بعد از مدت‌ها نساجی با ترکیبی جوان و با بازیکنان پایه پا به لیگ برتر گذاشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در جدیدترین مصاحبه رسانه‌ی فوتبال 360، عادل فردوسی‌پور روبه‌روی پژمان جمشیدی بازیگر فعلی و فوتبالیست سابق تیم ملی برای مصاحبه نشست.
سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران گفت: خط خوردن جمشیدی از تیم فقط به دلیل مسائل فنی بود و هیچ مشکل شخصی با او ندارم.
جمشیدی با بیان اینکه در گرم‌ترین روزهای سال قرار داریم و افزایش دما سبب افزایش مصرف برق شده است، گفت: پیش‌بینی می‌شود امروز اوج مصرف برق به بیش از ۷۲ هزار و ۵۰۰ مگاوات برسد.
پژمان جمشیدی پیشکسوت فوتبال ایران در برنامه‌ای در حضور رضا صادقی و رضا یزدانی خاطره جالبی از دوران فوتبالی خود و واکنش های خانواده‌اش به بازی های فوتبالش تعریف کرد.
جمشیدی گفت: اکنون ۱۱ صبح مصرف برق ۶۸ هزار مگاوات است وارد اوج بار می‌شویم که بازه زمانی ۵ ساعته است و از تمامی هموطنان خواهشمندیم از ساعت ۱۱ تا ۱۷ که اوج بار است ما را همراهی کنند.
جمشیدی مب‌گوید: «این درختان برای استفاده نبوده است بلکه برای بحث بادگیری آنجا بودند و یک جورایی حصار دور باغ بوده است. قرار نیست درخت هر جایی کاشته بشود. ما درختی که داخل رودخانه کاشته شده و باعث می‌شود عبور ایمن سیل به خطر بیفتد را قطع می‌کنیم. عمده چیزی که سیل‌ها با خودشان می‌آورند تنه درختان است که باعث می‌شود سیلاب از بستر بیرون بزند. این درخت باید جایی کاشته بشود که آسیبی نرساند. اگر لازم باشد درخت هم باید قطع بشود.».
فوتبالیست اسبق و بازیگر فعلی کشورمان قصد دارد در کلاس‌های پیشرفته‌ مربیگری فوتبال ثبت‌نام کند.
ستاره این روزهای پرده نقره‌ای سینما و یکی از بازیکنان سابق تیم ملی ایران و پرسپولیس یکی از مهمانان ویژه فینال جام حذفی خواهد بود.
ستاره این روزهای سینما با یک گل ملی معروف شده است، هر چند از او گل‌های بیشتری در دیدارهای غیر رسمی نیز دیده شده است.
جمشیدی معاون سیاسی رئیس جمهور گفت: در اسنادی که بین روسای جمهور ایران و سوریه قرار است امضا بشود بعد اقتصادی مطرح است.
دکتر علیرضا امانی اظهار کرد: مرحومه ساناز جمشیدی، ۳۲ ساله، هفته گذشته دو بار با علائم کرونا به بیمارستان مراجعه کرده و دو شب پیش فوت می‌کند و نتیجه تست کرونای وی نیز مثبت اعلام شده است.
علی دایی و پژمان جمشیدی دو چهره مطرح ورزشی بودند که به گزارش روزنامه همشهری، به دلیل حمایت از اعتراضات، بیلبورد‌های تبلیغاتی‌شان از سطح شهر جمع شده بود
جمشیدی معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور گفت: اهداف اصلی سفر رئیس جمهور به چین، اقتصادی، سیاسی و راهبردی است.
محمد جمشیدی در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: حادثه تلخ حمله به سفارت کشور برادر و همسایه جمهوری آذربایجان را محکوم می‌کنیم. آیت الله رئیسی بلافاصله پس از شنیدن این خبر ناگوار دستور بررسی همه جانبه موضوع را صادر و مراتب تسلیت و همدردی خود را با دولت، ملت و بازماندگان دیپلمات جانباخته اعلام و برای مجروحان آرزوی شفای عاجل کردند.
جمشیدی فرماندار تربت جام: همه تلاشمان این است که مشکلات مردم را کاهش دهیم./چهار هزار اقلام بین مردم توزیع کردیم و حدود دو هزارتای دیگر هم در حال ورود به شهرستان است./به کسانی که با قطعی گاز مواجهه هستند لوازم گرمایشی تحویل داده می‌شود./ نفت و گاز مایع رایگان در حال توزیع است./به استحضار مردم می‌رسانم که قطعی گاز متناسب با مکان نداریم و براساس شبکه توزیع است و قطعی گاز دست ما نیست.
محمد جمشیدی با وجود مصدومیت و بستن گارد روی صورت و بینی خود امتیازآورترین بازیکن گرگانی ها در دیدار با نفت عراق بود.
کاپیتان تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: فشردگی زیاد بازی‌های لیگ ایران و غرب آسیا فشار زیادی را به بازیکنان و تیم‌ها وارد می‌کند.
تیم ملی بسکتبال در آستانه دیدار سرنوشت‌ساز و تعیین کننده برابر چین در انتخابی جام‌جهانی با آسیب‌دیدگی محمد جمشیدی مواجه شده است.
این تصویر مربوط به روزهایی است که پژمان جمشیدی، در تقلا برای اثبات خود در جمع بهترین‌های فوتبال ایران بود.
تصویر این مرد متن مربوط به روزهایی است که پژمان جمشیدی در تقلا برای اثبات خود در جمع بهترین‌های فوتبال ایران بود.
معاون سیاسی رئیس جمهور گفت: امروز رئیس‌جمهور لهستان با رئیس جمهور تماس گرفت تا درباره تقویت روابط دوجانبه و پایان جنگ در اروپا مذاکره کند.
عضو سابق تیم ملی کشتی فرنگی با تاکید براینکه هم‌تیمی و رفیق قدیمی‌اش تجربه سرمربیگری تیم جوانان و تیم ملی مراکش را دارد، گفت که او برای هدایت تیم ملی ایران چیزی کم ندارد.
معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور گفت: آمریکا بار دیگر پیشنهاد داد که سپاه از فهرست تروریسم خارج شود و در عوض آن، ایران قاتلین حاج قاسم را فراموش کند. ایران گفت «نه».
شادروان حداکثر بیست دقیقه فیلم بود و قدرت یک تله فیلم را نیز نداشت اما علفزار با توجه به مضمون حساسش و فرم اثر، از ظرفیت لازم برای نکه داشتن تماشاگر در سالن برخوردار بود و بازی قابل قبول پژمان جمشیدی که تفاوت چندانی با بازی‌اش در درام‌هایی که اخیراً بازی نکرده نداشت، باعث شد تا این فیلم، بهترین فیلم روز دوم باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ