مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران اظهار کرد: مجموعا گرمخانه‌های شهرداری تهران، توان پذیرش شبانه ۲۰۰۰ تا ۲۵۰۰ نفر از افراد بی خانمان و در راه مانده را دارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
از اول صفر نمایندگان دستگاه‌ها در ستاد اربعین مستقر می‌شوند و به صورت ۲۴ ساعته فعالیت خواهند داشت.
رئیس سازمان بهزیستی گفت: سازمان بهزیستی یک سازمان اورژانسی و جهادی است که در مقابل روشن بودن موتور تولید فقر، معلولیت و آسیب‌های اجتماعی ۲۴ ساعته فعالیت می‌کند.
استاد بیماری‌های کلیه با بیان اینکه یک فرد معمولی در ۲۴ ساعت باید حدود ۲ تا ۳ لیتر آب مصرف کند، گفت: البته ملاک درباره میزان مصرف آب بستگی به میزان فعالیت بدن دارد.
فرهاد فروزی با بیان اینکه در استان‌های غرب کشور از جمله کرمانشاه، کردستان و آذربایجان غربی بالغ بر ۳۵ ایستگاه لرزه‌نگاری فوق پیشرفته و فوق حساس به صورت ۲۴ ساعته تمام رخداد‌های لرزه‌ای را ثبت و پایش می‌کنند، افزود: تا کنون هیچکدام از این ایستگاه‌ها فعالیت غیرطبیعی را در گسل‌های منطقه زاگرس نشان نداده است.
اصفهان- کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از ورود سامانه بارشی جدید به استان و فراگیر شدن فعالیت آن در روز پنجشنبه ۲۴ فروردین ماه خبرداد.
شُبّر ادامه داد: مراکز اهدای خون شهرری، ستاری و تهرانپارس در روز‌های ۲۹ اسفند و همچنین اول و دوم فروردین ۱۴۰۲ از ساعت ۹ صبح تا ۱۷، آماده پذیرش مراجعین برای انجام این کار انسان دوستانه خواهند بود و از روز سوم فروردین تا شنبه ۱۲ فروردین ۱۴۰۲ نیز، این سه مرکز از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۴ در خدمت مردم برای اهدای خون هستند.
مشاور وزیر آموزش و پرورش و دبیر ستاد همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش گفت: ۲۴ هزار روحانی در مدارس کشور در قالب طرح «امین» فعالیت می‌کنند. وی گفت: ۳ هزار مدرسه شبانه روزی در کشور وجود دارد که ظرفیت فوق العاده‌ای برای طرح‌های ستاد حوزه و آموزش و پرورش است.
اهواز- مشاور وزیر آموزش و پرورش و دبیر ستاد همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش گفت: ۲۴ هزار روحانی در مدارس کشور در قالب طرح «امین» فعالیت می‌کنند.
فعالیت سینما‌ها برای امروز و امشب (چهارشنبه) به مانند ایام دیگر، تا ساعت ۲۴ خواهد بود.
اسماعیل جیریایی، رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان مرکزی با اشاره به وضعیت فعالیت مدارس استان مرکزی، اظهار داشت: فعالیت تمام مدارس نوبت صبح و عصر استان به‌دلیل برودت هوا، بارش برف و لغزندگی معابر و جاده‌ها روز دوشنبه بیست و چهارم بهمن‌ماه به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.
فرماندار و رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان دماوند اظهار کرد: با توجه به بارش سنگین برف، ادارات شهرستان دماوند به جز بانک‌ها، بیمارستان‌ها و مراکز درمانی امروز سه‌شنبه ۱۱ بهمن‌ماه، با دو ساعت تاخیر کار خود را آغاز می‌کنند.
فعالیت داروخانه‌ها با توجه به مجوزی است که از وزارت بهداشت دریافت می‌کنند و براساس آن مجاز به فعالیت خواهند بود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان رضوی گفت: فعالیت همه مدارس و مراکز آموزشی استان در روز شنبه ۲۴ دیماه غیرحضوری شد و کارکنان ادارات و دستگاه های اجرایی نیز دورکار شدند.
شهردار منطقه ۲۲ از فعالیت ۲۴ ساعته مددسرای آفتاب نیلوفری خبر داد و گفت: این مجموعه پذیرای بانوان بی سرپناه در غرب تهران است.
مدیر رادیو جام‌جهانی درباره جزئیات این شبکه رادیویی که از دیروز افتتاح شده است توضیحاتی ارائه کرد.
از امروز ۲۴ آبان ماه طبق اصلاحیه پیشنهادی سازمان بورس، فعالیت بازارگردانی صندوق پالایش یکم آغاز می‌شود.
از فردا ۲۴ آبان ماه طبق اصلاحیه پیشنهادی سازمان بورس که بعد از تصویب در هیات دولت در اساسنامه صندوق پالایش یکم انجام شد، فعالیت بازارگردانی صندوق پالایش یکم آغاز می‌شود.
روزنامه انگلیسی زبان آبانیایی «تیرانا تایمز» نوشت: ایران متهم است که چندی پیش به موسسات اداری آلبانی حمله سایبری انجام داده و سفارت آن در آلبانی ۲۴ ساعت فرصت دارد تا فعالیت خود را پایان دهد.
راه اندازی شهرک‌های اربعین درمرزهای شلمچه و چذابه، فعالیت ۲۴ ساعته گروه‌های نظارتی و راه اندازی نمایشگاه صنایع دستی در مسیر زائران از جمله اقداماتی بود که گزارش آن در جلسه ستاد سفر ارائه شد.
مدیریت شهری پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته در تهران خدمات گوناگونی را به شهروندان ارائه داده که شهرداری مناطق در این زمینه نقش ویژه‌ای دارند، در این بسته خبری اخبار شهرداری مناطق را بخوانید.
شاهزاده سعودی دستور داده تمامی کسانی که از داخل عربستان با مخالفان در خارج ارتباط دارند، هدف قرار داده شده، تحت تعقیب قرار گرفته، بازداشت شده و از هرگونه فعالیت آن‌ها ممانعت شود.
لیگ امسال تا به الان ۲۴ بازیکن خارجی اسم‌و‌رسم‌دار هم دارد؛ البته تعدادی از آن‌ها کاملا شناخته‌شده هستند و تعدادی دیگر هم بعد از مدت‌ها فعالیت در لیگ ایران، مورد توجه تیم‌ها و مربیان داخلی قرار گرفته‌اند
رئیس اتحادیه آب میوه، بستنی و کافی‌شاپ‌های مشهد از اعمال محدودیت ساعت کاری و ممنوعیت فعالیت رسته‌های زیرمجموعه این اتحادیه مانند آب میوه، بستنی، کافی‌شاپ‌ها، کافه‌سنتی‌ها، قهوه‌سراها، کافه‌بازی‌ها و گیم‌سنتر‌ها بعد از ساعت ۲۴ خبر داد.
مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه گفت: زمان بهره‌برداری از خطوط درون شهری مترو تا روز عاشورا و شب شام غریبان (۱۷ مرداد) تا ساعت ۲۴ افزایش یافت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ