سرمربی سرخ‌ها بعد از قهرمانی در لیگ برتر جلسه جالب توجهی با بازیکنان تیمش داشت و از آنها بابت تلاشی که برای کسب جام داشتند، تشکر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کایسری اسپور در تمرینات خود فعلا فقط یک بازیکن ایرانی دارد.
مهاجم نفت مسجد سلیمان با تک گل ارزشمندش امید ها را برای بقا زنده نگه داشت.
کاسمیرو حتی در جشن قهرمانی هم برونو فرناندز را رها نکرد و بابت تک روی این بازیکن، بحث و جدل مفصلی را با او انجام داد.
امین اسماعیل‌نژاد عنوان امتیازآورترین بازیکن بازی هورسان و پاس در مرحله نخست پلی‌آف لیگ برتر را به خود اختصاص داد.
مارکوس رشفورد، ستاره منچستریونایتد، با ستایش عزم و اراده سرمربی این تیم می‌گوید در دوران تن‌هاخ بر خلاف مربیان پیشین همه بازیکنان یونایتد به دنبال گل نخوردن در تک‌تک بازیها هستند.
زننده تک گل فولاد، عنوان بهترین بازیکن دیدار برابر الفیصلی را از آن خود کرد.
آقای گل پیشین فوتبال ایران با اشاره به عملکرد مهاجمان پرسپولیس در فصل جاری لیگ برتر گفت: تفکرات گل محمدی برای تک تک بازیکنان ستودنی است و پرسپولیس خیلی زود به مسیر قهرمانی بر می گردد.
سرمربی تیم ملی هندبال مردان ایران گفت: به تک تک بازیکنانم افتخار می‌کنم. باید آنها روی بازی‌های بعدی تمرکز کنند.
شیوه عکاسی جدیدی که در جام جهانی قطر مورد استفاده قرار گرفته، متفاوت، خاص و البته ترسناک است.
زننده تک گل دیدار ایران و آمریکا به عنوان بهترین بازیکن مصاف دو تیم انتخاب شد.
اتحاد و یک‌دستی ویژه بازیکنان درون و بیرون زمین روی موقعیت تک به تک سردار آزمون حسابی به چشم آمد.
عربستان سعودی اولین معجزه واقعی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را با غلبه بر آرژانتین محبوب انجام داد. در جریان بازی‌های گروه C رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و در بازی آرژانتین مقابل عربستان، تیم عربستان دو گل وارد دروازه تیم حریف کرد و نتیجه با توجه به تک گل مسی ۲ بر ۱ شد. تقابل دو تیم به قضاوت اسلاوکو وینچیچ در ورزشگاه لوسیل برگزار شد.
عربستان سعودی اولین معجزه واقعی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را با غلبه بر آرژانتین محبوب انجام داد. در جریان بازی‌های گروه C رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و در بازی آرژانتین مقابل عربستان، تیم عربستان دو گل وارد دروازه تیم حریف کرد و نتیجه با توجه به تک گل مسی ۲ بر ۱ شد. تقابل دو تیم به قضاوت اسلاوکو وینچیچ در ورزشگاه لوسیل برگزار شد.
تیم ملی فوتبال ایران در دیداری که بخش عمده‌ای از بازیکنان اصلی‌اش را به همراه نداشت برابر تیم ملی نیکاراگوئه به برتری رسید تا کی‌روش ارزیابی کاملی از شاگردانش داشته باشد.
حمید سجادی وزیر ورزش همزمان با حضور در محل اقامت تیم ملی فوتبال که همزمان با صرف شام آنها بود، با سرمربی، دیگر اعضای کادر فنی و تک تک بازیکنان دیدار و گفتگو کرد.
به محض به ثمر رسیدن تک گل سه امتیازی تیم استقلال بازیکنان آبی‌پوش قصد شادی داشتند که یکی از بازیکنان آبی پوش مانع از این کار شد.
ریکاردو ساپینتو بعد از اخراج از سوی داور عصبانی شد و با حالت عصبانیت راهی رختکن شد. سرمربی تیم استقلال با وجود عصبانیت در پایان بازی تک تک بازیکنانش را در رختکن آغوش گرفت و به آن‌ها خسته نباشید گفت به خصوص سیدحسین حسینی و به او با جدیت بیشتری نسبت به همه بازیکنان خسته نباشید گفت و از او خواست به خاطر گل خورده ناراحت نباشد.
پاس در عرض محبی به بابایی رسید و این بازیکن از سمت راست به حرکت درآمد و با پاسی تند و تیز و عرضی به دهانه دروازه، محبی را صاحب موقعیت کرد
تک گل تیم ملی مقابل اروگوئه با چند ضرب ساده و روی هماهنگی تحسین برانگیز سه بازیکن به ثمر رسید.
به عقیده بازیکن نساجی، تقابل با استقلال در هفته ششم شبیه فینال لیگ قهرمانان اروپا بین لیورپول و رئال مادرید بود.
قربانزاده، رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: قرارداد تک‌تک بازیکنان استقلال و پرسپولیس فقط درصورتی افشا می‌شود که ۸ باشگاه صنعتی معدنی لیگ هم این کار را انجام دهند تا عدالت رعایت شود.
سرمربی پرسپولیس می‌گوید جو ورزشگاه آزادی باعث شده بود بازیکنان انگیزه زیادی پیدا کنند.
مربی مس کرمان می گوید وقتی تیمی مقابل استقلال در آزادی قرار می‌گیرد باید در استفاده از تک موقعیت ها خیلی حواس جمع عمل کند.
پرتاب اوت بازیکن ملوان به گوشه محوطه جریمه و نزدیک به پرچم کرنر به صادق بارانی رسید و پاس رو به بیرون این بازیکن به سجاد بازگیر رسید که شوت فنی و بغل پای این بازیکن وارد دروازه شد و ملوان به گل نخست بازی دست پیدا کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ