اتفاقات عجیب و‌ غریب لیگ برتر والیبال ایران همچنان ادامه ‌دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فولاد اولین تیم لیگ برتری تاریخ لیگ ایران بود که همزمان از پنج بازیکن خارجی خود استفاده کرد.
بعد از مدت‌ها نساجی با ترکیبی جوان و با بازیکنان پایه پا به لیگ برتر گذاشت.
باشگاه پیکان شماره پیراهن بازیکنان این تیم در فصل جدید لیگ برتر را اعلام کرد.
در فاصله یک روز مانده تا شروع بیست و سومین دوره رقابتهای فوتبال لیگ برتر، تیم های مدعی قهرمانی در این دوره به خاطر رقم های سنگین قرارداد با برخی بازیکنان نتوانسته اند مجوز بازی بگیرند!
مصوبه جدید کارگروه نقل و انتقالات لیگ برتر کام در شرایطی با کام تراکتور تبریز شد که براساس تصمیم جدید این کارگروه هر تیم می تواند دو سهمیه دیگر برای جذب بازیکنان جوان داشته باشد.
قانون جدید نقل و انتقالاتی صدای مربیان لیگ برتری را در آورده است و در این شرایط بسیاری از بازیکنان لیگ برتری یا بدون تیم می‌مانند یا به لیگ دسته یک سرازیر خواهند شد.
سرمربی سرخ‌ها بعد از قهرمانی در لیگ برتر جلسه جالب توجهی با بازیکنان تیمش داشت و از آنها بابت تلاشی که برای کسب جام داشتند، تشکر کرد.
نام سه ستاره لیگ برتر فوتبال در لیست تیم امید قرار دارد؛ بازیکنانی که به عنوان بزرگسال در هانگژو شرکت خواهند کرد.
برترین و موثرترین بازیکنان لیگ ۲۲ در قالب یک تیم کنار هم قرار گرفتند.
گلزن پیکان در هفته پایانی معتقد است مجتبی حسینی ریسک بزرگی در استفاده از بازیکنان جوان داشته و با سختی‌های فراوان سهمیه تیم را در لیگ برتر حفظ کرده است.
بازدهی بالای بازیکنان این تیم و هماهنگی مثال زدنی سرخ‌ها باعث شده تا حریفان با هر جایگاهی در جدول مقهور نمایش آنها شوند تا این تیم تبدیل به بخت اول قهرمانی فصل جاری لیگ برتر شوند.
بازدهی بالای بازیکنان این تیم و هماهنگی مثال زدنی سرخ‌ها باعث شده تا حریفان با هر جایگاهی در جدول مقهور نمایش آنها شوند تا این تیم تبدیل به بخت اول قهرمانی فصل جاری لیگ برتر شوند.
سرمربی استقلال خوزستان با خوش‌بینی نسبت به آینده آبی‌ها در مسیر صعود به لیگ برتر، از حضور هواداران این تیم نیز به عنوان یک اتفاق مثبت برای دستیابی به هدف خبر می‌دهد.
سرپرست تیم ملی والیبال تاکید کرد در حال حاضر تمرکز اعضای کادر فنی تیم ملی و بازیکنان روی مسابقات لیگ برتر است.
سرمربی تیم ملی بسکتبال نوسان بازیکنان در جریان رقابت های باشگاهی را بزرگترین انتقاد وارد به عملکرد آنها عنوان کرد و گفت که این معضل در قالب یک پروژه بلند مدت قابل بررسی و برطرف شدن است.
از این هفته رقابت های فوتبال قهرمانی جام حذفی باشگاه های کشور با حضور تیم های لیگ برتری دنبال می شود. این بدین معنی است که مرحله یک شانزدهم نهایی بازی ها آغاز شده است.
سرمربی تیم ملی والیبال نشسته مردان میزان قرارداد بازیکنان والیبال نشسته در لیگ برتر را ۳۰ تا ۱۲۰ میلیون تومان عنوان کرد و گفت: امسال مبلغ قراردادها برای شرکت در یک فصل از رقابت‌های لیگ برتر والیبال نشسته ۳۰ درصد افزایش داشته است.
شهرخودرو که فصل گذشته از لیگ برتر سقوط کرد و قرار بود امتیازش به امید وحدت برسد، به دلیل مشکلات مالی نتوانست قرارداد بازیکنان خود را ثبت کند و مهلت داده شده به این تیم نیز به پایان رسید
فدراسیون اسناد قطعی برای تسویه حساب مس رفسنجان با بازیکنان و کادر فنی سال گذشته دریافت نکرده است.
آرای جدید کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال درباره پرونده های دو باشگاه لیگ برتری و یک تیم دسته اولی فوتبال کشور منتشر شد.
یک هفته دیگر از مسابقات لیگ برتر برگزار شد و کارلوس کی‌روش بازیکنان حالا 6 تیم را به اردوی تیم ملی فراخواند.
تیم جوانان ایران از بازیکنانی تشکیل شده که تن به تن با ستاره‌های لیگ برتری شده‌اند و می‌توان به آینده آن‌ها امیدوار بود.
معمولا تیم های لیگ برتری یک روز بعد از بازی رسمی بازی دوستانه انجام می دهند تا بازیکنان کمتر بازی کرده و ذخیره ها هم در شرایط مسابقه قرار بگیرند.
سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبد گفت: با توجه به این‌که هر تیم هفته‌ای یک مسابقه در لیگ برتر مردان دارد، فرصت ریکاوری خوبی برای بازیکنان ایجاد شده و آسیب‌ها کاهش می‌یابد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ