رئیس شورای سیاسی حزب الله لبنان با بیان اینکه سرنوشت منطقه را شکست‌خوردگان رقم نمی‌زنند، تأکید کرد که رژیم صهیونیستی نگران آینده خود است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌های عبری زبان مدعی مشارکت فرانسه در وساطت برای آرام‌سازی اوضاع و کاهش تنش بین رژیم صهیونیستی و حزب الله جهت ممانعت از درگیری در مرزهای شمالی فلسطین اشغالی شدند.
رسانه‌های رژیم صهیونیستی از گشت‌زنی رزمندگان حزب الله نزدیک یک شهرک صهیونیست‌نشین در شهر «الجلیل اعلی» در مرزهای لبنان و فلسطین اشغالی خبر دادند.
رسانه‌های رژیم صهیونیستی از گشت‌زنی رزمندگان حزب الله نزدیک یک شهرک صهیونیست‌نشین در شهر «الجلیل اعلی» در مرزهای لبنان و فلسطین اشغالی خبر دادند.
رسانه های رژیم صهیونیستی از آمادگی حزب الله برای جنگ با این رژیم خبر دادند.
رسانه‌ها و تحلیلگران رژیم صهیونیستی اذعان کردند که حزب الله لبنان از نیروی زمینی قدرتمندی برخوردار است که خود را برای اشغال «الجلیل» آماده می‌کند و این مسأله تل آویو را نگران کرده است.
رسانه‌ها و تحلیلگران رژیم صهیونیستی اذعان کردند که حزب الله لبنان از نیروی زمینی قدرتمندی برخوردار است که خود را برای اشغال «الجلیل» آماده می‌کنند و این مسأله تل آویو را نگران کرده است.
معاون دبیرکل حزب الله لبنان با بیان اینکه سلاح مقاومت ۱۷ سال است که در مقابل دشمن بازدارندگی ایجاد کرده است، گفت: ما موافق لبنان قدرتمندی هستیم که با رژیم اشغالگر و هر متجاوزی مقابله می‌کند.
معاون دبیرکل حزب الله گفت: آن لبنان که از غرب درخواست کمک می‌کرد، هرگز باز نخواهد گشت. ما موافق لبنان قدرتمندی هستیم که با رژیم اشغالگر و هر متجاوزی مقابله می‌کند.
تحلیلگر نظامی صهیونیست گفت که ارتش رژیم صهیونیستی از ادعای نتانیاهو درباره حمله به زیرساخت های حزب الله در تجاوز اخیر به جنوب لبنان بسیار شگفت‌زده شده است.
پیام ویدیویی معنادار و هشدارآمیز حزب الله لبنان به رژیم صهیونیستی به زبان عبری، همزمان با هرج و مرج در فلسطین اشغالی، صهیونیست‌ها را وحشت‌زده کرد.
معاون دبیرکل حزب الله لبنان گفت که حضور پررنگ مسئله فلسطین در جام جهانی قطر و مخالفت با صهیونیست ها، نشانه مخالفت ملت ها با هرگونه عادی سازی روابط با تل آویو است.
یک ژنرال رژیم صهیونیستی درباره پرونده مذاکرات ترسیم مرزهای دریایی میان لبنان و این رژیم گفت که حزب الله تل آویو را به زانو درآورده و مجبور به تسلیم کرد.
مسیر تواقق مرزی لبنان با رژیم صهیونیستی تا اینجا، جدا از آنکه چه پایانی داشته باشد، یک پیروزی ماندگار برای حزب الله و سید حسن نصرالله است.
رئیس حزب سوسیالیست ترقی خواه لبنان تأکید کرد که لبنان به لحاظ دفاعی به حزب الله نیاز دارد و رژیم صهیونیستی در پرونده ترسیم مرزهای دریایی تسلیم حزب الله شد.
رسانه های صهیونیستی اعلام کردند که عدم استخراج گاز از میدان کاریش به دلایل فنی نیست، بلکه تهدید نصرالله بر رژیم صهیونیستی تأثیر گذاشته است.
یکی از فرماندهان عالی رتبه ارتش رژیم صهیونیستی هشدار داد که در جنگ آینده سران تل آویو هدف موشک های حزب الله لبنان خواهند بود.
پس از اینکه حزب الله لبنان اعلام کرد رژیم صهیونیستی در تیررس موشک های مقاومت قرار دارد، تل آویو اعلام کرد استخراج گاز از میدان کاریش را تا ماه اکتبر آینده به تعویق می اندازد.
روزنامه لبنانی الاخبار ضمن مصاحبه با یکی از فرماندهان ارشد حزب الله درباره قدرت نظامی مقاومت، تصاویر چند نوع از پهپادهای حزب الله را منتشر کرد.
معاون هماهنگ کننده فرمانده سپاه پاسداران با بیان اینکه مقاومت در اوج عظمت و قدرت قرار دارد، گفت: حزب الله با در اختیار داشتن قویترین نیروی زمینی در منطقه قادر به نابودی رژیم صهیونیستی است.
یک روزنامه صهیونیستی درباره تشدید تنش ها میان رژیم صهیونیستی و حزب الله لبنان در دریای مدیترانه هشدار داد.
عضو ارشد شورای مرکزی حزب الله ضمن تأکید بر حمایت مقاومت لبنان از ملت و مقاومت فلسطین تأکید کرد رژیم صهیونیستی هیچ راهی جز تسلیم شدن در مقابل مقاومت ندارد.
رژیم صهیونیستی عصر امروز جمعه، حمله ددمنشانه ای را به غزه آغاز کرده است که تاکنون شماری از فلسطینی ها از جمله یک کودک ۵ ساله فلسطینی بر اثر این حملات شهید و ده ها نفر دیگر زخمی شده اند.
حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای به حمله رژیم صهیونیستی به غزه واکنش نشان داد.
رسانه های رژیم صهیونیستی به نقل از یک مسئول بلند پایه این رژیم اعلام کردند که تل آویو در مسئله توافق احتمالی درباره ترسیم مرزهای دریایی با لبنان، کاملا تسلیم شد و سید حسن نصرالله پیروز شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ