سرپرست سازمان امدادونجات از در راه ماندن ۲۹۰۰ مسافر قطار مشهد در پی سرمای شدید هوا و کولاک خبر داد و گفت: کمک رسانی به حادثه دیدگان در حال انجام است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بهترین راه برای کاهش وزن به روشی سالم و پایدار، ایجاد کمبود کالری از طریق ترکیبی از تغذیه سالم و فعالیت بدنی است. این به معنای تمرکز بر روی غذا‌های کامل و غنی از مواد مغذی، هیدراته ماندن، خواب کافی و گنجاندن تمرینات قدرتی در روال خود است.
کاش به جای این همه ذره‌بین برای کشف خطوط قرمز و سبز و زرد رسانه‌ها، برای دیدن آن همه سوءتدبیر‌ها در اداره اقتصاد و فرهنگ کشور که با چشم غیرمسلح و حتی کم‌بینا قابل رویت است وقت می‌گذاشتیم و برای شکم‌های گرسنه و امید‌های بر باد رفته فکری می‌کردیم و جوانان را به ماندن و تلاش و کوشش در راه اعتلای وطن ترغیب می‌کردیم و نیز به جای برخورد حذفی با منتقدین دلسوز [اگر کتاب نمی‌خوانیم]لااقل همین یادداشت‌ها و نکته‌های خیرخواهانه را می‌خواندیم.
امباپه 6 سال پیش هم گفته بود که اولویتش ماندن در موناکو است ولی خیلی زودتر از تصورات باشگاهش را ترک کرد و به پی اس جی پیوست. حرکتی مشابه امسال در راه است؟
از آرماگدون تا روز پس از فردا، فیلم‌های هالیوودی زیادی در مورد چگونگی پایان جهان ما ساخته شده است. اما اگر قرار است یک آخرالزمان جهانی رخ دهد، تاکتیک شما برای زنده ماندن چیست؟ یک ابر وانت جدید شاید راه نجات شما باشد.
لوچانو اسپالتی، سرمربی ناپولی، تایید کرد که انگیزه تیمش در دیدار امشب مقابل اینتر، شکست دادن تیمی است که به فینال چمپیونزلیگ راه پیدا کرده است.
نوشیدن آب زیاد و هیدراته نگه داشتن بدن یک راه عالی برای پاکسازی روده است. نوشیدن آب ولرم جوشیده به صورت ناشتا برای هیدراته ماندن بدن تاثیر خوبی دارد و علاوه بر روده، به سلامت عمومی بدن تان کمک می‌کند.
برای نگهداری قارچ به مدت چند روز در یخچال بهتر است از شستشوی قارچ تا قبل از مصرف خودداری کنید و در صورت شستن حتما” آن را در جریان هوای خنک خشک کنید.
اولین دلیل برای خواب خوب شبانه میزان زیاد هورمون ملاتونین است٬، اما دلیل دیگر وجود ریتم‌های زیست‌شناختی در زندگی شبانه‌روزی است. با اجرای چند روش ساده می‌توان خوابی راحت و بدون دغدغه داشت.
اختلاف دولت و ملت درباره حجاب را نمی‌توان با فرمان حکومتی حل کرد. فرمان ممکن است الزام‌آور باشد، اما اقناع نمی‌کند. برگزاری همه‌پرسی می‌تواند راه‌حل فیصله‌بخش باشد. قانون اساسی در اصل ۵۹ راه حل این دست از مساله‌ها را همه‌پرسی دانسته است. حل یک‌جانبه و آمرانه این اختلاف به منزله حل نکردن آن و باقی ماندن استخوان در لایه زخم است. به گمانم، در مساله حجاب، حکومت در تله دشمنان دانا افتاده است. سرنگونی‌طلب‌ها چنین القا می‌کنند که حجاب دیوار برلین حکومت است. جناحی در حکومت هم دقیقا همین موضع را تکرار می‌کند، یعنی موجودیت خود را به یک مساله ساده گره می‌زند.
عطیه تک‌تهرانی، مدیر پژوهش انجمن یوزپلنگ ایرانی معتقد است، کم شدن تلفات یوز در اثر تصادفات در توقف یا روی زمین ماندن ایمن‌سازی جاده، بی‌تاثیر نبوده است: شاید یکی از دلایل، ناشی از کم‌کاری باشد چراکه تلفات یوز کم شده بود. آخرین تلفات ما قبل از مردادماه ۱۴۰۱ مربوط به سال ۹۷ بود که در آن سال، یارقلی در شمال میاندشت در اثر تصادف کشته شد. بعد از حادثه مردادماه سال گذشته، گروهی تشکیل داده و طرحی تهیه کردیم و به سازمان محیط‌زیست ارائه دادیم تا آن‌را به وزارت راه تحویل بدهند
فرانکی دی‌یونگ، هافبک هلندی بارسلونا معتقد است با پیروزی برابر بیلبائو و سپس رئال مادرید، تقریبا قهرمانی لالیگا قطعی خواهد شد.
میکل آرتتا از انگیزه بالای آرسنال برای بازی فردا برابر اورتون خبر داد و گفت که می خواهند با کسب پیروزی، به امتیاز 60 برسند.
سرمربی برزیلی نفت آبادان می‌گوید تیمش راه ماندن را در ادامه لیگ برتر پیدا می‌کند.
سرمربی برزیلی نفت آبادان می‌گوید تیمش راه ماندن را در ادامه لیگ برتر پیدا می‌کند.
پمپئو در کتاب جدید خود اشرف غنی را یک "شیاد به تمام معنی" خواند که به شخصه بر تمایلش بر ماندن در راس قدرت متمرکز بود و مانعی جدی بر سر راه مذاکرات صلح به شمار می‌رفت.
نوزاد معلولی که سال ۱۹۹۳ در تایلند در گوشه خیابان رها شده بود حالا تبدیل به ورزشکاری در رشته اسکیت و البته بازیگری در هالیوود شده است.
سرپرست سازمان امدادونجات از در راه ماندن ۲۹۰۰ مسافر قطار مشهد در پی سرمای شدید هوا و یخ‌زدگیخبر داد و گفت: کمک رسانی به حادثه دیدگان در حال انجام است.
مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران اظهار کرد: مجموعا گرمخانه‌های شهرداری تهران، توان پذیرش شبانه ۲۰۰۰ تا ۲۵۰۰ نفر از افراد بی خانمان و در راه مانده را دارند.
وقتی صیاد‌های لنج «مهران» بعد از ۱۵ روز روی آب ماندن، پای‌شان به ساحل سومالی رسید، نمی‌دانستند آن مرد‌های نقابدار که با اسلحه به استقبال‌شان آمدند، قرار است آن‌ها را به اسارتی دوساله ببرند و کسی از آن‌ها خبر نداشته باشد. سفر صیادی‌شان به اقیانوس هند همیشه کوتاه بود، ولی این‌بار همه‌چیز فرق می‌کرد و راه خانه دورتر شده بود.
سیاهرگ‌ها خون را از اندام‌ها به سمت قلب برمی‌گردانند در واقع این رگ‌ها دریچه‌هایی دارند که باعث می‌شود در راه برگشت، خون به سمت پایین بازگشت نکند و اگر این دریچه‌ها دچار نارسایی شوند با باقی ماندن خون در سیاهرگ‌ها، رگ‌های واریسی ایجاد می‌شود.
سال ۱۳۸۷بود که یکی از پزشکانِ ابراهیم، ماجرای عجیب و غریب شب بیدار ماندن و هرگز نخوابیدن او را با خبرنگاران شبکه تلویزیونی و استانی درمیان گذاشت. طوری که در کمتر از چند روز، این جوان گیلانی به شهرت جهانی رسید و خبرنگاران و مستندسازان ایرانی و خارجی، راه خانه‌اش را در پیش گرفتند.
«تعداد زائران کربلا در این دوره به مراتب بیشتر از سال‌های گذشته بود. با این حال باید پیش‌بینی‌های لازم توسط وزارت راه و وزارت کشور و به ویژه ستاد اربعین، صورت می‌گرفت. اما مشخصا آنچه این روز‌ها در مرز با آن مواجه هستیم نتیجه ازدحام جمعیت است.»
از وقفه افتادن میان تحصیل و بازار کار تا متوقف ماندن همه امور زندگی و حتی تعویق ازدواج و تشکیل خانواده، درباره مشکلاتی که سربازی برای پسران ایرانی به دنبال دارد، زیاد خوانده و شنیده‌ایم اما راه چاره چیست؟
روز کاری امروز در حالی در تهران شروع شد که سنجش کیفیت هوا حکایت از افزایش آلودگی و افت کیفیت داشت و بر تصمیم مسئولان مبنی بر تعطیلی کلیه مدارس مهر تایید می‌زد و در عین حال این پرسش را به دنبال داشت که چرا دانشگاه‌ها و ادارات تعطیل نشده اند؛ تصمیمی که دیشب اتخاذ نشده بود و دقایقی پیش گرفته شد؟!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ