پژوهشی که بر روی بیش از ۷۰۰ هزار زن در ایالات متحده و اروپا انجام شد، نشان داد در افرادی که تابع رژیم غذایی مدیترانه‌ای هستند، خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی عروقی و مرگ ۲۵ درصد کمتر است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رتبه‌های کنکور سراسری سال ۱۴۰۲ در روز جمعه ۲۷ مردادماه بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد.
سرمربی تیم فوتبال اتحاد کلبا امارات گفت: . نتیجه خیلی خوبی با بزرگترین باشگاه آسیا که استقلال است گرفتم و امیدوارم این ایده را در کلبا هم تکرار کنم.
شاید هیچ کسی در دنیا به اندازه بزرگترین موتور جستجوی جهان نتواند بگوید که ما انسان‌ها به چه چیزهایی فکر می‌کنیم. در طول شبانه روز بارها و بارها همه دغدغه‌ها و سوالاتمان را از گوگل می‌پرسیم و او به آنها پاسخ می‌دهد. اما نکته جالب آنست که همین جستجوها اطلاعات بی‌نظیری را درباره زندگی ما، سوالات ما و حتی خواب‌های ما در اختیار گوگل قرار می‌دهد. گوگل در پژوهشی، نتایج ده سال جستجوی بشر درباره خواب‌هایش را به هفت زبان پر مخاطب دنیا مورد بررسی قرار داده است.
در هفته گذشته از تاریخ ۱۴ مرداد تا ۱۹ مردادماه برخی نماد‌ها مجمع خود را برگزار کردند که در این مجامع ضمن تصویب صورت‌های مالی میزان سود به ازای هر سهم نیز مشخص گردید. در این مطلب به تصمیمات نماد‌هایی که در تاریخ مذکور مجمع برگزار کردند می‌پردازیم.
رئال مادرید هر دو بازی آخر پیش فصل خود را باخت و به خصوص شکست 3-0 برابر بارسا جالب توجه بود، اما تاریخ نشان می‌دهد حتی شکست 9-1 رئال در تابستان هم تاثیری روی عملکرد فصل تیم نداشته است.
محققان مارپیچ‌های موجود در برگ‌ها و ساختار‌های زایشی یک گیاه فسیل‌شده با قدمت ۴۰۷ میلیون سال را بررسی کردند و به نتایج جالبی رسیدند.
کریستیانو رونالدو اعتراف کرد که روی حضور موفق‌تری در عربستان حساب می‌کرد، اما نسبت به کسب بهترین نتایج النصر در فصل آینده ابراز اطمینان کرد.
پرگل‌ترین هفته لیگ بیست و دوم با نتایج جالب توجه خود ترکیب جالبی برای تیم هفته ساخت.
اکبری با تاکید بر این که سازمان محیط‌زیست تلاش کرد که از همان ابتدا هیچ مساله‌ای را درباره «پیروز» کتمان نکند، گفت: به نظر می‌رسد یکی از عواملی که در ماجرای پیروز برای ما حاشیه درست کرد، اطلاع‌رسانی زیاد و مداوم درباره وضعیت این حیوان بود، البته این مساله توجه مردم را بیش از پیش به گونه یوزپلنگ جلب کرد، اما حاشیه‌هایی را به همراه داشت که چندان ضروری نبود.
ماتیاس آلمیدا در اظهارنظری جالب مدعی شده اگر می دانست تیمش با او در انتهای فصل شانس کسب دو عنوان قهرمانی خواهد داشت، قراردادی صد ساله با این باشگاه به امضا می رساند.
نظرسنجی اتحادیه جهانی کشتی از ستارگان کشتی آزاد اروپا نتایج جالبی داشت که می‌تواند برای ورزش اول ایران حیرت‌انگیز باشد.
پیشرفت هوش مصنوعی به قدری زیاد بوده که اکنون می‌توان به کمک آن نتایج مسابقات فوتبال را پیش ‌بینی کرد. این کاری است که اوپتا برای بازی‌های پیش رو در لیگ برتر انجام داده است.
هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ دسته اول با نتایج جالب توجهی همراه شد که ممکن است سرنوشت دو تیم صعود کننده به لیگ برتر را تحت تاثیر خود قرار بدهد.
هافبک گل گهر می گوید نتایجی که در بازی های اخیر کسب کردند با نوع فوتبالشان همخوانی ندارد.
نتایج یک تحقیق نشان می‌دهد که واکنش بین پلی‌فنل‌ها و پروتئین‌ها در برخی از نوشیدنی‌های قهوه با شیری که ما مطالعه کردیم اتفاق می‌افتد. در واقع، واکنش آنقدر سریع اتفاق می‌افتد که اجتناب از آن در هر یک از غذاهایی که تاکنون مطالعه کرده‌ایم سخت بوده است.
وب سایت فوتی رنکینگ اقدام به شبیه سازی سه سطح از رقابت های لیگ قهرمانان کرده که نتایج جالبی را در پی داشته است.
پیش بینی مهدی طارمی را در خصوص نتایج تیم ملی فوتبال کشورمان در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
دانشگاه آکسفورد از نتایج جالبی مدل‌سازی خود برای پیش‌بینی جام جهانی ۲۰۲۲ رونمایی کرد.
با اینکه گمان می‌رود اکثر فوتبال‌دوستان تیم‌های ملی مشخصی را انتخاب کرده و با تعصب حامی‌شان هستند ولی یک نظرسنجی نشان می‌دهد واقعیت با این تصور فاصله دارد.
سرمربی تیم ملی عربستان پیش بینی جالبی از نتایج تیم ملی ایران در جام جهانی کرد.
قائم مقام توسعه و تولید گروه صنعتی ایران‌خودرو با بیان این‌که روند فعلی کاهش شکایات مشتریان، بیانگر حرکت صحیح در مسیر جلب رضایتمندی مشتریان است، گفت: نتایج پروژه‌های کیفی در زنجیره ارزش ایران‌خودرو در حال به ثمر نشستن است.
اخیرا نتایج آزمایش یک سیستم جذب شوک برای مقابله با زانو درد منتشر شده که نشان می دهد ایمپلنت مذکور در هرگام بیش از ۳۰ درصد از اوج نیروی وارده به زانو را کاهش می دهد.
نتایج درخشان المپیک مارسی در رقابت‌های این فصل فرانسه توجه بسیاری را به این باشگاه جلب کرده است.
تیم های مطرح عربستانی در اردوهای پیش فصل خود در کشورهای اروپایی خود نتایج جالب توجهی را کسب کرده اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ