ستاره بوشهری تیم ملی دلیل عدم صدور رضایت‌نامه‌اش توسط سانتا کلارا برای استقلال را عدم پرداخت مبلغ رضایت‌نامه توسط آبی‌ها عنوان کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه منچستریونایتد نشان داده است که حمایت زیادی از اریک تن هاخ می‌کند و حتی ورزشگاه اولدترافورد را هم به خاطر او تغییر می‌دهد.
تختی در گفتگو با خبرنگار «کیهان ورزشی» گفت: «هیچ‌چیز نمی‌تواند مرا خوشحال کند؛ پول، مدال طلا، عشق و حتی عشق! نسبت به این مردمی که به فرودگاه آمده‌اند، احساس شرمندگی می‌کنم. راستی چقدر محبت بدهکارم؟! من چرا باید کشتی بگیرم؟! چرا باید همراه تیم مسافرت کنم تا سبب این همه مراجعت باشم؟ اگر پاسخ به این پرسش را می‌دانستم من هم می‌توانستم ادعا کنم، چون دیگران هستم...
جنارو گتوزو چند پیشنهاد از تیم‌های عربستانی را رد کرده است و حتی تماس تلفنی ولیعهد این کشور هم باعث نشده تا نظر او عوض شود.
آرتا منهاجی، مربی مس کرمان می‌گوید این تیم با تمام وجود مقابل سپاهان قرار می‌گیرد و برای بقا بالاترین حد تلاش را خواهند کرد.
یک مربی فوتبال درباره دو مهاجم خارجی پرسپولیس می‌گوید مهاجمان خارجی پرسپولیس حتی به درد تعویضی هم نمی‌خورند.
مربی ختافه می گوید وقتی پپ گواردیولا به تساوی در برنابئو راضی بود، آنها نیز نمی توانند امشب در صورت کسب یک امتیاز برابر رئال ناراضی باشند.
ساپینتو با چهره ای درهم و در شرایطی که دستش را روی کمر گذاشته بود، بابت اینکه هنوز قراردادش تمدید نشده، ناراضی بود و اعلام کرد حتی الآن نیز برای برنامه ریزی فصل بعد دیر شده است.
مربی سابق تیم ملی اسپانیا به سرخیو بوسکتس توصیه اکید کرد که راهی فوتبال عربستان نشود.
استون ویلا با برتری 3-0 برابر نیوکسل، حالا حتی این شانس را دارد تا برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان در هفت بازی بعدی خود تلاش کند.
علیرضا بیرانوند با مهار پنالتی کریستیانو رونالدو در جام جهانی ۲۰۱۸ برای خودش اسم و رسمی حتی در فوتبال دنیا دست و پا کرد.
دکتر محبی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم اعلام کرده، بررسی‌های وزارت بهداشت از ماجرای مسمومیت‌های مدارس قم به نتیجه نرسیده است. محبی می‌گوید در این بررسی‌ها نمونه‌های مختلفی که لازم به بررسی بود، حتی لباس دانش‌آموزان و نمونه‌های محیطی، تنفسی و خونی مورد آزمایش قرار گرفت، اما نتیجه‌ای حاصل نشد. حالا علوم پزشکی یک نمونه‌برداری جدید در این زمینه انجام داده تا ببیند از سری آزمایش‌های جدید می‌تواند به نتیجه‌ای برسد یا خیر.
پیکان در جدالی که از بازیکنان اصلی خود استفاده نکرد و حتی پیمان اکبری هم کنار زمین نیود مقابل شهرداری گنبد شکست خورد.
جواد نکونام در نشست خبری پس از بازی با سپاهان، کنایه‌هایی را نسبت به یحیی گل‌محمدی و باشگاه پرسپولیس مطرح کرد.
خاویر آتالایا، مربی بدنسازی شخصی کریم بنزما، می‌گوید این بازیکن تمرینات بسیار سختی را برای بازگشت به بالاترین سطح آمادگی انجام می‌دهد.
حتی عذرخواهی کریم انصاریفرد مهاجم تیم اومونیا قبرس پس از شکست سنگین مقابل حریف خود هم باعث نشد که عصبانیت هواداران این تیم کاسته شود.
عضو شورای فنی بوکس با حمایت از انتخاب حسین نهرودی به عنوان سرمربی تیم ملی بزرگسالان گفت: او در این بازه زمانی حساس فداکاری کرد تا حواشی کاهش یابد.
مربی تیم ملی می‌گوید آنقدر همه چیز در بازی با انگلیس سریع رخ داد که حتی متوجه نشده‌اند نتیجه بازی چه زمانی از ۲-۰ به ۴-۰ تغییر پیدا کرده است.
مربی سابق تیم ملی کشتی فرنگی می‌گوید محمد بنا بعد از جهانی نروژ تصمیم به رفتن داشت و حتی بعد از تورنمنت قزاقستان می‌خواست نیاید که دبیر و سوریان مانع این کار شدند.
فهد الهریفی ستاره سابق النصر پس از حذف عربستان از جام جهانی به انتقاد از هروه رنار سرمربی فرانسوی این تیم پرداخت.
با وضعیتی که پیش آمده است، محمد محبی حتی از بازگشت به لیگ برتر ناراحت است چرا که در صورت ادامه حضور در تیم سانتاکلارا می‌توانست، روند گلزنی خود را دنبال کند و مورد توجه تیم‌های شاخص پرتغال قرار بگیرد.
مربی خیرونا امروز حتی به کسب نتیجه مساوی برابر رئال هم قانع نیست و هدفش پیروزی برابر کهکشانی‌ها در ورزشگاه برنابئو است.
بهرام محبی، متخصص قلب و عروق گفت: شایع‌ترین مثال در ارتباط با مرگ ناگهانی، ورزشکاران حرفه‌ای هستند که حتی در حین فعالیت ورزشی، دچار مرگ ناگهانی شده اند.
مناظره «مسئله گشت ارشاد» برنامه شیوه با حضور سعید شریعتی و جلیل محبی در شبکه چهار برگزار شد. سعید شریعتی در این برنامه گفت: حکومت مطلقه به خودش اجازه می‌دهد سبک زندگی واحد را به مردم تحمیل کند. حتی اتاق خواب مردم را هم حیطه خود می‌دانند. جلیل محبی نیز اظهار کرد: آمریکا هر جا به نتیجه برسد کاری درست است بسیار بدتر از ما عمل می‌کند. می‌گویید جمهوری اسلامی به اتاق خواب مردم کار دارد. دوستان خود شما در مورد این مساله قانون تصویب کردند.
میرشاد ماجدی با اعلام اینکه انتخابات امروز قانونی بود تاکید کرد که حتی اگر مربی دیگری برای تیم ملی بیاورند امضای او پای قراردادش نخواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ