بعد از لغو مسابقه در ایمولا به دلیل بارش سیل‌آسای باران، مرسدس برای اولین بار در گرندپری موناکو برنامه ارتقا و آپدیت فنی را برای خودروهایش موسوم به دبلیوـ14 اجرا می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شماری از شهرک‌نشینان صهیونیست امروز یکشنبه با حمایت نظامیان صهیونیست به مسجدالاقصی تعرض کردند.
کریستین پولیشیچ، با انتشار یک ویدیوی کوتاه از حضور خود در شهر میلان خبر داد.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور از دادستان مؤمن و انقلابی کل کشور خواست تا هرچه سریع‌تر دستور آزادی متحصنان جلوی ساختمان قوه قضائیه را صادر کند. وی تأکید کرد: امروز برای همه این سوال است چرا کسی که کشف حجاب کرده آزادانه در جامعه می‌چرخد، اما یک مطالبه‌گری که خواسته اش بحق است، ولی روش مطالبه اش شاید جای بحث باشد براحتی بازداشت می‌شود؟!
منابع عبری از عملیات ضدصهیونیستی در شمال تل آویو خبر دادند که به زخمی شدن شماری از صهیونیست‌ها منجر شده است.
وزارت کشور فرانسه از زخمی شدن شماری بر اثر حمله با سلاح سرد در شهر آنسی خبر داد و اعلام کرد که مهاجم دستگیر شده است.
نام هافبک ایرانی برنتفورد در جمع نفرات ذخیره این تیم برای دیدار با چلسی به چشم می‌خورد.
سربازان رژیم صهیونیستی شمار زیادی از مردم فلسطین از جمله چندین کودک را ربودند و در چندین بخش از کرانه باختری و در نزدیکی مسجد الاقصی به سمت مردم فلسطین حمله کردند.
شبکه فاکس نیوز اعلام کرد که در جریان حملات راکتی جدید به پایگاه های ارتش آمریکا در سوریه شماری از نیروهای نظامی این کشور زخمی شدند.
دروازه‌بان آماده آلومینیوم اراک به دنبال شانس بازی ملی مقابل روسیه است.
منابع لبنانی از زخمی شدن شماری از نظامیان صهیونیست در مرز لبنان بر اثر انفجار مین خبر دادند.
نیروهای اشغالگر آمریکایی شماری از تروریست های داعش را از زندانی در شهر الحسکه به منطقه التنف در حومه شرقی حمص منتقل کردند.
به ملت شریف عزیز ایران اطمینان داده می‌شود، عواملی که با اقدامات ناجوانمردانه علیه نوجوانان دانش آموز باعث ایجاد جو ناامنی روانی شده اند، شناسایی و به دست قانون سپرده خواهند شد. به اولیای محترم دانش آموزان نیز تاکید می‌شود، توصیه‌های لازم را به فرزندان خود برای رفع نگرانی و اضطراب و همچنین همکاری لازم با مدیران، کارکنان و معلمان شریف مدارس داشته باشند.
به ملت شریف عزیز ایران اطمینان داده می شود عواملی که با اقدامات ناجوانمردانه علیه نوجوانان دانش آموز باعث ایجاد جو ناامنی روانی شده اند ، شناسایی و به دست قانون سپرده خواهند شد. به اولیاء محترم دانش آموزان نیز تاکید می شود توصیه های لازم را به فرزندان خود برای رفع نگرانی و اضطراب و همچنین همکاری لازم با مدیران، کارکنان و معلمان شریف مدارس داشته باشند.
سخنگوی وزارت امور خارجه در پی برخورد دو قطار در شهر لاریسای یونان که باعث کشته و زخمی شدن تعدادی از شهروندان این کشور شد، این حادثه را به ملت و دولت جمهوری یونان تسلیت گفت.
رونالد آرائوخو، مدافع اروگوئه‌ای، بی‌تاب بازی برابر رئال است و از انگیزه بالای بارسلونا برای این دیدار خبر داد.
نایب زئیس زنان خبر داد: تکلیف نیمکت تیم ملی زنان مشخص شده و به زودی تاریخ اردو اعلام می‌شود.
اتحادیه اروپا در ادامه حمایت‌های این بلوک از اغتشاشات ایران، تحریم‌هایی را علیه ده‌ها تن از ایرانیان از جمله قضات این کشور، اعمال خواهد کرد.
با گذشت نزدیک به یک سال از جنگ در اوکراین، شماری از نمایندگان کنگره آمریکا خواهان توقف کمک‌های نظامی این کشور به اوکراین هستند.
به همت سربازان گمنام امام زمان (عج) ۲۳ نفر از واینر‌ها و افرادی که درفضای مجازی فعالیت‌های مجرمانه داشتند در اصفهان بازداشت شدند.
ملی‌پوشان ایران آماده پیروزی در آخرین بازی مرحله گروهی جام جهانی مقابل آمریکا هستند.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در پیامی جان باختن شماری از فلسطینیان در حادثه آتش‌سوزی در شمال نوار غزه را تسلیت گفت.
جمعی از طلاب حوزه‌های علمیه تهران در واکنش به هتک حرمت مقدسات و آتش زدن پرچم ایران به بهانه درگذشت مهسا امینی تجمع کردند.
وزارت امور خارجه روسیه در اقدامی متقابل، امروز از تحریم شماری از مقامات نظامی اروپا خبر داد.
نظامیان رژیم صهیونیستی ضمن یورش به کرانه باختری شماری از فلسطینیان را بدون توجیه اتهام بازداشت کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ