اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امروز ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ مجمع عمومی فوق العاده شرکت تامین سرمایه دماوند با حضور ۹۳ درصد سهامداران برگزار شد. گزارش نبض بورس از این مجمع را بخوانید.
رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان گفت: من نمی‌توانم قول دهم اما حدس من این است که به احتمال خیلی زیاد تا شنبه بعد از ظهر نتایج اعلام شود.
وزیر آموزش و پرورش گفت: نتایج آزمون مدارس استعداد درخشان و نمونه دولتی امروز (چهارشنبه) اعلام خواهد شد.
مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش در اطلاعیه ای زمان و نحوه اعلام نتیجه آزمون های نهایی خرداد ۱۴۰۲ را امروز اعلام کرد.
بر اساس اطلاعیه مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش، نتایج قطعی امتحانات نهایی خرداد ۱۴۰۲، امروز اعلام می‌شود.
مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش در اطلاعیه ای زمان و نحوه اعلام نتیجه آزمون های نهایی خرداد ۱۴۰۲ را اعلام کرد.
امروز ۱۹ تیر ۱۴۰۲ مجمع عمومی عادی و فوق العاده شرکت نیان الکترونیک با حضور بیش از ۵۰ درصد سهامداران حقیقی و حقوقی برگزار شد. گزارش نبض بورس از این مجمع را بخوانید.
امروز ۱۸ تیر ۱۴۰۲ مجمع عمومی عادی و فوق العاده شرکت تولید محور خودرو با حضور بیش از ۸۸ درصد سهامداران حقیقی و حقوقی برگزار شد.
سازمان آموزش و پرورش اعلام کرد: امروز نتایج امتحانات نهایی دانش‌آموزان اعلام می‌شود و باید برای دریافت کارنامه به مدرسه محل تحصیل مراجعه کرد.
امروز ۱۳ تیر ۱۴۰۲ مجمع عمومی عادی شرکت دامداری تلیسه نمونه با حضور ۶۷ درصد سهامداران برگزار شد.
امروز ۱۲ تیر ۱۴۰۲ مجمع عمومی فوق العاده و عادی شرکت تامین ماسه ریخته گری با حضور ۵۰ درصد سهامداران برگزار شد. گزارش نبض بورس از این مجمع را بخوانید.
امروز ۱۰ تیر ۱۴۰۲ مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت باما با مشارکت بیش از ۵۱ درصد سهامداران برگزار شد. گزارش نبض بورس از این مجمع را بخوانید.
نساجی در مجموع چهار مسابقه‌ای که در لیگ برتر از پرسپولیس میزبانی کرده، فقط یکی را باخته. مازنی‌ها در این فصل هم به پشتوانه هوادارانشان در خانه نتایج خوبی گرفته و چهار تا از پنج برد فصلشان را در قائمشهر کسب کرده‌اند. تیمی که شروع خوبی هم در این فصل داشت.
وزیر خارجه روسیه امروز در مصاحبه ای خطاب به کشورهای غربی یادآور شد: نتایج استفاده از اورانیوم ضعیف شده در یوگسلاوی و عراق را یادتان می آید؟
نتایج بامداد امروز لیگ اروپا؛ برد یونایتد و یووه
نتایج امروز لیگ برتر فوتسال ایران
هفته پانزدهم لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور جام‌ سردار دل‌ها که از دیروز با بازی مهرام تهران و شهرداری گرگان آغاز شد، امروز بابرگزاری پنج دیدار خاتمه یافت.
امروز (دوشنبه) هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال ایران با انجام ۶ بازی آغاز می‌شود.
سومین هفته از بیست و دومین دوره لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه های کشور جام یادگار امام (ره) امروز در خانه کشتی تختی کرج برگزار شد.
دور دوم گفتگوهای آشتی ملی فلسطین امروز چهارشنبه با مشارکت حدود ۱۴ گروه فلسطینی در الجزایر برگزار شد.
سخنگوی وزارت صمت گفت: نتایج قرعه کشی خودرو حتما امروز اعلام می شود.
سرمربی صنعت نفت می گوید با رسیدن بازیکنان جدید در فاز تهاجمی، تیم او از نظر فنی وضعیت بهتری خواهد داشت.
رئیس‌جمهور ترکیه می‌گوید نتایج گفت‌وگوی امروز با دبیر کل سازمان ملل و رئیس‌جمهور اوکراین برای پایان‌دادن به جنگ اوکراین را به رئیس‌جمهور روسیه اطلاع خواهد داد تا درباره آن رایزنی کنند.
در پایان مسابقات صبح، رامین طاهری در وزن ۸۷ کیلوگرم و علی اکبر یوسفی در وزن ۱۳۰ کیلوگرم به مسابقه نهایی راه یافتند و امید آرامی در وزن ۶۰ کیلوگرم، محمدجواد رضایی در وزن ۶۷ کیلوگرم و امین کاویانی نژاد در وزن ۷۷ کیلوگرم راهی دیدار رده بندی شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ