برای اولین در در ورزش زنان ایران آنتن در گزارشی مستقیم از سالن قیانوری دیدار مهم پیکان و هیئت فوتبال نطنز را پخش می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قهرمانی رونالدو و یارانش در جام باشگاه‌های عرب و خوشحالی کریستیانو رونالدو پس از سوت پایان مسابقه به مانند فوتبالیستی که گویی افتخاری ندارد.
با اینکه انتظار می‌رفت سادیو مانه امروز در دیدار النصر و الزمالک برای اولین بار برای این تیم به میدان برود اما ستاره سنگالی در این مسابقه روی نیمکت خواهد نشست.
ایزابل یوهانسون، نامزد ارلینگ هالند برای اولین بار در طول برگزاری یک مسابقه از نزدیک عملکرد ستاره نروژی را تماشا کرد.
چالش بانو برای مردان کشتی‌گیر: «در یک مسابقه مرا شکست بدهید٬ من با شما ازدواج خواهم کرد»
در فصل جدید نیز مسعود ریگی یکی از نفرات مورد توجه مورایس بود و در 28 مسابقه (26 حضور ثابت و 2 حضور تعویضی) راهی میدان شد و موفق شد یک بار هم برای سپاهان گل بزند.
تیم داوری بازی اینتر و فیورنتینا در فینال جام حذفی ایتالیا مشخص شد. داور اصلی این مسابقه برای اولین بار است که دیدار نهایی یک تورنمنت را سوت می‌زند.
بعد از لغو مسابقه در ایمولا به دلیل بارش سیل‌آسای باران، مرسدس برای اولین بار در گرندپری موناکو برنامه ارتقا و آپدیت فنی را برای خودروهایش موسوم به دبلیوـ14 اجرا می‌کند.
نائب رئیس النصر پس از اطلاع از گل تساوی الهلال، با چهره ای خوشحال نتیجه آن مسابقه را به همکارانش اعلام کرد.
برای نخستین‌بار در تاریخ لیگ قهرمانان زنان اروپا، روزها قبل از شروع بازی نهایی، تمامی بلیت‌های مسابقه فروش رفت.
دورتموند با پیروزی در مسابقه امشب برابر آینتراخت فرانکفورت پس از 11 سال برای اولین بار در فاصله 5 هفته تا پایان فصل در صدر جدول رده بندی قرار گرفت.
این تصویری عجیب و شاید باور نکردنی از اولی کان، مدیر باشگاه بایرن مونیخ در حاشیه دیدار با هوفنهایم است.
فان‌فار با داشتن وسایل بازی متنوع و اسباب‌بازی‌های لوکس برقی مکان محبوب بازی برای بچه‌ها و بزرگ‌تر‌ها به حساب می‌آمد و استقبال اهالی پایتخت از این شهربازی بی‌نظیر بود، به طوری که به گفته اهالی قدیمی ونک، این محدوده در دهه ۴۰ روز‌های شلوغی را تجربه می‌کرد و یکی از ایستگاه‌های معروف سرگرمی و تفریح مردم بود.
مسابقه قهرمان قهرمانان کمان سنتی برای اولین بار برگزار شد.
دنی آلوز، ستاره سابق بارسلونا، پنجشنبه گذشته برای اولین بار در مسابقه فوتبالی که در زندان برگزار شده شرکت کرده است.
تیم ملی عراق با شکست ۳-۲ عمان در دیدار پایانی جام خلیج فارس برای چهارمین بار قهرمان این رقابت‌ها شد. در این مسابقه که در ورزشگاه بین المللی بصره برگزار شد عراق در دقیقه ۲۴ توسط ابراهیم بایش گل رساند. صلاح یحیایی در دقیقه ۹۶ از روی یک ضربه پنالتی گل تساوی عمان را به ثمر رساند تا اینکه امجد عطوان در دقیقه ۱۱۶ گل دوم عراق را به ثمر رساند. در ادامه عمر محمد در دقیقه ۱۲۰ بازی را به تساوی کشاند و سرانجام مناف یونس در دقیقه ۱۲۲ گل سوم و پیروزی‌بخش عراق را به ثمر رساند. این اولین قهرمانی عراق در این رقابت‌ها با هدایت یک مربی خارجی است.
مارتین توکالی، مربی دروازه‌بانهای آرژانتین، در مصاحبه با یک رسانه این کشور برای اولین بار درباره پشت صحنه ضربات پنالتی مسابقه فینال جام جهانی صحبت کرد.
تمرین امروز استقلال در حالی پیگیری شد که آرمان رمضانی و سجاد شهباززاده که به تازگی از بند مصدومیت رها شدند هم در آن شرکت کردند.
لحظه به لحظه به مسابقه سرنوشت‌ساز ایران در جام جهانی نزدیک می‌شویم.
تیم فوتبال استقلال با پیروزی برابر نساجی در هشتمین دیدار سوپرجام فوتبال ایران برای نخستین بار جام قهرمانی این مسابقه را بالای سر برد تا سرمربی آبی‌ها به یکی از وعده‌هایش عمل کند.
استقلال در حالی با تک گل محمد محبی تیم هوادار را شکست داد که در این بازی و بر اساس داده های سایت آنالیز کمتر از حریف صاحب توپ و میدان بود و پاس داد.
جدول و برنامه کامل مسابقات لیگ برتر فوتبال زنان با پوشش سراسری در سایت “ورزش سه” قرار گرفته است.
سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران پیوند خاصی با بازیکنانش در تیم ملی دارد.
بایرن مونیخ در شکست امشب مقابل آگزبورگ بعد از 87 مسابقه بوندس‌لیگا برای اولین بار موفق به گلزنی در یک بازی نشد تا گروه بزرگی از هواداران خواهان نیمکت‌نشینی سادیو مانه بشوند.
نخست وزیر پاپوآ گینه نو با هدف تقویت رشد کشاورزی، دو وزارتخانه قهوه و روغن پالم ایجاد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ