نخست وزیر پاپوآ گینه نو با هدف تقویت رشد کشاورزی، دو وزارتخانه قهوه و روغن پالم ایجاد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وقتی سال ۲۰۰۳ برای اولین بار عکس‌های این ماهی در اینترنت دست به دست شد، موسسۀ حفاظت از حیوانات زشت یک نظرسنجی برگزار کرد که در نتیجۀ آن حباب‌ماهی لقب زشت‌ترین حیوان جهان را به دست آورد! اما ما واقعا چقدر دربارۀ این ماهی اطلاعات داریم؟ آیا آن‌ها زیر آب هم زشت هستند؟!
گروهی از محققان دانشگاه ویرجینیا تک برای اولین بار از روشی نوین برای ساخت صابون از پلاستیک استفاده کردند.
سرمربی تیم والیبال زیر ۱۶ سال ایران گفت: مسابقات جهانی سطح بالایی دارد و برای اولین بار سهمیه گرفتیم بنابراین کار سختی پیش‌رو داریم.
تیم های ملی مردان و زنان ایران در مسابقات جهانی به رکوردهایی دست یافتند که برای نخستین بار در تاریخ این رشته رقم خورده است.
دانشمندان معتقدند سیاه‌چاله‌های عظیم در مراکز کهکشان‌ها وقتی به هم می‌رسند، در یک حرکت رقص‌وار با یکدیگر جفت می‌شوند. در حین چرخش این جفت‌های دوتایی، قبل از اینکه این سیاهچاله‌ها درنهایت در یکدیگر سقوط کرده و ادغام شوند، امواج گرانشی به فضا ساطع می‌شود.
دارنده مدال طلای مسابقات جهانی گفت: با همه توانم در مسابقات جهانی جنگیدم تا برای اولین بار به مدال طلای جهان برسم.
رای جوانان در انتخابات ترکیه تاثیرگذار خواهد بود چرا که بیش از ۶ میلیون جوان برای اولین بار رای می دهند. فرض غالب این است که رای دادن جوانان در خدمت اردوغان نخواهد بود.
رای جوانان در انتخابات ترکیه تاثیرگذار خواهد بود چرا که بیش از ۶ میلیون جوان برای اولین بار رای می دهند. فرض غالب این استکه رای دادن جوانان در خدمت اردوغان نخواهد بود.
حمید معصومی نژاد تصاویری را از داخل پادگان نظامی واتیکان برای اولین بار منتشر کرد. سرباز واتیکان تا ۵ سال حق ازدواج ندارد.
ملی پوش ژیمناستیک کار کشورمان در رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان به فینال خرک راه یافت.
سن دقیق این مرغ توسط دامپزشکی که برای اولین بار در سال ۲۰۰۳، آن را به عنوان یک مرغ بالغ معاینه و معرفی کرد، تأیید شده است.
در این مراسم خاطره انگیز برای ایرانی‌ها، علی دایی چهره پرآوازه فوتبال ایران در دنیا، برای نخستین بار در تاریخ به عنوان اهداکننده یکی از جوایز فیفا روی صحنه آمد. تا کنون همه مدعوین ایرانی مراسم فیفا در حد یک تماشاچی در تالار مراسم فیفا حضور پیدا می‌کردند
نماینده اسکی صحرانوردی ایران موفق شد در مرحله مقدماتی قهرمانی جهان به رتبه هشتم دست پیدا کرده و به فینال راه یابد.
برای نخستین بار در تاریخ اسکی ایران است که دو ورزشکار رشته آلپاین موفق به راه یابی به فینال رقابت‌های قهرمانی جهان می شوند
داور دیدار اوکلند‌سیتی و الاهلی برای اولین بار تصمیم خود را برای تماشاگران توضیح داد.
در جام باشگاه های جهان که امشب شروع می شود، برای اولین بار مکالمه کمک داور ویدیویی و داور وسط برای هواداران و بینندگان پخش می‌شود.
در جام باشگاه های جهان که امشب شروع می شود، برای اولین بار مکالمه کمک داور ویدیویی و داور وسط برای هواداران و بینندگان پخش می‌شود.
استقلال برای اولین بار در فصل جاری در غیاب کاپیتان اول و دوم خود به میدان می رود.
همزمان با پنجاه و پنجمین سالروز درگذشت جهان پهلوان تختی 10 عکس منتخب از او برای اولین بار منتشر شد.
تیم ملی پینگ پنگ زنان ایران برای اولین بار به رتبه زیر ۴۰ جهان صعود کرد.
کنفدراسیون فوتبال برزیل احتمالا با تصمیم جدیدش در خصوص انتخاب سرمربی جهان فوتبال را سورپرایز خواهد کرد.
کاروان کوراش ایران در دو بخش مردان و زنان به مقام نایب قهرمانی جهان دست یافت.
تیم ملی فوتسال ناشنوایان زیر ۲۱ سال در حالی برای اولین بار در مسابقات قهرمانی جهان به میزبانی مالزی شرکت می‌کند که بدون هیچ شناختی نسبت به حریفان و با دست خالی برای کسب سکو رقابت خواهد کرد.
امیر امیدی گفت: برای اولین بار در تاریخ مسابقات ورزشی ارتش‌های جهان، از ۱۹ تا ۲۳ شهریور با حضور ۱۴۶ ورزشکار صعود به قله دماوند صورت می‌گیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ