تیم ملی عراق با شکست ۳-۲ عمان در دیدار پایانی جام خلیج فارس برای چهارمین بار قهرمان این رقابت‌ها شد. در این مسابقه که در ورزشگاه بین المللی بصره برگزار شد عراق در دقیقه ۲۴ توسط ابراهیم بایش گل رساند. صلاح یحیایی در دقیقه ۹۶ از روی یک ضربه پنالتی گل تساوی عمان را به ثمر رساند تا اینکه امجد عطوان در دقیقه ۱۱۶ گل دوم عراق را به ثمر رساند. در ادامه عمر محمد در دقیقه ۱۲۰ بازی را به تساوی کشاند و سرانجام مناف یونس در دقیقه ۱۲۲ گل سوم و پیروزی‌بخش عراق را به ثمر رساند. این اولین قهرمانی عراق در این رقابت‌ها با هدایت یک مربی خارجی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نمازجمعه تهران نماز عبادی - سیاسی جمعه تهران، ۸ اردیبهشت۱۴۰۲ به امامت آیت‌الله سیداحمد خاتمی امام جمعه موقت تهران در مصلی امام خمینی (ره) تهران برگزار شد. آیت‌الله سید احمد خاتمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران اظهار داشت: از صفات خداوند این است که پای قول و وعده خود ایستاده؛ از جمله وعده‌های خداوند این است که اگر مومنین پای دین خود ایستادگی کنند، خداوند دنیا و آخرت آن‌ها را آباد می‌کند. گفتنی است پیش از خطبه‌های نماز جمعه امیر آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح به ایراد سخنرانی پرداخت.
جلسه علنی مجلس شورای اسلامی روز یکشنبه (۲۲ مرداد ۱۴۰۲) به ریاست «محمدباقر قالیباف» برگزار شد. بررسی تقاضای نمایندگان مجلس در مورد رسیدگی به لایحه یک فوریتی حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب (حمایت از سلامت اجتماعی) در دستور کار قرار گرفت. نمایندگان با ۱۷۵ موافق ۴۹ مخالف ۵ ممتنع از ۲۳۸ نماینده حاضر در مجلس با بررسیاین لایحه طبق اصل ۸۵ قانون اساسی موافقت کردند.
یکصد و شصت و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران روز سه‌شنبه (۱۷ مرداد ۱۴۰۲) با ارایه گزارش تورج فرهادی شهردار منطقه ۱۹ از حادثه منطقه خلازیر و انتخاب هیات رییسه جدید شورا برگزار شد. در این جلسه «مهدی چمران» با کسب ۲۱ رأی به عنوان رئیس شورای اسلامی شهر تهران ابقا شد.
جام جهانی فوتبال زنان برای اولین بار به میزبانی دو کشور برگزار می‌شود. استرالیا و نیوزلند میزبان مسابقات امسال هستند که تا ۲۰ آگوست برگزار می‌شود. همچنین این اولین باری است که در این رویداد ۳۲ تیم از ۲۴ تیم حضور دارند. هشت کشور برای اولین بار در جام جهانی زنان حضور دارند: هائیتی، مراکش، پاناما، فیلیپین، پرتغال، جمهوری ایرلند، ویتنام و زامبیا. جام جهانی فوتبال زنان از سال ۱۹۹۱ به این سو، هر چهار سال یک بار برگزار شده است. در هشت دوره پیشین این تورنمنت، آمریکا چهار بار، آلمان دو بار و نروژ و ژاپن نیز هر کدام یک بار به مقام قهرمانی رسیده‌اند.
مراسم تشییع آیت الله شیخ حسن صانعی، یار دیرین امام و عضو فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز (شنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۲) از حسینیه جماران برگزار شد. پس از تشییع در جماران قرار است، پیکر آیت الله حسن صانعی برای خاکسپاری در قبرستان وادی السلام به قم منتقل شود.
اولین دوره جشنواره کشتی آزاد خردسالان (پهلوانک‌ها) گرامیداشت محمدرضا طالقانی در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار شد.
«فیصل بن فرحان آل سعود» وزیر خارجه عربستان که به تهران سفر کرده است عصر شنبه (۲۷ خرداد ۱۴۰۲ )با «حسین امیر عبداللهیان» وزیر امور خارجه دیدار و گفت‌وگو کرد.
جلسه علنی مجلس شورای اسلامی، یکشنبه ۲۱ خرداد به ریاست محمدباقر قالیباف برگزار شد. در این جلسه نمایندگان مجلس شورای اسلامی ساز و کار اخذ عوارض از اراضی با کاربری مسکونی، اداری- دولتی، صنعتی و تجاری در محدوده شهر‌ها و شهرک‌های بالای ۵۰ هزار نفر، که اعیان متناسب با کاربری مذکور را نداشته باشد و به مدت ۲ سال در این وضعیت مانده باشد را تعیین کردند.
نشست پرسش و پاسخ دانشجویی با عنوان به توان ایران عصر سه شنبه ( ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ ) با حضور «علی بهادری جهرمی» سخنگوی دولت در دانشگاه تهران برگزار شد.
سیصد و نهمین جلسه علنی مجلس شورای اسلامی روز دوشنبه ‍‍(۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲) به ریاست محمدباقر قالیباف برگزار شد.
بیش از ۲۵۰ هزار فلسطینی نماز جمعه را در جای جای مسجد مبارک الاقصی اقامه کردند. فلسطینیان ساکن قدس و اراضی اشغالی ۴۸ و کرانه باختری از نخستین ساعات بامداد جمعه خود را به مسجد مبارک الاقصی رسانده و نماز جمعه را در شکوهی هر چه تمامتر به جا آوردند. فلسطینیان پس از اقامه نماز با حمل پرچم‌های فلسطین و بیرق‌های حماس و گردان‌های قسام و پارچه نوشته‌هایی در حمایت از مقاومت و روز جهانی قدس در محوطه‌ها و صحن‌های مسجدالاقصی تظاهرات گسترده‌ای به راه انداختند.
جلسه علنی مجلس شورای اسلامی، سه‌شنبه ۲۲ فروردین به ریاست محمدباقر قالیباف برگزار شد. بهرام عین‌الهی، وزیر بهداشت در این جلسه به سوالات نمایندگان مجلس شورای اسلامی پاسخ داد.
حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه که به چین سفر کرده است صبج پنج شنبه ( ۱۷ فروردین ۱۴۰۲ ) با فیصل بن فرحان همتای عربستانی خود دیدار و گفت و گو کرد.
یازدهمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری در دوره پنجم، صبح امروز سه‌شنبه ۲ اسفندماه ۱۴۰۱ به ریاست آیت‌الله احمد جنتی برگزار شد.
تیم ملی فوتبال عراق با شکست تیم ملی قطر به فینال جام خلیج فارس راه یافت. تیم‌های ملی فوتبال عراق و قطر در مرحله نیمه نهایی بیست و پنجمین دوره مسابقات فوتبال جام خلیج فارس عصر امروز در در ورزشگاه بین المللی بصره به مصاف هم رفتند که عراقی‌ها با شکست ۲ بر یک قطر به فینال راه یافتند. ابراهیم بایش و ایمن حسین برای عراق و عمر سراج برای قطر گلزنی کردند. این دیدار در ورزشگاه بین المللی بصره برگزار شد که به طور کامل پر شده بود و شاهد حضور چشمگیر ۶۵ هزار تماشاگر بود. بحرین و عمان دیگر رقابت نیمه نهایی جام خلیج فارس را برگزار خواهند کرد.
به نظر می‌رسد که دولت عراق با برگزاری مسابقات فوتبال جام خلیج فارس در بصره تلاش می‌کند، بر شرایط عادی و ثبات و امینت در این کشور تاکید ورزد و روابط خود با کشور‌های عربی حوزه خلیج فارس را بهبود ببخشد.
جلسه علنی مجلس، سه شنبه ۲۲ آذر، با بررسی سوالات تعدادی از نمایندگان از وزرای صمت و دادگستری و رسیدگی به عملکرد دستگاه‌ها در اجرای قانون حمایت از خانواده برگزار شد.
جلسه علنی مجلس شورای اسلامی صبح چهارشنبه (۱۶ آذر ۱۴۰۱) به ریاست «محمدباقر قالیباف» و با حضور اکثریت نمایندگان برگزار شد. در این نشست «مهرداد بذرپاش» برای تصدی وزارت راه و شهرسازی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی رأی اعتماد گرفت.
در تصاویر دیدار بنده با خانم رکابی هم حاشیه‌هایی ایجاد شد، چون می‌گفتند او حجاب خوبی نداشت. در حقیقت ایشان دو کلاه داشت و به دلیل اینکه از راه با لباس اسپرت رسیده بود لباس رسمی نداشتند.
سید ابراهیم رئیسی صبح امروز شنبه برای آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ دانشگاه‌ها، موسسات و مراکز آموزش عالی سراسر کشور در دانشگاه الزهرا(س) حضور یافت.
اجتماع بزرگ «امت رسول الله (ص)» همزمان با سالروز رحلت حضرت رسول اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) عصر یکشنبه ۳ مهر ۱۴۰۱، با حضور اقشار مختلف مردم و هیئات عزاداری با اهتزاز پرچم‌های جمهوری اسلامی ایران در میدان انقلاب برگزار شد.
سران کشورها، نخست وزیران، رؤسای جمهور و مقامات بلندپایه برخی کشور‌ها در مراسم تشییع جنازه ملکه الیزابت دوم در کلیسای وست‌مینستر شرکت کردند.
مراسم رونمایی از کاپ قهرمانی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در تهران ساعت ۱۵ امروز (پنجشنبه) با حضور مسئولان فدراسیون فوتبال، مربیان، بازیکنان و پیشکسوتان فوتبال کشورمان و مدیران باشگاه‌های لیگ برتر در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شد.
نشست مشترک اعضا هیئت دولت با هیئت رییسه و روسای کمیسیون های مجلس شورای اسلامی عصر یکشنبه (۲۳ مرداد ۱۴۰۱) در ساختمان کوثر نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ