یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که تیراناسوروس رکس یا تی‌رکس، یک خزنده غول‌پیکر کندذهن نبوده و مغزش تقریبا به اندازه میمون‌های امروزی بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم چین که با ترکیب لیگ ملت‌هایش و با سرمربیگری شنگ وو پا به مسابقات گذاشته بود در کشور خود توانست ایران را با نتایج ۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۱۲ شکست دهد تا ایران را از دومین مدال خود در این تورنمنت محروم کند.
روزنامه رسالت نوشت: نفوذی‌ها، لزوما غرب دوستان کروات زده نیستند و گاهی دقیقا در نقطه مقابل باید به دنبال آن‌ها گشت؛ هرچه هست برخی تصمیم‌ها نشان از آن دارد که جست‌وجویی در نظام اقتصادی کشور، می‌تواند نتایج عجیبی در پی داشته باشد.
محققان مارپیچ‌های موجود در برگ‌ها و ساختار‌های زایشی یک گیاه فسیل‌شده با قدمت ۴۰۷ میلیون سال را بررسی کردند و به نتایج جالبی رسیدند.
گروهی از پژوهشگران طی مطالعه‌ای که در آن نتایج ۱۳ مطالعه قبلی را بررسی کرده‌اند، دریافتند کسانی که روزانه بیش از ۸ ساعت می‌نشینند و تحرک کمی دارند، خطر مرگی مانند سیگاری‌ها تهدیدشان می‌کند.
اگر عملکرد تیم‌ها در فقط یک نیمه مقایسه می‌شد و نتایج آن نیمه ملاک قرار می‌گرفت، اتفاقات عجیبی را در مسابقات شاهد بودیم.
نتایج تحقیقات اخیر که در اواسط آوریل در مجله Nature Astronomy منتشر شد، حکایت از آن دارد که نور از حلقه‌های اینشتین (پدیده‌ای که از تغییر شکل نور رسیده از یک منبع مثل کهکشان یا ستاره به یک حلقه، که از همگرایی گرانشی نور منبع توسط یک جرم بسیار بزرگ مانند یک کهکشان دیگر یا سیاهچاله ناشی می‌شود) که به طرز عجیبی منحرف شده‌اند، ممکن است هویت واقعی ماده تاریک را مشخص کند.
باخت عجیب ۳ قدرت فوتبال آسیا به لاتین‌ها با نتایج مشابه!
ساکت الهامی، سرمربی یکی از تیم‌های لیگ برتر ادعای عجیبی را در مورد نتایجش با تیم ملی در صورت قبول هدایت این تیم مطرح کرد!
سرمربی یکی از تیم های لیگ برتر ادعای عجیبی را در مورد نتایجش با تیم ملی در صورت قبول هدایت این تیم مطرح کرد!
اگرچه چت‌بات موسوم به «ChatGPT» برای پاسخ دادن به پرسش‌های مردم پیرامون فناوری طراحی شده است اما نتایج یک بررسی نشان می‌دهند که کاربران، پرسش‌های عجیبی از آن داشته‌اند.
با نگاهی به بازتاب این مسابقات متوجه می‌شویم که کمیت مسابقات با کیفیت آن همخوانی ندارد و معلوم نیست برگزار کنندگان این رقابت‌ها دقیقاً چه هدفی را دنبال کرده‌اند؛ زیرا در نتایج نهایی نام هیچ ورزشکار ایرانی مشاهده نمی‌شود و همه در همان مرحله مقدماتی حذف شده‌اند و فقط یک ورزشکار ایرانی به مرحله دوم صعود کرد که آن هم در این مرحله حذف شد!
سه گزینه ایرانی نیمکت تیم ملی در هفته های گذشته نتایج ضعیفی کسب کردند.
کایسری اسپور در حضور یکی از دو بازیکن ایرانی خود چهارمین شکست پیاپی در سوپر لیگ را متحمل شد.
نخستین روز رقابت‌های واترپلو قهرمانی آسیا با برگزاری چهار دیدار به پایان رسید و تیم‌های مدعی قزاقستان و چین به راحتی از سد حریفان خود گذشتند.
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: از هواداران برای نتایج اخیر عذرخواهی می‌کنم و قول می‌دهم به همان تیمی تبدیل خواهیم شد که آن‌ها انتظار دارند.
مودنا با وجود ستاره‌های بزرگی که در ترکیب خود دارد اصلا نتایج خوبی کسب نکرده است.
مودنا با وجود ستاره های بزرگی که در ترکیب خود دارد اصلا نتایج خوبی کسب نکرده است.
نتایج لیگ اروپا: شکست عجیب آرسنال
کادرفنی از باشگاه درخواست کرده به دلیل نتایج ضعیف اخیر، درصدی از قرارداد‌ها به عنوان جریمه کسر شود.
هیچ فشاری در خصوص نتایج آزمون بر مرکز وکلا وارد نیست و صحبت ما این است که قانون باید به درستی اجرا و مر قانون رعایت شود. اگر مر قانون بگوید ۳ هزار انجام می‌دهیم و اگر بگوید ۳۰ هزار پذیرفته، باز هم انجام می‌دهیم. تأخیری که ایجاد شده به دلیل تفسیر از ماده قانونی است و امر عجیبی محسوب نمی‌شود.
هیچ فشاری در خصوص نتایج آزمون بر مرکز وکلا وارد نیست و صحبت ما این است که قانون باید به درستی اجرا شود و مر قانون باید رعایت شود.اگر مر قانون بگوید ۳ هزار انجام می‌دهیم و اگر بگوید ۳۰ هزار پذیرفته باز هم انجام می‌دهیم. تأخیری که ایجاد شده به دلیل تفسیر از ماده قانونی است و امر عجیبی محسوب نمی‌شود.
به نظر می رسد در صورت محاسبه تمام مدال ها، نتایج وزنه برداران کشورمان تاثیر بسزایی در رنگینگ نهایی کاروان ایران خواهد داشت.
به نظر می رسد در صورت محاسبه تمام مدال ها، نتایج وزنه برداران کشورمان تاثیر بسزایی در رنگینگ نهایی کاروان ایران خواهد داشت.
لئو همیشه لئو است. او هنوز مسی است و تغییری نمی‌کند. مسی همیشه تفاوت‌ها را ایجاد می‌کند و با تیم سازگار می‌شود. واضح است که امیدواریم همه چیز برای ما سه نفر، برای من، لئو و کیلیان امباپه خوب پیش برود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ