رئیس فدراسیون کوهنوردی با ابراز رضایت از نتایج آسیایی و جهانی به دست آمده توسط تیم یخ نوردی در کره جنوبی و فرانسه گفت: با تیم جمع و جوری که داشتیم بهترین نتایج ممکن به دست آمد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در پایان روز اول مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان، تیم ملی ایران فقط با یک باخت، 4 فینالیست به نام خود ثبت کرد.
یک تیم کوچک از جزایر فارو توانست با حذف قهرمان مجارستان به دور بعدی مقدماتی لیگ قهرمانان صعود کند.
تیم پرسپولیس چهارمین بازی دوستانه خود را در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد کرد.
شش بازیکن تاثیرگذار در صعود استقلال خوزستان به لیگ برتر، در تصمیمی عجیب این تیم را به مقصد مس کرمان ترک کردند تا فصل آینده نیز در لیگ یک حضور داشته باشند.
در جریان آخرین تمرین تیم ملی فرانسه که ستاره پاری‌سن‌ژرمن هم در آن حضور داشت، اتفاقی جالب رخ داد.
تیم داوری دربی 101 قبل از شروع مسابقه عکسی به یادگار در ورزشگاه آزادی گرفتند.
تیم داوری دربی 101 قبل از شروع مسابقه عکسی به یادگار در ورزشگاه آزادی گرفتند.
پویا ایدنی دومین شطرنج‌باز مرد تیم ملی ایران است که بعداز علیرضا فیروزجا نابغه شطرنج ایران به فرانسه مهاجرت می‌کند.
"تیم اسپکتر" دانشمند و نویسنده نشان می‌دهد که چگونه می‌توان تغییرات کوچک، اما مهمی را برای بهبود شیوه غذا خوردن ایجاد کرد در حالی که هنوز از غذای خود لذت می‌برید.
الساندرو نستا از نمایش اینتر برابر بنفیکا ستایش کرد و گفت که صدرنشین لیگ پرتغال برابر نراتزوری هیچ حرفی برای گفتن نداشت.
پیراهن مهدی طارمی مهاجم تیم فوتبال پورتو برای تامین هزینه‌های درمانی یک کودک پرتغالی به حراج گذاشته شد.
رضازاده عضو تیم اعزامی هلال احمر به ترکیه گفت: سگ های زنده‌یاب بسیار کمک کرده‌اند و هم اکنون با کمک سگ های زنده‌یاب و صحبت های اهالی منطقه درحال آواربرداری و نجات جان یک کودک دو ساله هستیم.
همه از ام‌باپه حرف می‌زنند، اما تیم دشان یک اسلحه‌ی پنهان دارد که بیش‌ترین خلق موقعیت را در این دوره از رقابت‌‌ها در کناررمسی داشته است؛ آنتو‌آن گریزمن.
هافبک تیم‌ملی مراکش می‌گوید این تیم شانس خوبی برای شکست فرانسه دارد.
تیم ملی کرواسی روز جمعه در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی به مصاف برزیل می‌رود و این اصلا چیز عجیبی نیست. دالیچ پس از پیروزی مقابل ژاپن پیش از هر چیزی مقاومت تیمش را ستود.
یک هوادار آرژانتین بعد از پیروزی تیمش برابر لهستان در اقدامی عجیب اقدام به مجروح کردن کودک خود کرد.
تیم ملی فوتبال ایران، سنگین‌ترین شکست تاریخش را با بهترین برد در ادوار جام‌جهانی جبران کرد و با سه امتیاز به رده دوم جدول گروه رسید تا برای نخستین صعود تاریخی، احتمالا به یک مساوی مقابل آمریکا نیاز داشته باشد.
تیم ملی فوتبال ایران سنگین ترین شکست تاریخش را با بهترین برد در ادوار جام‌جهانی جبران کرد و با سه امتیاز به رده دوم جدول گروه رسید تا برای نخستین صعود تاریخی، احتمالا به یک مساوی مقابل آمریکا نیاز داشته باشد
دو تیم پیکان و هوادار صبح چهارشنبه طی یک دیدار تدارکاتی رودرروی هم قرار می‌گیرند.
بازیکن سابق تیم فوتبال سائوپائولو که تابستان گذشته با ۹۵ میلیون یورو از آژاکس به یونایتد منتقل شد، گفت: من در زاغه هایی بزرگ شدم که در واقع یک جهنم کوچک است.
پرسپولیس در شرایطی پس از هفته یازدهم در صدر جدول قرار دارد که یک تفاوت محسوس در این تیم نسبت به فصل پیش وجود دارد.
پیمان میری، مهاجم تیم نفت مسجد سلیمان بعد از ورود به میدان در بازی با صنعت نفت آبادان شرایط را به سود تیمش تغییر دهد.
دروازه‌بان تیم میزبان به محض به صدا درآمد سوت پایان بازی از شدت ناراحتی روی دو زانوی خود افتاد و دست‌هایش را بر زمین گذاشت. دیدن این صحنه غم‌انگیز برای یکی از هواداران خردسال تیم دفنسا سخت بود و فوراً خودش را به داخل زمین چمن رساند ...
محمد مهدی مجذوبی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان، ضمن تایید بیماری گوارشی مشترک در میان ۲۰۰ نفر از اهالی روستای چنار علیاء اسدآباد، اظهار داشت: با یک تیم چند نفره از اساتید دانشگاه در اسدآباد بودیم و به همراه رئیس دانشکده علوم‌پزشکی این شهرستان، موضوع را به صورت میدانی بررسی کردیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ