برای نخستین‌بار در تاریخ لیگ قهرمانان زنان اروپا، روزها قبل از شروع بازی نهایی، تمامی بلیت‌های مسابقه فروش رفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
‌محسن رنانی نوشت: نمی‌دانم از این یکدست‌سازی چه خیری دیدند که دست بر‌نمی‌دارند؟ آیا دولت یکدست و مجلس مطیع، مشکلات کشور را حل کرد؟ چرا هنوز متوجه نشده‌اند که مشکلات کشور را باید با مشارکت و همت همه جامعه و همه نهاد‌های مدنی حل کنند و نظام و دولت دیگر به تنهایی توان حل بحران‌ها را ندارند؟
‌محسن رنانی نوشت: نمی‌دانم از این یکدست‌سازی چه خیری دیدند که دست بر‌نمی‌دارند؟ آیا دولت یکدست و مجلس مطیع، مشکلات کشور را حل کرد؟ چرا هنوز متوجه نشده‌اند که مشکلات کشور را باید با مشارکت و همت همه جامعه و همه نهاد‌های مدنی حل کنند و نظام و دولت دیگر به تنهایی توان حل بحران‌ها را ندارند؟
با اعلام فدراسیون فوتبال برزیل، تیم ملی این کشور برای اولین بار در تاریخ خود در دیدار دوستانه برابر گینه، لباسی کاملا مشکی به تن خواهد کرد.
با اعلام فدراسیون فوتبال برزیل، تیم ملی این کشور برای اولین بار در تاریخ خود در دیدار دوستانه برابر گینه لباسی کاملا مشکی به تن خواهد کرد.
لوگو و برند رسمی جام جهانی 2026 که به میزبانی امریکا، مکزیک و کانادا برگزار می‌شود توسط فیفا رونمایی شد.
اتحادیه فوتبال انگلیس قصد دارد به زودی برای اولین بار در تاریخ لیگ برتر فایل صوتی مکالمات داور با اتاق VAR را به صورت عمومی منتشر کند.
برای اولین بار در تاریخ فوتبال ایتالیا به فاصله 6 هفته تا پایان فصل، یوونتوس، اینتر و میلان هیچ شانسی برای فتح اسکودتو ندارند.
سرخ‌پوشان پایتخت در فصل بیست و دوم پنج گلزن خارجی داشته‌اند که رکوردی خاص و ویژه به حساب می‌آید.
در این مراسم خاطره انگیز برای ایرانی‌ها، علی دایی چهره پرآوازه فوتبال ایران در دنیا، برای نخستین بار در تاریخ به عنوان اهداکننده یکی از جوایز فیفا روی صحنه آمد. تا کنون همه مدعوین ایرانی مراسم فیفا در حد یک تماشاچی در تالار مراسم فیفا حضور پیدا می‌کردند
در جریان بازی روز شنبه دو تیم بنفیکا و اسپورتینگ لیسبون در لیگ فوتبال زنان پرتغال اتفاقی تاریخی به ثبت رسید و داور این بازی در دقیقه 45 در حالی که بنفیکا با نتیجه 3 بر صفر از میهمانش پیش بود، به پزشکان دو تیم به خاطر کمک به هواداری که روی سکوها حالش بد شده بود، کارت سفید نشان داد. این برای اولین بار در تاریخ فوتبال است که داوری در جریان بازی از کارت سفید استفاده می‌کند.
برای اولین بار در فوتبال، داور در یک بازی فوتبال زنان کارت سفید داد.
در جریان بازی شب گذشته بنفیکا و اسپورتینگ در جام حذفی فوتبال زنان پرتغال، برای اولین بار داور از کارت سفید استفاده کرد.
در جریان بازی زنان بنفیکا و اسپورتینگ لیسبون کارت سفید برای اولین بار در فوتبال حرفه‌ای مورد استفاده قرار گرفت.
بادو الزاکی، اسطوره فوتبال مراکش با تایید اینکه تیم کشورش نسخه‌ای تاریخی و بی‌نظیر جام جهانی 2022 را که هم اکنون در کشور قطر برگزار می شود، ارائه کرد، خاطرنشان کرد: مراکش برای اولین بار فوتبال آفریقا را در صحنه جهانی قرار داد.
لوکاس اسدی، این نامی است که برای اولین بار در فوتبال ایران شنیده می‌شود؛ هافبکی دو ملیتی که مورد توجه والنسیا قرار گرفته است.
تیم ملی فوتبال ایران برای اولین بار در تاریخ جام های جهانی 4 گل به ثمر رسانده؛ آنهم در شرایطی که هنوز یک بازی باقی مانده است.
تیم ملی ایران در رنکینگ جدید فدراسیون بین‌المللی بسکتبال در رده بیستم قرار گرفت.
دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران ابراز امیدواری کرد که این تیم بتواند در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر برای اولین بار در تاریخ به مرحله دوم صعود کند.
تیم ملی فوتبال زنان ایران در دیدار امروز برابر بلاروس برای اولین بار موفق به شکست این تیم شد.
فدراسیون فوتبال قطر برای کنترل اعتراض‌ها در ورزشگاه‌ها ترفند عجیبی را پیش گرفته که چنین موضوعی حداقل برای اولین‌بار در تاریخ جام‌جهانی دیده می‌شود. فدراسیون فوتبال قطر به ۵۰ هوادار فوتبال هلند هزینه اقامت در یکی از بهترین هتل‌های قطر با امکانات کامل را تقبل کرده و در ازای آن از این افراد خواسته تا افرادی را که شعار سیاسی علیه این کشور می‌دهند، به مقامات مسئول معرفی کنند! «جاسوسی روی سکو‌های ورزشگاه‌های قطر» امری است که به احتمال فراوان باعث شعله‌ور شدن اعتراضات سازمان‌های حقوق‌بشر خواهد شد.
تاجیکستان برای اولین بار در تاریخ خود در سه رده به جام ملتهای آسیا صعود کرد.
برای نخستین بار بعداز ۱۶سال مسی و رونالدو بین ۱۰ بازیکن برتر سال فوتبال نبودند. این یعنی به پایان عصر دو غول فراموش نشدنی تاریخ فوتبال رسیدیم. برای اولین بار هم توپ طلا به یک مسلمان رسید
شاگردان کارلوس کی‌روش تنها تیم آسیایی خواهند بود که به بیست‌ودومین دوره جام جهانی صعود خواهند کرد، اتفاقی که در صورت عملی شدن برای اولین بار در تاریخ فوتبال ایران رخ خواهد داد.
این اولین بار در تاریخ لیگ برتر است که دو تیم با بازیکنان تاجیکستانی در مقابل هم قرار می‌گیرند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ