برترین و موثرترین بازیکنان لیگ ۲۲ در قالب یک تیم کنار هم قرار گرفتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
انتخاب ۱۱ ستاره برای هفته اول از بین بازیکنان با کیفیت شروع لیگ برتر کار سختی بود.
با توجه به تقاضا‌های مکرر داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی سال ۱۴۰۲ که در زمان مقرر موفق به انتخاب رشته نشده‌اند و برای مساعدت به آنها، ترتیبی اتخاذ شد که این داوطلبان بتوانند از روز شنبه ۱۰ تیرماه تا ساعت ۲۴ امشب یکشنبه ۱۱ تیر ماه نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.
متقاضیان علاقه‌مند به انتخاب رشته‌های تحصیلی مراکز و واحد‌های دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی، پس از اعلام نتیجه اولیه آزمون و دریافت کارنامه، برای اطلاع از زمان و نحوه انتخاب رشته از امروز ۱۱ خرداد به درگاه اطلاع‌رسانی مرکز سنجش، پذیرش و فارغ‌التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی مراجعه کنند.
داوطلبان مجاز به انتخاب رشته از فردا پنج شنبه مورخ ۱۱ خرداد تا ساعت ۲۴ روز سه‌شنبه ۱۶ خرداد می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org و مطالعه دقیق دفترچه راهنما اقدام به انتخاب رشته کنند.
برای مشاهده رمز‌های عبور ذخیره شده Wi-Fi خود، برنامه تنظیمات را باز کنید و به شبکه و اینترنت > Wi-Fi بروید. در بخش مدیریت شبکه‌های شناخته شده، لیستی از تمام شبکه‌های وای فای که رایانه شما در گذشته به آن‌ها متصل بوده است را مشاهده خواهید کرد. برای مشاهده رمز عبور یک شبکه، آن را انتخاب کرده و سپس روی دکمه View Wi-Fi امنیتی کلیک کنید. رمز عبور به صورت متن ساده نمایش داده می‌شود.
برنامه روز دوم از مسابقات تکواندو انتخابی گرنداسلم از سوی سایت رسمی فدراسیون جهانی اعلام شد و ۱۱ نماینده ایران رقبای خود را شناختند.
مدیر سامانه یکپارچه تخصیص خودروهای داخلی از انتخاب خودروی ۶۴۳ هزار نفر از متقاضیان در سامانه یکپارچه تا ساعت ۱۱ امروز ۲۸ اسفند داد.
گروهی از زنان اماراتی در دبی عضو یک تیم نیروهای ویژه سوات هستند که برای محافظت از افراد مشهور لیست A که از امارات بازدید می‌کنند انتخاب شده اند.
انتخابات هیات کشتی استان تهران و توابع، امروز (سه شنبه ۱۱ بهمن ماه) پس از فراز و فرودهای فراوان در محل اداره ورزش و جوانان استان برگزار شد.
انتخابات هیات کشتی استان تهران و توابع، امروز (سه شنبه ۱۱ بهمن ماه) در محل اداره ورزش و جوانان استان برگزار شد.
رئیس پارلمان لبنان موعد برگزاری جلسه مجلس این کشور برای انتخاب رئیس جمهور را اعلام کرد.
اکثریت جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان امریکا بعد از ۱۱ دور رای‌گیری نتوانستند رییس مجلس را انتخاب کنند.
محمد ربیعی در حالی ترکیب تیمش مقابل استقلال را اعلام کرده است که به نظر می‌رسد رویکردی دفاعی برای بازی نداشته باشد.
ژوزه مورایس نفرات منتخب خود را با دو تغییر مقابل نفت مسجدسلیمان انتخاب کرد.
نفرات آغاز کننده بازی برای آلومینیوم در دیدار مقابل ذوب‌آهن مشخص شدند.
گرت ساوت‌گیت ترکیب خود را مطابق پیش‌بینی‌ها انتخاب کرده است.
اردوی آمادگی و انتخابی تیم ملی اسکیت سرعت آقایان از  ۱۱ آذر ماه آغاز می‌شود.
اردوی آمادگی و انتخابی تیم ملی اسکیت سرعت آقایان از  ۱۱ آذر ماه آغاز می‌شود.
فرزاد حسین‌خانی ترکیب تیمش برای دیدار مقابل مس کرمان را انتخاب کرد.
سرپرست اداره کل معماری و ساختمان شهرداری تهران از انتخاب ۱۱ نفر از افراد دارای معلولیت با تخصص معماری و عمران به‌منظور نظارت بر پروژه‌های عمرانی پایتخت خبر داد.
در سالی که گذشت مرکز آمار ایران از ۱۱ میلیون نفری گفت که از طریق کسب‌وکار مجازی درآمد داشتند. آماری که حکایتگر این مساله بود که حدود ۹ میلیون از این افراد اینستاگرام را محل کسب خود انتخاب کرده‌اند. این رقم یعنی چیزی حدود ۸۳ درصد جمعیت ۱۱ میلیون نفری.
برترین‌های این هفته لیگ برتر در حالی انتخاب شدند که هفت تیم در این جمع دارای بازیکن هستند.
اردوی  آمادگی و انتخابی تیم ملی اسکیت فری استایل از تاریخ ۸ لغایت ۱۱ شهریور ماه در نجف آباد اصفهان  مجموعه ورزشی آزادی این شهرستان برگزار می شود.
اردوی  آمادگی و انتخابی تیم ملی اسکیت فری استایل از تاریخ ۸ لغایت ۱۱ شهریور ماه در نجف آباد اصفهان  مجموعه ورزشی آزادی این شهرستان برگزار می شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ