میکل آرتتا از انگیزه بالای آرسنال برای بازی فردا برابر اورتون خبر داد و گفت که می خواهند با کسب پیروزی، به امتیاز 60 برسند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وضعیت چمن ورزشگاه نقش جهان یکی از دغدغه های اصلی استقلال و سپاهان محسوب می شود.
چذابه - رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان از راه‌اندازی هیئت‌های صلح در مرزهای اربعین حسینی استان همزمان با حضور زائران خبر داد.
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار فرستاده ویژه سازمان همکاری اسلامی گفت: ایران راه حل خروج افغانستان از وضعیت کنونی را تشکیل دولت فراگیر با حضور همه گروه‌های قومی و مذهبی این کشور می‌داند.
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار فرستاده ویژه سازمان همکاری اسلامی گفت: ایران راه حل خروج افغانستان از وضعیت کنونی را تشکیل دولت فراگیر با حضور همه گروه‌های قومی و مذهبی این کشور می‌داند.
رئیس پژوهشگاه ICT در بازدید از خانه نوآوری و فناوری ایران خواستار بهره‌مندی از تجربیات iHiT برای راه اندازی نمایشگاه دائمی و شو روم فاوا کشور شد.
مربی تیم ملی بوکس ایران گفت: متاسفانه تنها نفرات اول و دوم بازی‌های آسیایی می‌توانند سهمیه المپیک بگیرند که کار را برای ما خیلی سخت کرده است.
مدرس جمعیت هلال احمر درباره مواجهه با افرادی که دچار گرمازدگی شدند، گفت: برای نجات این افراد باید در صورتی که هوشیار هستند، مایعاتی با حجم کم به آنها داد.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: راه برخورد با کارکنان متخلف یک سکو، بستن آن سکو نیست. راه حل برخورد با افراد متخلف است.
مشاور امنیت داخلی رژیم صهیونیستی درباره موضوع عادی سازی روابط میان ریاض و تل‌آویو اظهارنظر کرد.
سعید عزت‌اللهی هافبک موردنظر پرسپولیس و استقلال، روزهای عجیبی را در وایله دانمارک سپری می‌کند.
رشت - مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان از ایجاد ۳ دفتر خدماتی مسافرتی و گردشگری در استان خبر داد و گفت: با راه اندازی این دفاتر، حداقل برای ۴۰ نفر مستقیم شغل ایجاد می شود.
رئیس شورای راهبردی روابط خارجی بهترین راه برای حل‌وفصل اختلافات ارضی ژاپن و روسیه درباره چهار جزیره واقع در اقیانوس آرام را «مذاکره مستقیم بین دو کشور دانست.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به راه اندازی ۲۰۶۰ خانه محیط زیست در سراسر کشور گفت: باید بتوان از ظرفیت‌های مردمی برای ارتقای جایگاه محیط زیست بهره گرفت.
کشتی گیران تیم ملی فرنگی کشورمان در 2 وزن امروز به مصاف حریفان خود رفتند.
دستگاه تونل باد مادون صوت در آزمایشگاه تخصصی ایرودینامیک دانشکده فناوری‌های نوین و مهندسی هوافضای دانشگاه شهیدبهشتی راه‌اندازی شد.
در جریان تحولات سیاسی داخلی نیز راه تفاهم و سازش را باید باز کرد. اگر منتقدان قدرتمند و قادر به بسیج آن باشند و دست قدرتمند خود را برای تفاهم دراز کنند، جفت خود را پیدا می‌کنند. دیر و زود دارد، سوخت و سوز ندارد. از سوی دیگر تحول فکری نزد اغلب مردم و منتقدین نیز در سال ۱۴۰۱ به مرحله کیفی رسید و بازگشت‌ناپذیر می‌نماید. این تحول نیز ابعاد گسترده‌ای دارد که پرداختن به آن مجال دیگری می‌طلبد. اگر با این رویکرد نگاه کنیم و با نتیجه‌گیری‌های آن موافق باشیم، سال ۱۴۰۱ را می‌توان سال پایه برای عبور از بحران و رسیدن به پایان تونل ناامیدی و ورود به عرصه امید و روشنایی دانست. امیدوارم چنین نشود.
کیلیان امباپه بعد از تبدیل شدن به بهترین گلزن تاریخ پاری‌سن‌ژرمن تاکید کرد که هنوز راه درازی در پیش دارد.
آلوارو بنیتو، بازیکن سابق رئال مادرید و کارشناس کادناسر، معتقد است که اورلین شوامنی برای رسیدن به جایگاه کاسمیرو هنوز راه درازی در پیش دارد.
خوان لاپورتا در رویای قهرمانی بارسلونا در لالیگاست و می‌گوید که حس می‌کند به این عنوان خواهند رسید، هرچند هنوز راه درازی تا پایان فصل باقی‌ مانده است.
انگلیس باز هم نتوانست جام‌جهانی ۲۰۲۲ را به خانه ببرد اما جود بلینگام، جوان آینده‌داری که با عملکردهای تماشایی‌اش در این تیم بازی کرد، هنوز راه درازی برای کسب بزرگترین افتخارها دارد.
علی عابدی درزی به دیدار رده بندی رقابت‌های کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان راه یافت.
رئیس جمهور اوکراین مدعی شد که کشورش در حال تغییر روند جنگ با روسیه است.
مدیر بانک سلولهای انسانی و جانوری مرکز ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران گفت: حفاظت از ذخایر ژنتیکی اسب کاسپین  به عنوان میراث ملی کشور ضروری است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ