نتایج یک نظرسنجی از سوی رویترز نشان می دهد که کارشناسان بر این باورند که ارزش دلار در سال ۲۰۲۳ دربرابر ارزهای دیگر کاهش خواهد یافت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نتایج یک نظرسنجی جدید در انگلیس نشان می‌دهد که دو سوم مردم انگلیس ( ۶۶درصد)، عملکرد حزب حاکم محافظه کار را در مدیریت مسائل مهم این کشور تائید نمی‌کنند.
ری‌برندینگ توییتر و تغییر نام و لوگوی آن به X با واکنش بسیار منفی از سوی کاربران شبکه‌های اجتماعی روبه‌رو شده است. بااین‌حال، نتایج یک نظرسنجی جدید نشان می‌دهد که نظر بسیاری از کاربران این شبکه اجتماعی نسبت به این تغییر مثبت است.
نتایج یک نظرسنجی نشان می‌دهد اکثر شرکت‌های نوپا در اراضی اشغالی در حال انتقال سرمایه‌های خود به خارج از این اراضی هستند.
این رصدخانه به تازگی روی بحث مهاجرت، نظرسنجی اینترنتی برگزار کرده که حدود ۱۲ هزار نفر در آن شرکت کرده‌اند.
نتایج یک نظرسنجی جدید حاکی از آن است که اکثر آمریکایی‌ها درباره توانایی رئیس‌جمهوری این کشور برای ادامه کار تردید دارند.
نتایج یک نظرسنجی نشان می‌دهد که حدود ۷۰ درصد مردم روسیه خواستار انتخاب دوباره ولادیمیر پوتین به عنوان رئیس جمهور این کشور هستند.
نتایج یک نظرسنجی در اراضی اشغالی از کاهش محبوبیت حزب لیکود وابسته به بنیامین نتانیاهو، حکایت دارد به طوریکه در صورت برگزاری انتخابات پارلمانی، وی نمی‌تواند یک ائتلاف تشکیل دهد.
نتایج یک نظرسنجی در انگلیس نشان می‌دهد حدود ۸۰ درصد از بزرگسالان در این کشور به درستی نمی‌دانند حداکثر میزان مصرف روزانه نمک چقدر است؟
نتایج یک نظرسنجی نشان می‌‏دهد که بیش از نیمی از مردم مولداوی مخالف پیوستن این کشور به ناتو هستند.
نتایج یک نظرسنجی از جوانان ۱۸ کشور عربی، نشان می‌دهد محبوبیت کشور چین در میان آنها بیش از آمریکا است.
نتایج یک نظرسنجی نشان می‌دهد که بیش از نیمی از آمریکایی‌ها براین باورند که رئیس جمهور سابق آمریکا در صورت محکومیت باید عفو شود.
نتایج یک نظرسنجی از کاهش محبوبیت احزاب ائتلاف کابینه نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مقابل حزب رقیب وی حکایت دارد.
نتایج یک نظرسنجی نشان می‌دهد که حدود ۸۰ درصد از مردم چین، آمریکا را مقصر اصلی جنگ اوکراین می‌دانند.
نتایج یک نظرسنجی در انگلیس نشان می‌دهد حدود ۸۰ درصد از بزرگسالان در این کشور به درستی نمی‌دانند حداکثر میزان مصرف روزانه نمک که مقامات بهداشتی توصیه می‌کنند،‌ چقدر است؟
ستاره‌های لیگ برتر نقش مهمی در کسب نتایج موفقیت‌آمیز تیم‌های خود داشتند که می‌توان آنها را در یک جمع قرار داد.
نتایج یک نظرسنجی در انگلیس نشان می‌دهد حدود ۸۰ درصد از بزرگسالان در این کشور به درستی نمی‌دانند حداکثر میزان مصرف روزانه نمک که مقامات بهداشتی توصیه می‌کنند، چقدر است؟
نتایج یک نظرسنجی بعد از کناره گیری «محرم اینچه» از انتخابات ریاست جمهوری ترکیه نشان می‌دهد که «قلیچدار اوغلو» نامزد ائتلاف ملت از رجب طیب اردوغان نامزد حزب اعتدال و توسعه و رئیس جمهور فعلی پیش است. محرم اینچه یکی از چهار نامزد انتخابات یکشنبه ریاست‌جمهوری ترکیه روز (پنجشنبه، ۱۱ مه) در اقدامی شوکه‌کننده اعلام کناره‌گیری کرد. به گفته کارشناسان، کناره‌گیری غافلگیرکننده اینچه از انتخابات ترکیه شانس پیروزی نامزد اپوزیسیون در دور اول انتخابات را افزایش خواهد د اد.
نتایج یک نظرسنجی در کشور فرانسه نشان می دهد که بیش از ۶۰ درصد مردم این کشور می گویند در صورت افزایش سن بازنشستگی باید به اعتراضات سراسری نسبت به این قانون ادامه دهند.
نتایج یک نظرسنجی جدید حاکی از بدتر شدن شرایط مالی نیمی از مردم آمریکا نسبت به سال گذشته است.
نتایج نظرسنجی یک موسسه آماری در فلسطین حاکی از آن است که فلسطینیان جنبش حماس را برای رهبری و مدیریت امور کلان خود، شایسته تر از جنبش فتح می دانند.
با اینکه گمان می‌رود اکثر فوتبال‌دوستان تیم‌های ملی مشخصی را انتخاب کرده و با تعصب حامی‌شان هستند ولی یک نظرسنجی نشان می‌دهد واقعیت با این تصور فاصله دارد.
نتایج جدیدترین نظرسنجی در آمریکا نشان می دهد که سیاهان این کشور، نژادپرستی را یک چالش و بحران فزاینده می دانند.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام شستا به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد شستا در روزهای آینده بورس است.
روزنامه جمهوری اسلامی از روایت روزنامه دولت از نتایج یک نظرسنجی در خرداد ۱۴۰۱ انتقاد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ