شهرخودرو که فصل گذشته از لیگ برتر سقوط کرد و قرار بود امتیازش به امید وحدت برسد، به دلیل مشکلات مالی نتوانست قرارداد بازیکنان خود را ثبت کند و مهلت داده شده به این تیم نیز به پایان رسید
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اکانت رسمی تیم ملی سوئد به حذف این تیم از نیمه‌نهایی جام جهانی واکنش نشان داد.
امروز تصاویری در شبکه های اجتماعی پخش شده که نشان می دهد پیراهن کیلیان امباپه در حال جمع آوری از یکی از فروشگاه‌های رسمی پی اس جی است.
یوفا به صورت رسمی یوونتوس را از فصل آینده لیگ کنفرانس اروپا حذف کرد.
معاون گردشگری گفت: از واحدهای گردشگری سلامت باید حمایت شود تا با تسهیل روند اقدامات فعالان این حوزه، زمینه فعالیت مراکز غیررسمی برچیده شود.
نام و عکس رابرت مالی از صحه رسمی توئیتری دفتر نماینده آمریکا در امور مربوط به ایران حذف شده است.
انتقاد شدید هواداران چلسی از حضور دو بازیکن سابق در مراسم رونمایی از پیراهن جدید تیم باعث شد باشگاه چلسی تصویر آنها را از رونمایی رسمی حذف کند.
ایران با ثبت تنها دو پیروزی و هشت شکست، صاحب فقط ۹ امتیاز از ده بازی شد و شانس صعود به مرحله نهایی را به صورت رسمی از دست داد. قطعا داورزنی ، عطایی و وزارت ورزش باید برای این نتایج ضعیف پاسخگو باشند
یوفا به باشگاه بارسلونا اعلام کرد که آنها می‌توانند در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا شرکت کنند.
فدراسیون جهانی والیبال روسیه را از رنکینگ خود به طور کامل حذف کرد.
با اعلام رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا، زمان دیدار تراکتور در پلی آف لیگ قهرمانان و حذف استقلال از این مسابقات تأیید شد.
رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با اشاره به قطعی بودن حضور این تیم در لیگ قهرمانان آسیا گفت: آقای قربانزاده کارهای اداری را به طور رسمی دنبال کند چون اینکه مدام در رسانه باشد جالب نیست.
برخی رسانه‌ها از توافق علی شمخانى دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران و ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه براى حذف دلار از روابط تجارى روسیه و ایران خبر داده‌اند اما هنوز هیچ منبع رسمی آن را تایید یا رد نکرده است.
بند مربوط به مجوز مجلس به سازمان اداری و استخدامی‌ کشور برای انتقال نیروهای رسمی و پیمانی دستگاه های اجرایی به‌ صورت بین دستگاهی بدون رضایت کارمند از بودجه حذف شد.
معاون وزیر صمت از حذف عرضه خودرو در بورس خبر داد و گفت: سال آینده عرضه خودرو به صورت نوبت دهی خواهد بود.
دولت آلمان در مقابل درخواست کمیسیونر حفاظت از داده این کشور برای حذف صفحه فیس بوک به دلیل نگرانی های امنیت اطلاعات واکنش نشان داد.
شاگردان مازیار زارع با رای کمیته انضباطی به جمع ۱۶ تیم نهایی جام حذفی رسیدند.
چنانچه فردی با همسرش متارکه کرده باشد با انتخاب همسر دوم و ثبت رسمی ازدواج و ثبت شدن نام او در شناسنامه‌اش می‌تواند به اداره ثبت احوال مراجعه و درخواست برای حذف نام همسر اول را ارائه دهد.
فرناندو سانتوس، سرمربی تیم ملی پرتغال، از طرف فدراسیون فوتبال این کشور اخراج شد. او با تیمش در مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی قطر مقابل مراکش شکست خورد و حذف شد.
سازمان لیگ فوتبال ایران تیم شهرخودرو را از جدول لیگ یک کنار گذاشت.
با وجود اینکه عده زیادی از هواداران بارسلونا بعد از حذف این تیم از لیگ قهرمانان از باشگاه‌شان عصبانی هستند ولی تقاضا برای خرید پیراهن‌های رسمی بلوگرانا روندی افزایشی دارد.
نامه رسمی به فیفا برای حذف ایران از جام‌جهانی قطر
به نظر می‌رسد به صورت رسمی کار کمیته فنی فدراسیون را باید پایان یافته تصور کرد.
نواک جوکوویچ در مسابقات تنیس آزاد آمریکا 2022 شرکت نخواهد کرد.
پیگیری برای سرنوشت حذف رشته نمایش از هنرستان سوره، به توضیحی رسمی و دقیق نمی‌رسد، از آن توضیحاتی که گفته می‌شود «از ما نقل نکنید»، «از ما نشنیده بگیرید» و امثالهم مشخص است که امسال هم ثبت‌نامی صورت نگرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ