رئیس مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم گفت: تقریباً هر سال شاهد آتش سوزی‌های گسترده در جنگل های کشور هستیم که دلیل آن از بین رفتن پوشش‌ گیاهی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نشستن مدافع ملی پوش گرجستانی پرسپولیس روی نیمکت این تیم باعث از بین رفتن انگیزه‌هایش نشده است.
نشستن مدافع ملی پوش گرجستانی پرسپولیس روی نیمکت این تیم باعث از بین رفتن انگیزه‌هایش نشده است.
برای از بین رفتن بوی بد لیوان شیشه‌ای آن‌ها را بعد از شستشو در هوای آزاد و زیر نور خورشید بگذارید، زیرا یکی از عوامل طبیعی از بردن بوی بد لیوان شیشه‌ای، نور خورشید هست.
مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران گفت: فشارهای بیرونی باعث از بین رفتن ضمانت اجرایی قوانین در فوتبال می‌شود.
اگر می‌خواهید متابولیسم خود را فعال نگه دارید و از تحلیل رفتن توده عضلانی بدن جلوگیری کنید، مصرف پروتئین ضروری است. ماست یونانی، حبوبات، تخم مرغ، پنیر، ماهی، گوشت‌های بدون چربی و مرغ منابع غنی پروتئین هستند.
بررسی‌های میدانی از محوطه کافه‌ها، اما ماجرای دیگری را نشان می‌دهد. اولین کافه، کارون است که سقف‌اش به‌طور کامل از بین رفته است، صندلی‌ها را دوباره چیده‌اند، اما پوششی بالای سر صندلی‌ها نیست. کنار آن کافه دیگری است، سقف این کافه هم که در محوطه خارجی است به‌طور کامل پایین آمده، کافه تعطیل شده و به‌گفته مغازه کناری، خسارت‌ها صدها میلیون تومان است.
درخت انجیر معابد ۵۰۰ ساله کیش که یک اثر گردشگری بود بر اثر هَرَس غیراصولی از بین رفت. سرپرست معاونت گردشگری منطقه آزاد کیش گفت: نگاه فضای سبزی به این اثر گردشگری و هَرَس غیراصولی باعث از دست رفتن ارزش گردشگری این درخت شد. با مواد نگهدارنده خاصی از این درخت مواظبت میشد.
عضو کمیسیون امور داخلی و شورا‌های مجلس تصریح کرد: در شرایطی که نهاد‌های نظارتی مجلس شامل حراست، کمیسیون اصل ۹۰، هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان این مسئله را بررسی کردند و اعلام کردند صحبتی که همکار ما مطرح کرد، دقیق نبوده و آن را رد کردند، بازرس ویژه رئیس جمهور صرفاً روی مجلس تأکید کرد، که این شکل اظهار نظر درست نیست در حالیکه اگر ذره بین گذاشته شود نهاد‌هایی وجود دارند که باید اسامی‌شان اعلام شود.
دکتر الکساندر نیکولسکو به همراه تیم تحقیقاتی‌اش پس از بررسی داده‌های مربوط به خودکشی دفتر پزشکی قانونی در ماریون ایندیانا در دسامبر ۲۰۱۶، به این نتیجه رسیدند که شمار مرگ‌های ناشی از خودکشی در هفته کامل شدن ماه به شدت افزایش یافته است و افراد بالای ۵۵ سال میانگین بیشتری در این آمار به خود اختصاص داده‌اند. این در حالی است که اکثر این افراد بین ساعت‌های سه تا چهار عصر دست به این اقدام زده‌اند.
عضو شورای شهر تهران گفت: تجهیزات کنترل شهری برای صیانت از مردم است و ازبین بردن این زیرساخت به معنای ایجاد فرصت برای دشمنان قسم خورده کشور و از بین بردن امنیت شهر است.
اصفهان- مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اصفهان گفت: کوچ زودرس بهاره عشایر سبب از بین رفتن پوشش گیاهی مراتع استان اصفهان شده و لازم است برای این معضل با خرد جمعی چاره اندیشی شود.
در پنجمین روز جشنواره فجر، فیلم‌های «بعد از رفتن» به تهیه کنندگی محمود بابایی و کارگردانی رضا نجاتی و «کت چرمی» به تهیه کنندگی کامران حجازی و کارگردانی حسین میرزامحمدی در سینمای رسانه‌ها و خانه جشنواره رونمایی شد.
در پنجمین روز جشنواره فجر، فیلم‌های «بعد از رفتن» به تهیه کنندگی محمود بابایی و کارگردانی رضا نجاتی و «کت چرمی» به تهیه کنندگی کامران حجازی و کارگردانی حسین میرزامحمدی در سینمای رسانه‌ها و خانه جشنواره رونمایی شد.
در پنجمین روز جشنواره فجر، فیلم‌های «بعد از رفتن» به تهیه کنندگی محمود بابایی و کارگردانی رضا نجاتی و «کت چرمی» به تهیه کنندگی کامران حجازی و کارگردانی حسین میرزامحمدی در سینمای رسانه‌ها و خانه جشنواره رونمایی خواهد شد.
نماینده روسیه در سازمان های بین المللی مستقر در وین به مانع تراشی کشورهای غربی در احیای مذاکرات رفع تحریم های ایران واکنش نشان داد.
باید از انجام یکسری فعالیت‌های تسریع و تشدید کننده مانند بالا و پایین رفتن از پله‌ها و دو زانو و چهار زانو نشستن خودداری کرده و در صورت امکان جهت بهبود درد زانو از دستشویی فرنگی استفاده کنند.
مدیرعامل شرکت توسعه و نگهدای اماکن ورزشی درحالی اخیرا احکامی را صادر کرده که جایگاه خودش در این شرکت از ثبات به تزلزل تغییر وضعیت پیدا کرده و احتمال جابجایی وجود دارد.
مدیرعامل شرکت توسعه و نگهدای اماکن ورزشی درحالی اخیرا احکامی را صادر کرده که جایگاه خودش در این شرکت از ثبات به تزلزل تغییر وضعیت پیدا کرده و احتمال جابجایی وجود دارد.
سخنگوی دولت در جمع دانشجویان دانشگاه صداوسیما گفت: دولت سابق بین خودش و مردم دیوار کشید، این دولت اهل شنیدن حرف مردم و رفتن به دانشگاه خواهد بود.
رئیس مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم گفت: تقریباً هر سال در کشور شاهد آتش سوزی‌های گسترده هستیم و متأسفانه دلیل آن از بین رفتن پوشش‌های گیاهی است.
نتایج حاصل از یک تحقیق جدید که مطالعه‌ای روی ۴۱ زن کره‌ای بود و همه آنان فشار خون بسیار بالایی داشتند، نشان داد بالا رفتن از پله‌ها فشار خون را کاهش و قدرت پا را افزایش می‌دهد. نیمی از افراد شرکت‌کننده چهار بار در هفته بین ۲ تا پنج بار در روز از پله‌ها بالا رفتند.
محققان در چین پوششی از جنس هیدروژل برای شیشه ابداع کرده اند که ساختمان ها را بهتر خنک می کند. ماده به کار رفته در این فناوری گرمای خورشید را بدون از بین بردن نور، مسدود می کند.
نماینده مراغه اضافه کرد: حتی گروهی پیش‌بینی می‌کردند با توجه به احتمال هماهنگی اروپا و آمریکا و پذیرش ایران، این توافق طی یکی-دو روز انجام شود، اما اخیرا با یادداشتی که آمریکا ارسال کرده است تقریبا امیدها برای توافق دارد از بین می‌رود.
پارستزی (خواب رفتن دست و پا) حالت موقت شایع و ناشی از فشاری است که بر روی یک عصب - درست مانند زمانی که فرد بر روی بازو خود به خواب می‌رود و یا برای مدت طولانی پا‌های خود را روی هم می‌گذارد - وارد می‌شود. وقتی که فشار از بین برود، پارستزی هم از بین می‌رود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ