مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال،‌ امروز با برگزاری ۸ دیدار پیگیری می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نتایج یک نظرسنجی جدید در انگلیس نشان می‌دهد که دو سوم مردم انگلیس ( ۶۶درصد)، عملکرد حزب حاکم محافظه کار را در مدیریت مسائل مهم این کشور تائید نمی‌کنند.
این رصدخانه به تازگی روی بحث مهاجرت، نظرسنجی اینترنتی برگزار کرده که حدود ۱۲ هزار نفر در آن شرکت کرده‌اند.
نتایج لیگ یک: کورس فجر، خیبر و اس خوزستان
نتایج یک نظرسنجی از سوی رویترز نشان می دهد که کارشناسان بر این باورند که ارزش دلار در سال ۲۰۲۳ دربرابر ارزهای دیگر کاهش خواهد یافت.
پژوهشی که بر روی بیش از ۷۰۰ هزار زن در ایالات متحده و اروپا انجام شد، نشان داد در افرادی که تابع رژیم غذایی مدیترانه‌ای هستند، خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی عروقی و مرگ ۲۵ درصد کمتر است.
سرمربی تیم ملی ایران قصد دارد یک مربی پرتغالی سرشناس و آشنا با فوتبال آسیا را در کادر فنی خود استخدام کند.
نتایج امروز لیگ دسته یک و جدول مسابقات
شاویت توضیح داد: «چیزی که دیدیم این است که اسید گلیوکسیلیک می‌تواند جذب پوست شود و وقتی وارد جریان خون شد می‌تواند به اگزالات [مولکول‌های کوچکی که توانایی تشکیل بلور دارند]متابولیزه شود، سپس به کلیه‌ها رفته و باعث آسیب شود. اگزالات یک مولکول طبیعی است که مقادیر بیش از اندازه آن می‌تواند باعث نارسایی کلیه شود.»
رئیس فدراسیون کوهنوردی با ابراز رضایت از نتایج آسیایی و جهانی به دست آمده توسط تیم یخ نوردی در کره جنوبی و فرانسه گفت: با تیم جمع و جوری که داشتیم بهترین نتایج ممکن به دست آمد.
یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که تیراناسوروس رکس یا تی‌رکس، یک خزنده غول‌پیکر کندذهن نبوده و مغزش تقریبا به اندازه میمون‌های امروزی بوده است.
مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال،‌ امروز با برگزاری ۶ دیدار آغاز می‌شود.
انزوای اجتماعی و تنهایی از عوامل رایجی هستند که در سلامت قلب و عروق و مغز مؤثر شناخته شده‌اند. فقدان ارتباط اجتماعی، با افزایش خطر مرگ زودرس [به هر دلیلی]، به خصوص در مردان، مرتبط است. انزوا و تنهایی با افزایش نشانگر‌های التهابی ارتباط دارد و افرادی که از نظر اجتماعی ارتباط کمتری با دیگران دارند، احتمال دارد بیشتر علائم فیزیولوژیکی استرس مزمن را تجربه کنند.
نتایج یک مطالعه نشان می‌دهد حمام آب گرم در شب می‌تواند به سالمندان کمک کند تا از فشار خون بالا جلوگیری کنند.
شمس آذر که دهمین پیروزی خود را در این فصل تجربه کرد، امتیازات خود را به عدد 34 رساند و با اختلافی شش امتیازی نسبت به سایر مدعیان، در صدر جدول لیگ یک باقی ماند.
مهاجم تیم شمس آذر قزوین کسب تساوی مقابل پرسپولیس را دلیلی بر اثبات شایستگی‌های تیم خود عنوان کرد.
با اینکه گمان می‌رود اکثر فوتبال‌دوستان تیم‌های ملی مشخصی را انتخاب کرده و با تعصب حامی‌شان هستند ولی یک نظرسنجی نشان می‌دهد واقعیت با این تصور فاصله دارد.
نتایج لیگ یک: دریای بابل فجر را گلباران کرد!
نتایج لیگ یک؛ قزوین به فجر صدرنشین رسید
نتایج لیگ یک؛ فجر صدرنشین ماند، قزوین به جاده برد برگشت
نتایج لیگ یک : سایپا در قزوین گلباران شد
ستاره فجر، علی آل‌کثیر بود که به تنهایی چهار گل به ثمر رساند و یک پاس گل هم داد تا تاثیر بسزایی در عملکرد و موفقیت تیمش داشته باشد.
نتایج امشب لیگ یک؛ توقف خیبر، فجر و سایپا
نتایج یک مطالعه عظیم نشان می‌دهد که قهوه‌نوش‌ها احتمالاً از بقیه ما بیشتر عمر خواهند کرد.
تکلیف ۱۶ تیم برتر رقابت‌های قهرمانی والیبال مردان جهان پس از اتمام مرحله گروهی مشخص شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ