اولین دلیل برای خواب خوب شبانه میزان زیاد هورمون ملاتونین است٬، اما دلیل دیگر وجود ریتم‌های زیست‌شناختی در زندگی شبانه‌روزی است. با اجرای چند روش ساده می‌توان خوابی راحت و بدون دغدغه داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: دو جوان شبانه در حال قدم زدن به سمت یکی از پارک‌های جنوب شهر تهران بودند که ناگهان یک موتورسیکلت راه آنان را مسدود و به قصد سرقت با چاقو حمله می کند.
پردیس- معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: از ابتدای دولت جدید تاکنون ۳۰ هزار واحد مسکن مهر در شهرهای جدید تحویل شده و ۲۰ هزار واحد دیگر تا پایان سال به مردم تحویل خواهد شد.
فرمانده پلیس راه آهن کشور از دستگیری جاعل و کشف یک فقره جعل به ارزش ۲۰ میلیارد ریال خبر داد.
گز و همکارانش بیش از ۲۰ سال در حال مطالعه مرکز کهکشانی بودند. بر اساس این داده‌ها، تیمی از ستاره‌شناسان به رهبری آنا سیورلو، ستاره شناس UCLA، چهار جرم دیگر را شناسایی کردند: G ۳، G ۴، G ۵ و G ۶. آن‌ها در مدار‌های بسیار متفاوتی از G ۱ و G ۲ قرار دارند. در مجموع، اجرام G دارای دوره‌های مداری هستند که از ۱۷۰ سال تا ۱۶۰۰ سال متغیر است.
اصفهان- معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان از اخذ ۲۱۶ رای قضایی به نفع دولت و بیت المال برای بازپس گیری بیش از ۲۰ هکتار از اراضی ملی استان اصفهان طی ۹۰ روز اخیر خبر داد.
ابر پروژه رشت-آستارا پس از ۲۰ سال ساخته خواهد شد و قرار است ۱۵ میلیون تن کالا سالانه از این مسیر عبور کند.
منابع عبری گزارش دادند که آمریکا با خریداری ۲۰ فروند جنگنده بالگرد از نوع آپاچی АН-۶۴А از رژیم صهیونیستی در صدد تحویل این بالگردها به ارتش اوکراین است.
مدیرکل ساخت وتوسعه راه آهن منطقه ۲ گفت: با اجرا شدن پروژه راه آهن رشت- آستارا، سالانه حدود ۲۰ میلیارد دلار برای کشور ارزآوری در بردارد.
شبیخون بزدلانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه تاکنون ۱۳ شهید و بیش از ۲۰ زخمی برجای گذاشته است.
شبیخون بزدلانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه تاکنون ۱۳ شهید و بیش از ۲۰ زخمی برجای گذاشته است.
فعال سیاسی اصولگرا گفت: دولت سیزدهم چند دولت در دولت است و اعضای کابینه در ۲۰ ماه گذشته دائم داشتند با هم طناب کشی می‌کردند.
شاهرود- فرماندار شاهرود گفت: تاکنون ۲۰ نیروگاه خورشیدی به همت بسیج سازندگی و برای خانواده های نیازمند در سراسر شهرستان راه اندازی شده است.
کشور اندونزی مخالفت خود را با حضور رژیم صهیونسیتی در جام جهانی زیر ۲۰ سال که قرار است با میزبانی این کشور برگزار شود اعلام کرد.
اصفهان- رئیس مرکز پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از نفوذ سامانه بارشی به استان از فردا چهارشنبه و فعالیت آن تا ۲۰ اسفند خبرداد.‌
قرارداد اختیار معامله سکه طلا سررسید اردیبهشت ۱۴۰۲ از شنبه ۲۰ اسفند راه‌اندازی شده و قابل معامله خواهد بود.
سفر رئیس جمهور به چین با هدف افزایش مبادلات مالی و تجاری آن هم بعد از ۲۰ سال می تواند دستاوردهای خوبی برای کشور داشته باشد.
سردار آزمون در اولین بازی خود بعد از جام جهانی برای لورکوزن 18 دقیقه به میدان رفت و نشان داد که در پی راه یافتن به ترکیب اصلی تیم ژابی آلونسو است.
این حادثه در اثر ریزش داربست عملیات بتن ریزی تونل ۲۰ در روبروی پایگاه هلال احمر شهرستانک رخ داد.
اگر گل دقیقه ۲۰ ترابی به ثمر می‌نشست، او تبدیل به اولین بازیکن دربی می‌شد که در فاصله دو دقیقه یک گل می‌سازد و یک گل می‌زند، اما این ضربه با اختلاف بسیار کم از کنار دروازه به بیرون رفت.
مشهد ـ با حضور دستگاههای امدادی و خدمات رسان طرح ترافیک زمستانی پلیس راه در جاده‌های خراسان رضوی آغاز و تا ۲۰ اسفندماه ادامه خواهد داشت.
قاتل وقتی تحت بازجویی قرار گرفت و خود را در پایان راه دید، به ناچار لب به اعتراف گشود و گفت: «پس از قتل از شهرستان به تهران گریختم و زندگی مخفیانه‌ای را در پیش گرفتم. پس از چند سال وقتی آب‌ها از آسیاب افتاد، با خودم گفتم دیگر کسی مرا شناسایی نمی‌کند. ازدواج کردم و صاحب فرزند شدم. اما بار کج هیچ وقت به منزل نمی‌رسد و درنهایت به دام قانون افتادم.
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از کاهش ۲۰ درصدی جرائم به عنف بعد از راه اندازی گشت‌های ویژه پلیس در پایتخت خبر داد.
بر اساس دستور وزیر راه و شهرسازی، بازه زمانی فروش بلیت پروازهای اربعین از ۲۰ به ۱۵ شهریور تغییر کرد و با نرخ ۶ میلیون تومان به فروش می رسد.
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور گفت: اعتبار مورد نیاز برای تکمیل پروژه راه آهن رشت-آستارا با احتساب هزینه‌های تملک اراضی حدود ۲۰ هزار میلیارد تومان برآورد می شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ