نام زین الدین زیدان سرمربی سابق رئال مادرید به عنوان یکی از گزینه های هدایت تیم ملی عربستان در چند هفته گذشته بعد از رفتن رنار فرانسوی مطرح شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به نظر می‌رسد مصدومیت سیاوش یزدانی هنوز به طور کامل رفع نشده و مورایس درباره او ریسک نکرد.
نفر سوم وزن 97 کیلوگرم جام تختی دلیل حضورش در مسابقات دسته اول را امرار معاش از طریق کشتی اعلام کرد.
سادیو مانه، ستاره بایرن مونیخ، برای دریافت ویزا و سفر به مکه مکرمه راهی سفارت عربستان شده بود.
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: برخی از ورزشگاه‌های ما قابلیت ورود بانوان را ندارند. بانوان، خواهر من و شما هستند و باید از یک ورودی وارد و از خروجی دیگر خارج شوند. بحث دستشویی مشترک هم وجود دارد و در کل مشکلات سخت‌افزاری برخی ورزشگاه‌ها اجازه حضور بانوان را نمی‌دهد.
گلر پرسپولیس امروز با حضور در باشگاه باعث شد تا شایعات زیادی حول نام خود داشته باشد.
سهراب بختیاری‌زاده از حضور در کمیته فنی باشگاه استقلال انصراف نداده است.
باشگاه سپاهان از احضار شهریار مغانلو به کمیته انضباطی باشگاه خبر داده است.
فیل جایلز، مدیر فوتبال برنتفورد، به شایعات اخیر در مورد هدف این باشگاه از جذب پسر دیوید بکام واکنش نشان داد.
رئیس فدراسیون جودو گفت: با توجه به جلساتی که در کمیته ملی المپیک داشتیم، حضور تیم‌های ملی جودو زنان و مردان ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو قطعی است.
دروازه‌بان استقلال در روز تعطیلی تمرینات به مرکز ملی فوتبال رفت و به صورت اختصاصی تمرین کرد.
گفته می‌شود، سردار آزمون از دوران حضور در تیم سپاهان از امیر قلعه‌نویی گله‌مند است، به همین خاطر با حضور امیر قلعه‌نویی در راس کادر فنی تیم ملی تصمیم گرفت در اردوی تیم ملی حاضر نشود!
رئیس سازمان لیگ ضمن دفاع از اعمال محدودیت برای تماشاگران و منع حضور تماشاگران مهمان در سالن‌ها گفت: چون زورمان نمی‌رسید ناچار به اتخاذ این تصمیمات شدیم تا بتوانیم محیطی آرام داشته باشیم.
30 کشور نامه اعتراض‌آمیزی به کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) به دلیل تصمیم حضور ورزشکاران روسی در المپیک 2024 ارسال کردند.
روز گذشته، یک رسانه انگلیسی راز امتناع زین‌الدین زیدان، سرمربی سابق رئال مادرید، از حضور در لیگ برتر انگلیس را فاش کرد.
سرپرست هیات کشتی استان تهران گفت: علت رد صلاحیت ۳ نفر از نامزدهای ریاست هیات کشتی استان تهران، تحویل ندادن مدارک یا ناقص بودن مدارک بوده است.
رئوف بداوی، وبلاگ‌نویس سعودی بدلیل انتشار یک مطلب انتقادی به ۱۰ سال زندان محکوم شد. یک نوجوان ۱۷ ساله در عربستان به دلیل حضور در تجمع اعتراضی دستگیر شد و درحالی‌که وکیل هم نداشت، حکم مرگ او صادر شد.
با توجه به نوع قراردادی که با سرمربی کنونی به امضا رسیده که منجر به این خواهد شد که در صورت برکناری باشگاه قرارداد فصل آینده را نیز به وی پرداخت کنند، این باشگاه اکنون تصمیم عجیبی گرفته و به طور همزمان با دادن اختیار به نصرتی، او را نیز به خدمت گرفته است.
دیدار ایران - نیکاراگوئه اگرچه بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود اما خبرنگاران می‌توانند با حضور در استادیوم آزادی این بازی را رصد و گزارش کنند.
مدیرعامل باشگاه استقلال امروز به دادگاه رفت تا به شکایت یکی از مشاوران پیشین هیات مدیره باشگاه رسیدگی کند.
آنتونی استوکس، مهاجم سابق سلتیک به دلیل عدم حضور در دادگاه توسط پلیس تحت تعقیب است.
از آنجا که استقلالی‌ها به دلیل شرایط بد هتل‌ها در مسجد سلیمان قصد دارند اردوی خود را در اهواز برگزار کنند به همین علت سرمربی استقلال نمی‌تواند راهی مسجد سلیمان شود.
دیدار دو تیم فولاد خوزستان و سپاهان که قرار بود از ساعت 21:30 برگزار شود با مساعدت مسئولان سازمان لیگ به ساعت 19 انتقال داده شد.
ساعاتی پیش سه نامزد حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال به همراه تیمی که معرفی کرده‌اند، در فدراسیون فوتبال حاضر شدند.
«عصبانیت و هجمه معاندین به خدمتگزاران مردم در روزهای اخیر به خاطر عملکرد به موقع و حضور میدانی آنها برای مدیریت بحران بوده است.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ