این رصدخانه به تازگی روی بحث مهاجرت، نظرسنجی اینترنتی برگزار کرده که حدود ۱۲ هزار نفر در آن شرکت کرده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال با رقم خوردن نتایج قابل توجه و درخشش چندین بازیکن به پایان رسید.
نظرسنجی انجام شده از جوانان عرب از سوی شرکتی که مقر آن در امارات قرار دارد، نتایج قابل توجهی به همراه داشت.
هفته اول رقابت‌های لیگ برتر فوتسال با نتایج قابل توجه و البته غیرمنتظره‌ای همراه بود.
اکنون محققان در حال بررسی راه‌های مختلفی هستند که پزشکان می‌توانند بدون تکیه بر این دو شریان، سفتی آئورت را غربال کنند. برخی از نتایج تحقیقات نشان داده‌اند که یک منطقه کاملا متفاوت ممکن است کلیدی باشد؛ متخصصان ممکن است بتوانند از این مکان در دسترس‌تر و به‌طور قابل توجهی کمتر تهاجمی یعنی نبض موجود در انگشت استفاده کنند.
هیدراکتینیا موجودات کوچک لوله‌ای شکلی هستند که روی پوست سخت پوستان کمیاب زندگی می‌کنند. پیش بینی می‌شود توانایی‌های احیاکننده قابل توجه آن‌ها، نتایج موثری برای مراقبت‌های بهداشتی و درمانی ضد پیری در انسان داشته باشد.
جسیکا تائوبرت، یکی از پژوهشگران روانشناسی دانشگاه کوئینزلند، می‌گوید: «هدف مطالعه ما این بود که بفهمیم آیا نمونه‌هایی از پاریدولیا چهره می‌توانند حامل انواع سیگنال‌های اجتماعی مانند سن و جنسیت بیولوژیکی باشند که به طور معمول چهره‌های واقعی منتقل می‌کنند. نتایج ما یک سوگیری قابل توجه در ادراک جنسیتی را نشان داد، به طوری که بسیاری از چهره‌های واهی بیشتر به عنوان مرد در نظر گرفته می‌شوند تا زن.»
در حالی که آزمایش گانزفلد با انتقاداتی مواجه شده است، طرفداران استدلال می‌کنند که نتایج مثبت آماری قابل توجهی در برخی از مطالعات مستلزم بررسی بیشتر است. آن‌ها بر نیاز به رویکردی باز و تمایل به کشف پدیده‌های غیر متعارفی که درک ما از آگاهی و پتانسیل انسانی را به چالش می‌کشند، تأکید می‌کنند.
بر اساس نتایج تحقیقات جدید کنگره اروپایی چاقی در دوبلین ایرلند، طب سوزنی گوش همراه با یک رژیم غذایی کنترل‌شده می‌تواند به طور قابل توجهی وزن بدن، شاخص توده بدن و چربی آن را کاهش دهد.
مربی دوومیدانی می‌گوید با توجه به اینکه در سال‌های اخیر در بخش پایه برنامه‌ریزی خوبی انجام نشده بود، نتایجی که در قهرمانی آسیا به دست آمد قابل قبول بود.
نتایج یک مطالعه نشان داد که بین خوردن یک تا سه تخم مرغ در هفته و کاهش خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی عروقی به طور قابل توجهی ارتباط وجود دارد.
برونو فرناندز معتقد است که روند نتایج قابل توجه اخیر، بعد از پیروزی مهم مقابل لیورپول شروع شد.
سازمان Spamhaus که متخصص در ردیابی ایمیل‌های اسپم و فعالیت‌های مرتبط با "هرزنامه" است، اعلام کرده که افزایش قابل توجهی در میزان برنامه‌های مخربی که از طریق نتایج جست و جوی گوگل ظاهر می‌شوند در روز‌های گذشته ثبت شده است.
نتایج تحقیقات نشان می‌دهد هر گونه فعالیت بدنی که باعث عرق کردن شود و نفس را بند آورد، امید به زندگی و طول عمر را به میزان قابل توجهی افزایش می‌دهد.
تصویر کلی جهانی مبهم است و تقریبا ۲۰درصد از پاسخ‌دهندگان درحال حاضر احتمال وقوع رکود جهانی را زیاد می‌دانند؛ به‌طوری‌که دو برابر آماری که در نظرسنجی قبل در سپتامبر صورت گرفته بود، به‌دست آمده است؛ با این حال تفاوت قابل توجهی بین نتایج مناطق مختلف جغرافیایی وجود دارد.
نتایج تحقیقات نشان می‌دهد که ۳۰ دقیقه پیاده‌روی منظم صبحگاهی به‌طور قابل توجهی فشار خون را، طی روز کاهش می‌دهد.
مرتضی محصص معتقد است با توجه به زمانی که کارلوس کی‌روش برای آماده‌سازی تیم ملی در اختیار داشت، نتایج ایران در جام جهانی قابل قبول است.
«فوربس» در گزارشی از صربستان و ارمنستان به‌عنوان مشتری‌های جدید پهپادهای ایرانی خبر داد. این موضوع می‌تواند نتایج استراتژیک قابل توجهی برای بالکان و قفقاز جنوبی داشته باشد. به‌عنوان مثال اگر صربستان هواپیماهای بدون سرنشین ایرانی را خریداری کند، بلگراد می‌تواند تبدیل به بزرگ‌ترین اپراتور هواپیماهای بدون سرنشین نظامی در بالکان شود.
علیرغم فاصله قابل توجه با صدر جدول، نتایج میلان تفاوت زیادی با فصل گذشته ندارد.
علیرغم فاصله قابل توجه با صدر جدول، نتایج میلان تفاوت زیادی با فصل گذشته ندارد.
احمد علیرضابیگی، نماینده تبریز و عضو کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی کشور گفت: قانون اساسی ظرفیت‌های قابل توجهی را برای به منصه ظهور رساندن پشتوانه مردمی منظور کرده است. اگر دولت باور دارد بدون پشتوانه مردمی می‌تواند کاری را به نتیجه برساند این محال است. همه ما برای پایداری ایران نیازمند پشتوانه مردمی هستیم و پشتوانه مردمی هم در ارائه افکار، نظرات و نتایج انتخابات خود را نشان می‌دهد.
رییس فدراسیون تنیس روی میز گفت: با توجه به جایگاه تیم‌های شرکت کننده نتایجی که در قهرمانی جهان به دست آمد، تا اندازه‌ای قابل پیش‌بینی بود.
نتایج چندین مطالعه نشان می‌دهند که بیماری لثه متوسط یا شدید به طور قابل توجهی با زوال عقل مرتبط است. برای مثال، نتیجه یک مطالعه نشان داد که ابتلا به بیماری مزمن لثه به مدت ده سال یا بیش‌تر با خطر ابتلا به آلزایمر ۷۰ درصد بیشتر از افراد بدون آن مرتبط است.
برندان راجرز، سرمربی لستر، به دلیل نتایج ضعیف تیمش در آستانه اخراج قرار دارد ولی لسترسیتی در صورت اخراج کردن او باید مبلغ قابل توجهی غرامت بپردازد.
برندان راجرز، سرمربی لستر، به دلیل نتایج ضعیف تیمش در آستانه اخراج قرار دارد ولی لسترسیتی در صورت اخراج کردن او باید مبلغ قابل توجهی غرامت بپردازد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ