مارتین توکالی، مربی دروازه‌بانهای آرژانتین، در مصاحبه با یک رسانه این کشور برای اولین بار درباره پشت صحنه ضربات پنالتی مسابقه فینال جام جهانی صحبت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک فرمانده ارشد صهیونیستی با اشاره به مناقشات مرزی تل‌آویو با لبنان اذعان کرد که حملات موشکی اخیر جنبش حزب الله لبنان به سمت اراضی اشغالی نشان‌دهنده قدرت رزمی بالای حزب‌الله برای نبرد است.
فرمانده کل انتظامی کشور رواتی از جنگ مرزی "مزه‌سر" و نحوه شهادت مرزبانان مطرح کرد.
سردار رادان فرمانده کل انتظامی گفت: ده‌ها نفر سراپا مسلح به یک برجک مرزی ایران در نقطه صفر مرزی حمله ‌کنند؛اما ماموران انتظامی به آنها حمله می‌کنند و مقاومت می‌کنند.
مربی سابق تیم ملی کشتی آزاد کشورمان گفت: همیشه نتایج مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی آمریکا غیرقابل پیش‌بینی است اما کسی فکرش را نمی‌کرد باروز شکست بخورد.
ما هم انسانیم و زمانی که آنالیزور پرسپولیس گفت قایم شدم، لبخندی زدم و همان لحظه عکسی از من گرفتند و گفتند خورشیدی در شادی پرسپولیس شرکت کرده‌ است.
سخنگوی وزارت کشور طالبان امروز در ارتباط با تنش مرزی نیروهای این گروه با ایران مدعی شد: در ولایت نیمروز نیروهای مرزبانی ایرانی به طرف افغانستان شلیک کردند که با واکنش متقابل مواجه شدند!
مربی سابق فوتبال ایران گفت: در زمان مدیریت محمد دادکان در فدراسیون فوتبال شایسته سالاری حاکم نبود.
یک نمایش جالب‌توجه در دربی همان اتفاقی را شکل داد که هواداران پرسپوليس به آن امیدوار بودند؛ مهار مهدی قایدی با مهارت دانیال اسماعیلی‌فر.
دینکا آلین مربی گلرهای رومانیایی تراکتور، به عنوان مربی دروازه‌بان‌های موقت تیم‌ملی انتخاب شده است.
نشست خبری مربی پرسپولیس در تبریز، تبدیل به جنجالی‌ترین کنفرانس مطبوعاتی این فصل فوتبال ایران شد.
مربی دروازه بانان سابق چلسی فاش کرد که کپا آریزابالاگا بعد از حرکت جنجالی معروفش، گریه کرده است.
دستیار کارلوس کی‌روش در تیم ملی فوتبال ایران همراه این مربی پرتغالی در کشور قطر رویت شد.
مربی سابق تیم فوتبال تراکتور تبریز گفت: انجام کاری که بعضی از بازیکنان ایران قبل از مسابقات انجام می‌دهند در روسیه غیر قابل تصور است!
قرارداد احسان حاج‌صفی مدافع ایرانی تیم فوتبال آاک یونان در آستانه تمدید قرار دارد.
مربی گلرهای مس کرمان می‌گوید لزومی نداشت که ساپینتو وقتی تیم‌شان سه بر یک جلو است، فحش بدهد و مسی‌ها را تحریک کند؛ پاکزاد می‌گوید روزبه چشمی هم پس از بازی از این موضوع ناراحت بوده است.
مهم‌ترین نکته‌ای که در هنگام مواجهه خبرنگاران با کارلوس کی‌روش جلب توجه می‌کرد چهره خندان این مربی پرتغالی بود که تا لحظه آخر هم از صورتش پاک نشد.
به عقیده نشریه آلمانی، تیم ملی ایران بعد از نتیجه ناامید کننده مقابل انگلیس، دوباره متولد شد و نقش کی‌روش به عنوان یک مربی و روانشناس در چنین موفقیتی چشمگیر بود.
استیون جرارد، ستاره سابق لیورپول، روزهای خوبی را در عرصه مربیگری پشت سر نمی‌گذارد.
ماساژور تیم ملی هندبال پسران نوجوان ایران گفت: بازیکن عربستان در اثر فشار روحی زیاد علائم حیاتی‌اش را از دست داده بود که بر حسب وظیفه انسانی اقدامات لازم را برای احیای او انجام دادم.
الخاندرو گارانچو، بال آرژانتینی منچستریونایتد، فصل آتی فرصت بیشتری برای درخشش در ترکیب شیاطین سرخ خواهد داشت.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک»؛ مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ