روز کاری امروز در حالی در تهران شروع شد که سنجش کیفیت هوا حکایت از افزایش آلودگی و افت کیفیت داشت و بر تصمیم مسئولان مبنی بر تعطیلی کلیه مدارس مهر تایید می‌زد و در عین حال این پرسش را به دنبال داشت که چرا دانشگاه‌ها و ادارات تعطیل نشده اند؛ تصمیمی که دیشب اتخاذ نشده بود و دقایقی پیش گرفته شد؟!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با اعلام رضا درویش، دروازه‌بان برزیلی تیم پرسپولیس روز چهارشنبه به ایران می‌آید.
رئیس دادگستری تهران در واکنش به این فیلم به دادستان اسلامشهر دستور داد که به‌صورت فوری این سارقان شناسایی و دستگیر شوند.
تهران- مدیرکل مدیریت بحران استان تهران بر ضرورت ساماندهی فوری دستفروش ها و باربرها در بازار تهران تاکید کرد.
پروژه کریدور حمل و نقل بین المللی شمال - جنوب برای روسیه، هند و ایران به یک موضوع فوری تبدیل شده، زیرا به مسکو و تهران کمک می‌کند تا بازار‌های تازه‌ای را توسعه داده و از تحریم‌ها فرار کنند.
عدم صدور ویزا برای بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی والیبال ایران در نهایت منجر به بازگشت او به تهران شد.
جلسه رسمی مدیران استقلال در هتل اسپیناس تهران با حضور علیرضا بیرانوند آغاز شد.
تکلیف آخرین نیمکت لیگ برتر با انتخاب رسول خطیبی مشخص شد.
آکسیوس در خبری فوری اعلام کرد که واشنگتن در حال مذاکره با تهران برای عدم غنی‌سازی اورانیوم بالای ۶۰ درصد در ازای آزاد کردن بخشی از وجوه توقیف شده‌اش است.
رئیس مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تهران بزرگ گفت: واحدهای عملیاتی معمولاً در کمتر از ۷ دقیقه در خبرهای فوری حضور پیدا می‌کنند.
نادعلی تأکید کرد: این اشتباه است که بدون طرح در زمینه حجاب وارد شویم و حتما باید طرحی در این خصوص داشته باشیم؛ اینکه در چنین درگیری‌هایی در صحنه حاضر نشوند باعث سرشکستگی است و باید رسیدگی فوری در مترو انجام می‌شد، شرکت مترو گزارش خود را در این زمینه آماده و به شورا ارسال کند.
پیام حیدری داور شهرآورد شماره ۱۰۰ تهران خواهد بود.
بر اساس هشدار‌های هواشناسی مبنی بر افزایش و شدت بارش باران و احتمال حوادث جوی از مردم تقاضا می‌شود از حضور در مسیل‌ها و حاشیه رودخانه‌ها خودداری کنند.
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از ۴۴۸ مورد رفع تصرف فوری و اجرای حکم قضایی در سال گذشته خبر داد.
با تصمیم ناظر بازی دربی امیدهای تهران در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار خواهد شد .
وزیر خارجه گفت: تهران آماده ارسال فوری تیم‌های امدادی و کمک‌های انسانی به ادلب است و از صلیب سرخ جهانی انتظار می‌رود هماهنگی لازم را با هلال احمر ایران انجام دهد.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مکاتبات نهاد‌های بالادستی بر قاعده‌مند شدن نظارت بر صوت و تصویر فراگیر گفت: چندی پیش شورای عالی امنیت ملی نیز طی نامه‌ای به مجلس شورای اسلامی ضمن بیان تحلیلی شرایط، فرصت‌ها و چالش‌های این صنعت برای کشور و با نگاهی مثبت به این صنعت خواستار این شده که با قید فوریت، اقدامات لازم برای تدوین، تنظیم و تصویب قوانین مورد نیاز در زمینه صوت و تصویر فراگیر به عمل آید.
مهاجم برزیلی مدنظر پرسپوليس با این باشگاه به توافق دست یافت و به زودی راهی تهران می‌شود.
مدیرکل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران گفت: وام فرزندآوری به زودی به حساب کارکنانی که از آبان ماه امسال صاحب فرزند شده اند پرداخت می‌شود.
نماینده ویژه آمریکا در امور ایران با تکرار ادعاها علیه تهران گفت که اجرای تعهدات پادمانی ذیل معاهده ان پی تی توسط ایران، امری ضروری و فوری است.
آیت الله سعیدی ضمن اظهار تأسّف به خاطر فوت خانمی که در تهران اتفاق افتاد اظهار کرد: در پیش آمد‌های مهم اجتماعی و سیاسی نباید جمهوری اسلامی، پلیس و نهاد‌های قانونی را بی‌دلیل و صرفاً بر پایه شایعات متهم به شکنجه و بی‌کفایتی برای حفظ جان شهروندان کرد و هم نوا با دشمنان در آتش فتنه، تحریک احساسات و جریجه دار کردن افکار عمومی مشارکت کرد.
سرمربی جدید تیم ملی ایران دقایقی قبل از استانبول به تهران رسید.
بر اساس اطلاعیه روابط عمومی وزارت امور خارجه، مسئولین بخش کنسولی وزارت امور خارجه کشورمان در این رابطه با سفیر قبرس در تهران در تماس بوده و سفیر قبرس نیز از رسیدگی فوری پلیس کشورش خبر داد و گفت این موضوع تحت رسیدگی است.
رئیس کل دادگستری استان تهران اعلام کرد : نسبت به سارقین به عنف هیچگونه ملاحظه‌ای نداریم. رسیدگی به این پرونده‌ها خارج از نوبت و فوری انجام می‌شود و سنگین‌ترین مجازات در انتظار آنان است.
روز گذشته رئیس‌جمهور با حضور در میدان بهمن تهران و بازدید از یکی از مراکز بزرگ توزیع مرغ از نزدیک با مردم گفت‌وگو و تاکید کرد: تا من زنده باشم به هیچ وجه اجازه نخواهم داد مردم از طرح عادلانه سازی یارانه‌ها آسیب ببینند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ