از این هفته رقابت های فوتبال قهرمانی جام حذفی باشگاه های کشور با حضور تیم های لیگ برتری دنبال می شود. این بدین معنی است که مرحله یک شانزدهم نهایی بازی ها آغاز شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ستاره فصل گذشته آبادانی‌ها ابراز امیدواری می‌کند در تیم جدیدش نیز روند موفقیت خود را دنبال کند.
منتظر محمد، خرید جدید استقلال، قابلیت ویژه‌ای دارد که به کار آبی‌پوشان خواهد آمد.
پنتاگون در نظر دارد تا نیروهای خود را در مرکز ستاد فرماندهی مرکزی ایالات متحده آمریکا مستقر نماید.
کریستین گوانکای آرژانتینی با عقد قراردادی قرضی، راهی تیم فوتبال الوحده امارات شد.
موضوعی که تراکتور را متفاوت‌تر از سایر تیم‌ها می‌کند خرید‌های هوشمندانه این باشگاه تبریزی است. امری که می‌تواند منجر به تغییری شگرف در وضعیت این باشگاه در فصل آینده شود
اسلوونی به چهارمین پیروزی خود در لیگ ملتهای والیبال دست پیدا کرد.
مهدی قایدی می‌توانست پشت ضربه پنالتی قرار بگیرد که خودش برای استقلال گرفته بود اما ترجیح داد این لحظه را به سیدحسین حسینی هدیه دهد.
در حالی که سپاهان، استقلال و پرسپولیس برای قهرمانی لیگ بیست و دوم تلاش می‌کنند، تراکتور راه دیگری را می‌رود و برنامه متفاوتی را پیش می‌برد.
ظهور مدعی جدید صعود به لیگ برتر فوتبال
سه دروازه‌بان حاضر در لیست جام جهانی تیم ملی ایران، کنار یک مدعی جدید، رقابت خود را برای تبدیل شدن به گلر اصلی تیم ملی شروع کردند.
محمد عباس‌زاده همانند دور رفت به پرسپولیس گل زد و خود را دوباره به صدر جدول گلزنان رساند.
مس کرمان در شرایطی مقابل استقلال ملاثانی از دور جام حذفی کنار رفت که پیش از این نیز کادرفنی نارنجی‌پوشان مدعی شده بودند با توجه به شرایط جدول این رقابت‌ها را جدی نخواهند گرفت.
تیم ملی کرواسی به شگفت‌انگیزترین شکل ممکن به نیمه‌نهایی جام جهانی رسید تا حالا همه آنها را به عنوان یک مدعی جدی قهرمانی بپذیرند.
پرتغال با نمایشی توانست به جمه هشت تیم برتر برسد که تن مدعیان قهرمانی دیگر را به لرزه انداخت. این همه واقعیت درباره تیم کامل فرناندو سانتوس نیست.
آرژانتین با غلبه بر لهستان شخصیت کافی برای صعود به عنوان صدرنشین گروه سوم را از خود نشان داد و حالا خبر از یک رستاخیز می دهد.
اسطوره فوتبال آلمان و کاپیتان مانشافت در زمان قهرمانی جام 1990 ایتالیا، آلمان را گزینه جدی قهرمانی می‌داند.
مبارزه وزن 125 کیلوگرم یکی از کشتی‌های فوق‌العاده جذاب برای آمریکایی‌ها در جام جهانی پیش روست، جایی که امیررضا معصومی قهرمان نوجوانان، جوانان و امیدهای جهان در ترکیب تیم ایران قرار گرفته است.
ستاره سابق تیم ملی هلند و باشگاه بارسلونا معتقد است سه تیم برزیل، فرانسه و اسپانیا مدعیان جدی کسب عنوان قهرمانی در جام جهانی ۲۰۲۲  به شمار می روند.
علیرضا فغانی داور برجسته ایرانی اولین دیدارش در جام جهانی قطر را برای برزیل مدعی مقابل صربستان در ورزشگاه لوسیل سوت زد و اشتباه خاصی نداشت. چهره جدید فغانی که صورت خود را برخلاف همیشه اصلاح نکرده بود، مورد توجه شبکه های اجتماعی در ایران قرار گرفت
جود بلینگام، ستاره 19ساله انگلیس، که امشب در دیدار مقابل ایران خودش را به عنوان یکی از ستاره‌های جدید جام جهانی مطرح کرد در مدتی کوتاه پیشرفتی خارق‌العاده داشته است.
تیم ملی بسکتبال ایران در حالی وارد پنجره مهم و سرنوشت ساز پنجم انتخابی جام جهانی می‌شود که به دلیل برخی جابه‌جایی‌ها و تغییرات، شرایطی متفاوت از دیگر پنجره‌ها دارد.
تیم ملی بسکتبال ایران در حالی وارد پنجره مهم و سرنوشت ساز پنجم انتخابی جام جهانی می‌شود که به دلیل برخی جابه‌جایی‌ها و تغییرات، شرایطی متفاوت از دیگر پنجره‌ها دارد.
سیدحسین حسینی یکی از بهتری بازیکنان تیم‌ملی در دیدار مقابل سنگال بود و با این نمایش خود را به عنوان آلترناتیو علیرضا بیرانوند در جام جهانی مطرح کرد.
وزارت ارشاد: نامبرده علاوه بر اینکه خبرنگار نبوده، فاقد هرگونه مجوز فعالیت مطبوعاتی و رسانه ای است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ