نتایج یک مطالعه نشان می‌دهد حمام آب گرم در شب می‌تواند به سالمندان کمک کند تا از فشار خون بالا جلوگیری کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نتایج یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که چربی شکمی در برخی از افراد می‌تواند از انسان در برابر ابتلا به دیابت محافظت کند! این یافته‌ها به این معنا نیست که چربی شکمی مشکلی ندارد، زیرا هنوز یک عامل خطر جدی برای بیماری‌ های قلبی عروقی محسوب می‌شود.
نتایج مطالعه تازه‌ای در دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران نشان می‌دهد که یک نوع آنتی‌بیوتیک تأییدشده از گروه آنتی‌بیوتیک‌های تتراسایکلین در کاهش التهاب نیز مؤثر است.
چندین دهه است که گفته می‌شود محصولات کرنبری به پیشگیری از عفونت‌های دستگاه ادراری کمک می‌کند. نتایج یک مطالعه جدید این توصیه دیرینه را تأیید می‌کند.
نتایج یک مطالعه جدید نشان می‌دهد زنان در روز‌های تعطیل و آخر هفته دارای استرس کمتری هستند. در واقع پس از یک هفته کار طاقت فرسا در مدرسه یا خانه، اکثر مردم منتظر یک آخر هفته بدون استرس هستند.
محققان به این نتیجه رسیدند که روغن و عصاره زوفا پتانسیل انهدام سلول‌های سرطانی دهانه رحم را در اختیار دارد. با این حال مطالعه مذکور در شرایط آزمایشگاهی انجام شده بود و نمونه‌های انسانی در نتایج آن دخیل نبودند...
آینده «استان‌های درگیر بالاترین نرخ فرونشست زمین» در دو سناریو بررسی شد. نتایج یک تحقیق از روند نشست زمین در پهنه‌هایی از کشور که محل سکونت نیمی از جمعیت ایران است، نشان می‌دهد، سرعت بالای برداشت آب از سفره‌های زیرزمینی در این مناطق باعث شده است از یکسو میزان «افت ذخایر آبی» زیرزمین تا ۴ برابر دهه‌های قبل و از سوی دیگر، نرخ سالانه فرونشست به حداقل ۵/ ۱ برابر سال‌های گذشته برسد. این بحران انسان‌ساز براساس مطالعات تیم تحقیق، ۷تهدید زیست‌محیطی و اقتصادی برای کشور در پی دارد مگر آنکه با «تدابیر ملموس» از سمت سیاستگذار مهار شود. محققان در این مطالعه تاکید می‌کنند، بحران فرونشست برخلاف بحران زلزله، قابل کنترل است؛ اما «فرصت، محدود است». در صورتی که روند برداشت از آب‌های زیرزمینی به روال حداقل یک دهه گذشته ادامه یابد، تلخ‌ترین سناریوی پیش‌رو، «تکمیل فرآیند فرونشست» و «مرگ آبخوان‌ها» خواهد بود که باعث بحران‌های جدید زیست‌محیطی و کشاورزی می‌شود. راهکارهای دستیابی به سناریوی دوم در جمع‌بندی این تحقیق، فهرست شده است.
نتایج یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که طول عمر انسان می‌تواند از رکورد کنونی ۱۲۲ سال عبور کند و انسان قادر است به سن ۱۵۰ سالگی برسد.
نتایج یک مطالعه جدید نشان می‌دهد قرار گرفتن در معرض سطوح بالای آلاینده‌های هوا با آسیب‌های استخوانی در زنان یائسه مرتبط است.
نتایج یک مطالعه جدید، فشار خون بالا در دوران بارداری را با مشکلات شناختی در مراحل بعدی زندگی مرتبط می‌کند و به افزایش بروز خطرات شناخته شده‌ای مانند سکته مغزی و بیماری قلبی می‌افزاید.
نتایج یک مطالعه جدید نشان می‌دهد شیرین کننده‌های مصنوعی که معمولا در غذا‌های فرآوری شده استفاده می‌شوند می‌توانند خطر حمله قلبی و سکته مغزی را در افراد افزایش دهند.
نتایج یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که مصرف منظم مُلین‌ها برای کاهش یبوست ممکن است احتمال ابتلا به زوال عقل را در آینده افزایش دهد. این خطر حتی در میان افرادی که از چندین نوع مُلین یا مُلین‌های اسمزی استفاده می‌کنند، بیشتر است.
نتایج یک مطالعه جدید، چاقی را با ۲۱ ژن مرتبط با بیماری آلزایمر مرتبط می‌کند.
نتایج یک مطالعه جدید نشان می‌دهد افرادی که برای مدت طولانی ازدواج کرده اند ممکن است تا حدی در برابر زوال عقل محافظت شوند.
به تازگی نتایج یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که تنفس هوای آلوده شهر‌های شلوغ می‌تواند تأثیر مضری بر روی جنین داشته باشد.
نتایج یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که باقی‌مانده مواد شوینده مورد استفاده در ماشین ظرفشویی می‌تواند به روده آسیب برساند و باعث بروز بیماری‌های مزمن شود.
نتایج یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که درمان با کمک امواج فراصوت می‌تواند روند پیری را به تاخیر انداخته، متوقف کرده یا حتی معکوس کند.
یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که تیراناسوروس رکس یا تی‌رکس، یک خزنده غول‌پیکر کندذهن نبوده و مغزش تقریبا به اندازه میمون‌های امروزی بوده است.
نتایج یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که کلسیتریول همچنین می‌تواند بر سلامت قلب و عروق از طریق تأثیراتش بر سایر سیستم‌های از جمله سیستم ایمنی بدن تأثیر بگذارد. در این تحقیق، به نظر می‌رسد شرکت کنندگان با سطوح پایین ویتامین D، در معرض خطر ابتلا به فشار خون و بیماری قلبی بالاتری بودند.
نتایج دو مطالعه تازه صورت گرفته می‌تواند توصیه‌های مربوط به فعالیت بدنی به عنوان داروی پیشگیرانه را تغییر دهد. نتیجه مطالعه تازه صورت گرفته توسط دکتر «متیو احمدی» نشان می‌دهد که دست کم ۲۰ دقیقه در هفته فعالیت بدنی شدید «واقعی» باعث کاهش سطوح مرگ و میر می‌شود
نتایج یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که نوشیدن نصف فنجان قهوه در دوران بارداری می‌تواند تقریبا یک اینچ از قد کودک را کاهش دهد.
نتایج یک مطالعه عظیم نشان می‌دهد که قهوه‌نوش‌ها احتمالاً از بقیه ما بیشتر عمر خواهند کرد.
تا دیروقت بیدار ماندن می‌تواند سرگرم کننده باشد، اما نتایج یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که می‌تواند برای قلب و سلامت کلی شما نیز مضر باشد. محققان دریافته‌اند افرادی که شب‌ها تا دیروقت بیدار می‌مانند نسبت به افرادی که زود به رختخواب می‌روند و زود از خواب بیدار می‌شوند، بیشتر در معرض خطر ابتلا به دیابت نوع ۲ یا بیماری قلبی هستند.
نتایج یک مطالعه جدید و کوچک ادعا می‌کند که تنفس دود ناشی از اگزوز گازوئیل ممکن است برای زنان بیشتر از مردان مضر باشد.
نتایج یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که اسکن مغزی، یادگیری دانش‌آموزان را بهتر از امتحانات اندازه‌گیری می‌کند و در واقع، اسکن کردن مغز در سنجش توانایی یادگیری دانش‌آموزان بهتر از آزمون‌های سنتی عمل می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ