تیم داوری بازی اینتر و فیورنتینا در فینال جام حذفی ایتالیا مشخص شد. داور اصلی این مسابقه برای اولین بار است که دیدار نهایی یک تورنمنت را سوت می‌زند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه استقلال با گذشت چند روز از مسابقه فینال جام حذفی با پرسپولیس از تیم داوری این مسابقه شکایت کرد.
بررسی سه صحنه داوری بازی فینال جام حذفی انگلیس که حتی با وجود وی ای آر هم معترضان خود را دارد.
کمک داور ذخیره دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس در فینال جام حذفی به تشریح درگیری‌اش با ریکاردو ساپینتو پرداخت و گفت که سرمربی آبی‌پوشان ناشرا گفته است.
داور فینال جام حذفی از حمله افرادی ناشناس به منزلش بعد از قضاوت در فینال جام حذفی بین استقلال و پرسپولیس خبر داد و از بی مهری همشهریانش گلایه کرد.
صحبت‌های رافائل واران در مورد دیدار یونایتد-سیتی در فینال جام حذفی و اقدام طرفداران رم علیه داور فینال لیگ اروپا روی جلد روزنامه‌های چاپ امروز انگلیس به چشم می‌خورد.
دستیار ریکاردو ساپینتو می‌گوید که حضور آنها در دیدار فینال جام حذفی، کار بزرگی بوده است.
نیمه دوم بازی تیم‌های پرسپولیس و استقلال در فینال جام حذفی با برتری سرخپوشان در جریان است و شاگردان یحیی گل محمدی تا کسب عنوان قهرمانی فاصله زیادی ندارند.
نیمه دوم بازی تیم‌های پرسپولیس و استقلال در فینال جام حذفی با برتری سرخپوشان در جریان است و شاگردان یحیی گل محمدی تا کسب عنوان قهرمانی فاصله زیادی ندارند.
آنتونی مارسیال، مهاجم منچستریونایتد، به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیمش در دیدار فینال جام حذفی برابر منچسترسیتی نخواهد بود.
اشکان خورشیدی برای دومین‌بار قرار است در مسابقه دربی سوت به دست شود و در کارنامه او قضاوت در دوئل تیم‌های استقلال و پرسولیس در دور برگشت لیگ هجدهم به چشم می‌خورد. این مسابقه روز دهم فروردین ۱۳۹۸ برگزار شد و سرخ‌پوشان پایتخت موفق شدند با تک‌گل احمد نوراللهی به پیروزی برسند؛ آن‌هم در شرایطی که استقلالی‌ها در آن مسابقه حساس یک ضربه پنالتی را از دست دادند
اشکان خورشیدی به عنوان داور فینال جام حذفی بین استقلال و پرسپولیس انتخاب شد.
وینگر سال‌‎های دور پرسپولیس می‌گوید بیش از دو دهه پیش نیز سرخپوشان با شرایط مشابهی به مصاف استقلال در فینال جام حذفی رفتند.
از قرار معلوم، برای کاهش حساسیت‌ها بر داور بازی پیش‌رو قرار است فرمت متفاوتی در مقایسه با بازی‌های لیگ در نظر گرفته شود و این بار از داوران پشت دروازه هم استفاده شود. این موضوعی است که خداداد افشاریان، رئیس کمیته داوران، به آن اشاره کرده است
داور مسابقه فینال جام حذفی در جلسه روز یکشنبه کمیته داوران انتخاب خواهد شد.
رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: راحت‌ترین تصمیم این است که برای داربی داور خارجی بیاوریم و پشت او پنهان شویم، اما داور فینال جام حذفی ایرانی خواهد بود.
معاون باشگاه پرسپولیس گفت: خارجی یا داخلی بودن دربی فینال جام حذفی برای ما فرقی ندارد و هر تصمیمی بگیرند احترام می گذاریم.
رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال با تاکید بر اینکه داور بازی استقلال و پرسپولیس در فینال جام حذفی ایرانی خواهد بود، گفت: احتمالا از کمک داور پشت دروازه در دربی استفاده می‌کنیم.
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس ابراز امیدواری کرد که دیدار فینال جام حذفی برای بازیکنان پرسپولیس مانند بهترین خاطره دوران ورزشی او پیش برود.
داور فینال جام جهانی قضاوت فینال جام حذفی قبرس را بر عهده داشت.
ستاره استقلال درخواست ویژه‌ای از کمیته داوران برای فینال احتمالی با پرسپولیس در جام حذفی داشت.
شیمون مارسینیاک لهستانی یک بار دیگر راهی عربستان می شود تا این بار دیدار فینال جام حذفی را سوت بزند.
مربی استقلال گفت که کمیته داوران باید برای دیدار فینال جام حذفی، از داور خارجی استفاده کند.
با توجه به اهمیتی که فغانی برای فیفا دارد، به نظر می‌رسد کمیته برگزاری مسابقات قصد داشته این اشتباه داوری را برجسته نکند و مسئولیت آن را به گردن VAR بیندازد. با این حال صحبت‌های شب گذشته آلونسو فضا را علیه این داور ایرانی خراب کرده است؛ داوری که از شانس‌های بزرگ قضاوت در فینال این رقابت‌ها بود.
شاگردان وحید شمسایی در دیدار ماقبل فینال جام ملت‌های آسیا باید به مصاف تایلند بروند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ