری برخوردار است.
کومور در اقدامی عجیب که با اعمال نفوذ دولت های عربی حاشیه خلیج فارس انجام شده، جنبش‌های انصارالله، اخوان المسلمین و حزب‌الله لبنان را در کنار داعش و القاعده، در فهرست تروریسم خود قرار داد.
معاون دبیرکل حزب الله لبنان به ادعای آمریکا درباره تعلیق موقت و جزئی تحریم ها علیه سوریه به منظور کمک رسانی به زلزله زدگان در این کشور واکنش نشان داد.
حزب الله لبنان در پی وقوع زلزله شدید در کشورهای سوریه و ترکیه با مردم این دو کشور اعلام همبستگی و همدردی کرد.
ریاض به دنبال تضعیف به اندازه کافی تهران برای گرفتن امتیازات ژئوپولیتیک کلیدی از آن کشور است. این موارد ممکن است مصالحه ایران در مورد برنامه هسته‌ای خود، عدم مداخله آن کشور در امور کشور‌های عربی و قطع حمایت ایران از متحدان منطقه‌اش مانند حزب الله لبنان، انصارالله یمن و حماس در فلسطین را شامل شوند.
معاون رئیس شورای اجرایی جنبش حزب الله لبنان از گفتگو و تفاهم داخلی به دور از دخالت های خارجی و آمریکا به عنوان تنها راه حل بحران و مشکلات این کشور یاد کرد.
شیخ نبیل قاووق گفت که روابط حزب الله با نیروهای حافظ صلح سازمان ملل در لبنان «یونیفل» مبتنی بر همکاری و هماهنگی همیشگی است.
میانجی آمریکایی پیرامون ترسیم مرزهای دریایی بین لبنان و رژیم صهیونیستی گفت که توافق در این خصوص به تنش میان حزب الله و صهیونیست ها خاتمه نمی دهد.
مقامات حزب الله لبنان و حماس طی دیداری مسئله فلسطین، مسائل مربوط به اردوگاه های آوارگان در لبنان و تعرضات مکرر صهیونیست ها به شهروندان فلسطینی در کرانه باختری را مورد بحث و بررسی قرار دادند.
کیهان نوشت: لبنان با سیطره بر دو منطقه گازی قانا و کاریش در واقع بر سه چهارم این منطقه غنی تسلط پیدا کرده است و می‌تواند به هاب گازی مدیترانه تبدیل شود. یعنی هدفی که اسرائیل در سرمی‌پروراند، لبنانی‌ها می‌توانند از آن خود کنند.
مشاور امنیت ملی عراق حمله تروریستی به حرم شاهچراغ شیراز را نشانه برقرار بودن خطر داعش دانست.
حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای ضمن تمجید از شهید «عدی التمیمی» عامل عملیات ضد صهیونیستی اردوگاه شعفاط، او را نماد قدرت و صلابت ملت فلسطین و نشانه زوال رژیم صهیونیستی توصیف کرد.
برای نخستین بار در ۱۰ سال اخیر امروز چهارشنبه یک هیئت از جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس به دمشق پایتخت سوریه سفر می‌کند.
برای نخستین بار در ۱۰ سال اخیر امروز چهارشنبه یک هیئت از جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس به دمشق پایتخت سوریه سفر می‌کند.
منابع لبنانی از رایزنی طلال ارسلان رئیس حزب دموکراتیک لبنان با سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان خبر دادند.
محمد عبدالسلام سخنگوی جنبش انصارالله یمن با سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان دیدار و با او درباره تحولات منطقه و یمن رایزنی کرد.
یک مقام امنیتی رژیم صهیونیستی ضمن بعید ندانستن جنگ میان تل آویو و حز ب الله لبنان، همچنین احتمال داد که انصارالله یمن دست به حملات علیه این رژیم بزند.
دبیرکل حزب الله لبنان طی سخنرانی در مراسم عاشورایی در حومه جنوبی بیروت بر پایبندی به راه و روش امام حسین (ع) تاکید کرد.
رژیم صهیونیستی عصر امروز جمعه، حمله ددمنشانه ای را به غزه آغاز کرده است که تاکنون شماری از فلسطینی ها از جمله یک کودک ۵ ساله فلسطینی بر اثر این حملات شهید و ده ها نفر دیگر زخمی شده اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ