دبیر کل حزب الله لبنان در سخنانی ضمن تاکید بر ضرورت آزادسازی مزارع شبعا لبنان از ایران و سوریه به عنوان تنها حامی قدرت بازدارندگی لبنان در برابر رژیم صهیونیستی نام برد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با وجود تاکید مقامات ایرانی، اما حکومت افغانستان همچنان به راه خود می‌رود و با وجود وعده رفع مشکل از طریق گفتگو حقابه هیرمند تامین نشده است. از طرف دیگر شرایط مردم سیستان روز به روز بدتر و نگران‌کننده‌تر می‌شود. موضوعی که پیگیری و سرسختی هر چه بیشتر مقامات ایرانی برای گرفتن حق ایران از افغانستان را می‌طلبد و البته برای این اقدام ابزار‌های مهمی در اختیار دارد.
ارتش لبنان امروز (سه شنبه) اعلام کرد که کشورش «خط آبی موجود در داخل مزارع اشغالی شبعا» را که سازمان ملل قبلاً در جنوب لبنان مشخص کرده، به رسمیت نمی‌شناسد.
تبریز- رئیس موسسه تحقیقات کشاورزی دیم کشور گفت: مصرف غیر اصولی کود اوره به صورت سرک در بهار به بخشی از مزارع گندم دیم در استان های شمال غرب خسارت وارد کرده است.
وزیر خارجه لبنان از پاسخ محکم خود خطاب به سفرای پنج کشور بزرگ در خصوص چادرهای نصب شده از سوی حزب الله در مزارع شبعا خبر داد.
متخصصان یک شرکت دانش‌بنیان توانستند با تولید حصارهای الکتریکی، ضمن جلوگیری از ورودهای غیر مجاز، به ارتقای ایمنی امکان از جمله مزارع کشاورزی کمک کنند.
تل آویو سعی دارد موضوع توقف تجاوز به روستای الغجر لبنان را منوط به جمع آوری چادرهای حزب الله در مزارع شبعا کند، اما مسئولان لبنانی معتقدند که هرگز معامله‌ای در این خصوص صورت نخواهد گرفت.
برای نخستین بار در کشور یک شرکت دانش بنیان در کشور موفق به ساخت پهپادهای ویژه برای پایش آنلاین مزارع کشاورزی و اطفا حریق شد.
ملخ‌های مراکشی به مزارع روستاهای شهرستان سمیرم حمله کردند.
خرداد، ماه زرد شدن مزارع گندم و کلزا در مازندران است و هرچه رخ آن طلایی تر، صورت گندمکار و کلزاکار سرخ‌تر می‌شود و نگران تکرار تراژدی برنج و شالیزار در گندمزارها هستند.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران از آغاز برداشت جو از مزارع این استان خبر داد.
مجری طرح گیاهان قندی وزارت جهاد کشاورزی گفت: از ۶ میلیون هکتار اراضی آبی کشور، سالانه حدود ۱۲۰ هزار هکتار از مزارع، زیر کشت چغندر قند قرار می‌گیرد.
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۲ سارق باغات و مزارع در محدوده خاورشهر ، خبر داد و گفت: تا کنون ۴ شاکی متهمان را مورد شناسایی قرار داده‌اند.
دزفول- مدیر جهاد کشاورزی دزفول از پایان برداشت محصول سیر در این شهرستان خبر داد و گفت: ۹ هزار تن محصول سیر از مزارع دزفول برداشت شد.
نخستین نشست تخصصی مزارع نوآوری با هدف برنامه‌ریزی برای آغاز فعالیت ۴۶ مزرعه نوآوری در بهره‌وری از منابع آب و خاک و ایجاد ۱۰۰ مزرعه نوآوری در سال ۱۴۰۲ برگزار شد.
برداشت گندم و جو از مزارع شهرستان دشتی
جهاد ایوب، استاد، منتقد و نویسنده لبنانی تاکید دارد که شواهد موجود برای ناظران سیاسی و کارشناسان نظامی گویای آن است که درگیری بین جبهه مقاومت و رژیم صهیونیستی به بالاترین حد خود رسیده است.
جهاد ایوب، استاد، منتقد و نویسنده لبنانی تاکید دارد که شواهد موجود برای ناظران سیاسی و کارشناسان نظامی گویای آن است که درگیری بین جبهه مقاومت و رژیم صهیونیستی به بالاترین حد خود رسیده است.
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری از دستگیری و انهدام باند ۳ نفره خبرداد.
سمنان- مدیر حفظ نباتات جهاد کشاورزی استان سمنان بابیان اینکه هم اکنون تراکم سن غلات به وضعیت مبارزه نرسیده است، گفت: مزارع استان برای جلوگیری از شیوع سن غلات بازرسی می‌شوند.
سمنان- مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان سمنان، با اشاره به ورود برخی وحوش به مزارع مردم در شمال استان، گفت: در صورت بروز خسارات از سوی وحوش، جبران آن، قابل انجام خواهد بود.
تربت حیدریه ـ مدیر جهاد کشاورزی تربت‌حیدریه گفت: بر اساس برآورده‌های اولیه خسارت یخبندان به مزارع و باغات این شهرستان بویژه در مزارع زعفران گسترده است.
هر ماهواره می‌تواند حدود ۲ گیگاوات برق را به شبکه انتقال دهد که هر ماهواره را از نظر توان خروجی با یک نیروگاه هسته‌ای قابل مقایسه می‌سازد.
در روستا‌های حاصبیا و العرقوب صدای ناشی از انفجار‌هایی در مزارع اشغالی شبعا لبنان شنیده شد که به دلیل تمرین‌های نظامی ارتش رژیم صهیونیستی بود تا حدی که در بلندی‌های جولان هم شنیده شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ