پیشکسوت فوتبال ایران معتقد است با کنار رفتن پرده احترام بین بازیکنان تیم ملی و سرمربی، اسکوچیچ خودش باید زودتر از سمتش کناره‌گیری می‌کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مراسم رونمایی از کتاب ”پسر آشیخ محمود” از خاطرات تایخ شفاهی حسین علایی که به همت انتشارات موسسه ”ایران” منتشر شده است صبح امروز با حضور رزمندگان دفاع مقدس و چهره‌های فرهنگی و سیاسی و همچون علی ربیعی، صالحی امیری، علی مطهری، محسن هاشمی در ساختمان موسسه ایران برگزار شد.
نشان فداکاری اعطایی فرماندهی معظم کل قوا طی مراسمی در دانشگاه افسری امام علی (ع)، توسط فرمانده کل ارتش به مشاور فرمانده معظم کل قوا و ۶ تن از شهدای گردان ۲۲ بهمن اهدا شد.
دبیرکل کمیته ملی المپیک، از قول رئیس فدراسیون فوتبال و تیم ملی برای تیم المپیک خبر داد.
مراسم معرفی حجت الاسلام محمدحسین طاهری آکردی به عنوان دبیر جدید ستاد امر به معروف و تجلیل از تلاش‌های سیدمحمدصالح هاشمی گلپایگانی دبیر سابق این ستاد امروز، یکشنبه هفتم خرداد با حضور حجت الاسلام صدیقی و مسئولان ستاد امر به معروف و نهی از منکر برگزار شد.
ترکیب تیم ملی وزنه برداری ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا اعلام شد.
امیر هاشمی، مدیر روابط عمومی دیوان عالی کشور در صفحه شخصی خود نوشت: "درخواست اعاده دادرسی محمد بروغنی یکی از متهمان اغتشاشات اخیر، نسبت به رأی صادره از دادگاه انقلاب، در انطباق با بند چ ماده ۴۷۴ قانون آیین دادرسی کیفری در دیوان عالی کشور تجویز و پرونده جهت رسیدگی به شعبه هم عرض دادگاه صادرکننده رأی ارجاع شد. "
پرویز پرستویی، فرهاد اصلانی، امیر جعفری، ریما رامین فر، شبنم مقدمی، افشین هاشمی و دانش اقباشاوی چهره‌هایی هستند که در این اثر اپیزودیک و بر روی موسیقی متن محمدرضا علیقلی صداپیشگی کرده‌اند و به سطح کیفی این کمیک موشن به شکل معناداری افزوده‌اند.
عضو پیشین مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اقدام اخیر رهبری و در امتداد آن اقداماتی که دولت برای عفو برخی متهمان حوادث اخیر اعلام کرده انجام خواهد داد، توطئه آمریکا در برنامه‌ریزی برای ایجاد تقابل مردم و نظام را به کلی خنثی کرد.
روز گذشته امیر هاشمی، مدیر روابط عمومی دیوان عالی کشور از ثبت شدن فرجام‌خواهی وکیل محمد قبادلو خبر داده بود.
روز گذشته امیر هاشمی، مدیر روابط عمومی دیوان عالی کشور از ثبت شدن فرجام‌خواهی وکیل محمد قبادلو خبر داده بود.
آیت‌الله هاشمی در خاطرات خود نوشته است: در انتخابات اخیر ریاست جمهوری که کشور به بن‌بست رسیده بود و اصولگرایان به پیروزی خود در ادامه راه احمدی‌نژاد مطمئن بودند. مردم و مراجع تنها راه را در نامزدی من می‌دانستند. من موافق نبودم. در شب روز آخر نام نویسی، احساس کردم که دچار استبداد نظر شده‌ام.
علی مطهری گفت: «من معتقدم بعد از رفتن آیت الله هاشمی، کشور دچار آشوب‌های زیادی شده است؛ آشوب‌های دی‌ماه ۹۶، آبان ۹۸ و آشوب‌های اخیر را مشاهده کردیم و فکر می‌کنم اگر آقای هاشمی بود، نمی‌گویم به هیچ وجه آشوبی نداشتیم، اما ایشان تدبیر و تعادل ایجاد می‌کرد. مردم احساس می‌کردند گاهی حرف‌های آنان از زبان آقای هاشمی گفته می‌شود، یک نوع تخلیه روانی می‌شد و آقای هاشمی نوعی سوپاپ اطمینان بود».
دبیرکل کمیته ملی المپیک اعلام کرد رییس فدراسیون فوتبال برخلاف توافق صورت گرفته حکم سرپرستی حبیب کاشانی در تیم امید را ابلاغ نکرده است.
محسن هاشمی درباره پدرش گفت: به نظرم ایشان در آخرین خطبه نماز جمعه خود، مهمترین سخنان خود را مطرح کردند که اصل آن بر دو محور بود: جایگاه مردم در حکومت و ضرورت عمل به قانون، متاسفانه در هر دو اصل ما دچار انحراف شده ایم. در مورد جایگاه و نقش رای مردم در مشروعیت نظام، فقط به عنوان یک وظیفه مردم را دعوت به رای دادن و شرکت در انتخابات می‌کنیم.
او تلاش می‌کرد با همراهی عاقلانه و مدبرانه با مردم، نقطه «امید به اصلاح» را در دل آنان زنده نگه دارد و برای دستیابی به آن، همچون گذشته هزینه‌های سنگین و فشارهای طاقت‌فرسا بر خود و نزدیکان خود را بر دوش می‌کشید چنان که دور از ذهن نیست که در این راه و با توجه به تشدید محدودیت‌ها که شاهد هستیم، خود ایشان نیز در حصر قرار می‌گرفت!
دبیرکل کمیته ملی المپیک تاکید کرد که یکی از سیاست های هیات اجرایی کمیته حمایت کامل از تیم فوتبال امید است که در این راستا برنامه ریزی های لازم صورت خواهد گرفت.
ستاد امر به معروف و نهی از منکر، در واکنش به منتقدان، ضمن «عذرخواهی از عموم مردم بابت عدم انتقال کامل و دقیق سخنان هاشمی گلپایگانی»، متن پیشین گفت و کوی جنجالی و انتقادبرانگیز دبیر ستاد را پالایش و مجددا، منتشر کرد.
چند روز پس از تأکید رهبر انقلاب بر اینکه بحث بر سر حجاب نیست، امروز ⁧ هاشمی گلپایگانی⁩ باز همان فایل را با راهکاری از جنس قرار دادن مردم مقابل هم، باز کرد. این موتور تولید نفرت که در ماههای اخیر به سود پروژه قطبی‌ساز دشمن پمپاژ کرد، طبیعی و صرفا از سر نادانی است؟ قرار نیست خاموش شود؟
چند روز پس از تأکید رهبر انقلاب بر اینکه بحث بر سر حجاب نیست، امروز ⁧ هاشمی گلپایگانی⁩ باز همان فایل را با راهکاری از جنس قرار دادن مردم مقابل هم، باز کرد. این موتور تولید نفرت که در ماههای اخیر به سود پروژه قطبی‌ساز دشمن پمپاژ کرد، طبیعی و صرفا از سر نادانی است؟ قرار نیست خاموش شود؟
آیت الله جنتی در سمینار مشترک ائمه جمعه استان‌ها و استانداران برای تنظیم امور امر به معروف و نهی از منکر: برای استحکام بیشتر کار قرار شد از ائمه جمعه و استانداران هم دعوت شود تا در حضور حضرتعالی مسائل را عنوان کنیم و با بصیرت ارشاد شما، کار را آغاز کنیم. امیدواریم حضرتعالی نیز با پشتیبانی کامل خود این موضوع را تقویت فرمایید. خداوند حضرتعالی را توفیق دهد که پشتیبان عدالت امر به معروف و نهی از منکر و حق در همه مراحل بوده و مورد لطف و عنایت خداوند متعال قرار دارید.
در فیلمی پخش شده از سخنان آیت الله هاشمی مربوط به مرداد ۱۳۷۲ وی درباه محدود کردن امربه معروف به موضوع «حجاب» هشدار داده است.
در فیلمی پخش شده از سخنان آیت الله هاشمی مربوط به مرداد ۱۳۷۲ وی درباه محدود کردن امربه معروف به موضوع «حجاب» هشدار داده است.
قیمت نفت در معاملات روز جمعه تحت تاثیر چشم انداز تقاضای قوی برای سوخت و مذاکرات کشورهای اروپایی برای تحریم واردات نفت روسیه، افزایش چشمگیری داشت و رشد هفتگی به ثبت رساند.
محمد خزاعی، محمدمهدی دادمان رییس حوزه هنری، امین توکلی زاده معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، سیدمحمد هاشمی معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، جواد محمدی کارشناس فرهنگی، بهروز شعیبی نویسنده و کارگردان سینما و هادی مقدم دوست نویسنده و کارگردان سینما را به عنوان اعضای هیات امنای انجمن سینمای جوانان ایران منصوب کرد و مهدی جعفری کارگردان و فیلمبردار سینما، محمدرضا شفاه تهیه کننده سینما، محسن دریالعل مدیر مرکز فیلم و سریال اوج و مهدی آذرپندار را به عنوان اعضای هیات مدیره این انجمن منصوب کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ