مسابقه قهرمان قهرمانان کمان سنتی برای اولین بار برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لیگ ملت‌های والیبال سال 2023 پس از برگزاری 208 مسابقه در دو گروه مردان و زنان با قهرمانی مردان لهستان و زنان ترکیه به پایان رسید.
مسابقه فینال راگبی بانوان قهرمانی کشور، امروز پنجشنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۲ بین تیم‌های البرز و تیم الف خراسان برگزار شد که در نهایت تیم البرز با نتیجه ۱۴ بر صفر بر حریف خراسانی خود پیروز شد و به مقام قهرمانی رسید.
مسابقات دو کوهستان انتخابی قهرمانی استان تهران با همت فدراسیون کوهنوردی و میزبانی مجموعه تفریحی ورزشی توچال برگزار شد.
اگرچه مسابقات قهرمانی اروپا در سال ۲۰۲۴ با حضور ۲۴ تیم برگزار می‌شود اما ۴۰ سال قبل تنها هست تیم جواز حضور در این رقابت‌ها را به دست می‌آوردند.
دومین دوره مسابقه دوومیدانی با نام «جام مسافر» به مناسبت سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر در مجموعه ورزشی تختی تهران برگزار خواهد شد.
استقلال بعد از مصاف پر گل با هوادار 3 مسابقه برگزار کرد که حاصل آن یک شکست، یک پیروزی و یک تساوی بود. با 2 گل خورده و 2 گل زده.
سرمربی تیم ملی وزنه برداری گفت: رکوردگیری با شرایط واقعی مسابقه روز ۴ اردیبهشت برگزار می شود و در انتخاب ترکیب تیم اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا در تعیین کننده است.
بیست و دومین دوره مسابقات برنامه نویسی دانشگاه صنعتی امیرکبیر ( ACPC) ۱۸فروردین ماه به صورت حضوری برگزار می شود.
مسابقه برترین‌های تفنگ بانوان امروز (شنبه)، ۱۳ اسفند در سایت تیراندازی مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.
مسابقه برترین‌های تپانچه بانوان امروز (شنبه)، ۱۳ اسفند در سایت تیراندازی مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.
فدراسیون فوتبال ایران و عراق فعلا در مورد محل برگزاری مسابقه دوستانه به توافق نرسیده‌اند.
رئیس جمعیت هلال احمر در حاشیه دیدار فوتبال خیرخواهانه میان تیم‌های ستارگان هنر و ورزش که به نفع زلزله زدگان خوی برگزار شد بر حمایت همه جانبه از زلزله زدگان تاکید کرد.
جشن قهرمانی تیم فوتسال مس سونگون در لیگ برتر پس از آخرین مسابقه فصل برگزار شد.
تیم ملی عراق با شکست ۳-۲ عمان در دیدار پایانی جام خلیج فارس برای چهارمین بار قهرمان این رقابت‌ها شد. در این مسابقه که در ورزشگاه بین المللی بصره برگزار شد عراق در دقیقه ۲۴ توسط ابراهیم بایش گل رساند. صلاح یحیایی در دقیقه ۹۶ از روی یک ضربه پنالتی گل تساوی عمان را به ثمر رساند تا اینکه امجد عطوان در دقیقه ۱۱۶ گل دوم عراق را به ثمر رساند. در ادامه عمر محمد در دقیقه ۱۲۰ بازی را به تساوی کشاند و سرانجام مناف یونس در دقیقه ۱۲۲ گل سوم و پیروزی‌بخش عراق را به ثمر رساند. این اولین قهرمانی عراق در این رقابت‌ها با هدایت یک مربی خارجی است.
مسئول مسابقات فوتبال بانوان گفت: ادامه بازی باتری زارع سنندج و سپاهان اصفهان با تشخیص داور صورت پذیرفت.
نساجی، قهرمان فصل گذشته جام حذفی در مرحله یک شانزدهم نهایی میزبان فجر سپاسی است. مسابقه ای که در استادیوم شهید وطنی برگزار می شود.
قهرمان فرمول یک درباره برگزاری احتمالی 24 گرندپری در آینده این مسابقات اظهارنظر کرد.
برگزاری چند مسابقه دوستانه با جایزه دلاری بین ستارگان کشتی ایران و چندین قهرمان سرشناس کشتی جهان در قرقیزستان به بعد از مسابقات جام جهانی آمریکا موکول شد.
رقابت های فوتبال قهرمانی جام حذفی باشگاه های کشور روز گذشته با برگزاری چند دیدار پیگیری شد و امروز هم در همین چارچوب چند مسابقه دیگر برگزار می شود.
ساعت مسابقه معوقه از هفته ششم لیگ برتر فوتبال بین دو تیم ملوان انزلی و فولاد خوزستان اعلام شد.
امروز یکی از دیدارهای هفته دهم رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور برگزار نمی شود.
مسابقات انتخابی تیم ملی تیراندازی با کمان در سایت تیراندازی با کمان ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.
مراسم قرعه‌کشی رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان در بلگراد صربستان برگزار شد.
مبین عظیمی که در مسابقه انتخابی درون اردویی مغلوب امیرحسین فیروزپور شد، تیم کشتی آزاد جوانان را در مسابقات قهرمانی جوانان جهان در بلغارستان همراهی می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ