تجمع مردم تهران در اعتراض به جنایت‌های اخیر رژیم صهیونیستی علیه مردم نوار غزه، در میدان فلسطین برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تعدادی از هواداران استقلال که نسبت به وضعیت فعلی تیم معترض بودند، مقابل مجلس و ساختمان باشگاه تجمع کردند.
جمعی از مردم و دانشجویان در اعتراض به اهانت به قرآن کریم در سوئد، عصر امروز جمعه ۹ تیرماه ۱۴۰۲ مقابل سفارت این کشور در تهران تجمع کردند. دانشجویان با در دست داشتن پلاکارد‌ها و دست‌نوشته‌های مختلف نسبت به هتک حرمت قرآن در سوئد ابراز انزجار کردند. این تجمع به همت جمعی از دفاتر بسیج دانشجویی و جمعی از تشکل‌های دانشجویی دانشگاه‌های تهران برگزار شده است.
تجمع اعتراضی دانشجویان در مقابل سفارت سوئد در تهران و ابراز انزجار نسبت به هتک حرمتِ قرآن کریم در این کشور را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
تجمع اعتراضی دانشجویان در مقابل سفارت سوئد در تهران و ابراز انزجار نسبت به هتک حرمتِ قرآن کریم در این کشور را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
تجمع مردم پنج شهرستان منطقه سیستان شامل زابل، زهک، هامون، هیرمند و نیمروز واقع در شمال استان سیستان و بلوچستان برای مطالبه حق آبه هیرمند در بستر تالاب بین‌المللی خشکیده «هامون» محوطه کوه خواجه برگزار شد. مردم سیستان با تشکیل زنجیره انسانی در اعتراض به عملکرد دستگاه دیپلماسی و کمیساریای آب ایران نسبت به پیگیری حق‌آبه رودخانه هیرمند از افغانستان اعتراض خود را به نمایش گذاشتند. / تسنیم
مردم سیستان با تشکیل زنجیره انسانی در اعتراض به عملکرد دستگاه دیپلماسی و کمیساریای آب ایران نسبت به پیگیری حق‌آبه رودخانه هیرمند از افغانستان اعتراض خود را به نمایش گذاشتند.
یک کمیته صلح در یکی از شهرهای یونان خواستار برگزاری تجمع اعتراضی نسبت به حضور ناو هواپیمابر آمریکا به این منطقه شد.
گروهی از هواداران پاری سن ژرمن با حضور در تمرین امروز این تیم خواهان توضیح کادر فنی و مدیریت باشگاه بابت نتایج ضعیف در مسابقات اخیر شدند.
در حالیکه لهستان به کمک نظامی به اوکراین ادامه می دهد، مردم این کشور در تدارک تجمعی جهت بیان اعتراض خود نسبت به این موضوع هستند.
نماینده تربت جام در پاسخ به این سوال که در این اعتراضات آیا کسی دستگیر شد، اذعان کرد «یک تجمعی جلوی هلال احمر بوده است و مردم نسبت به نحوه توزیع چراغ‌ها اعتراض داشتند و آنجا اگر کسی هم دستگیر شده باشد قطعا با پادر میانی آزادش خواهیم کرد.»
هزاران نفر در پایتخت پرو با برگزاری تجمع، اعتراض خود را نسبت به روی کار آمدن دولت جدید در این کشور اعلام کردند.
هزاران نفر در پایتخت پرو با برگزاری تجمع، اعتراض خود را نسبت به روی کار آمدن دولت جدید در این کشور اعلام کردند.
طلاب و روحانیون در کنار مردم ولایتمدار تهران در محکومیت اقدام شنیع و مذبوحانه نشریه صهیونیستی فرانسه در توهین به مقام مرجعیت شیعه امروز یکشنبه 18 دی در مقابل سفارت فرانسه تجمع کردند.
تعدادی از اعضای سازمان‌های فعال در زمینه حقوق بشر و فعالان فرهنگی در برابر سفارت نروژ در تهران نسبت به نقض حقوق کودکان مهاجر و خشونت علیه زنان در این کشور اعتراض کردند.
۴ آبان امسال، حدود ۲ هزار پزشک در حمایت از دکتر مهران فریدونی؛ پزشک بازداشت‌شده حاضر در تجمع پزشکان شهر شیراز که نسبت به گزارش پزشکی قانونی درباره علت جانباختن مهسا امینی (دختر ۲۲ ساله سقزی که روز ۲۵ شهریور امسال، بعد از دستگیری توسط گشت ارشاد در شهر تهران و انتقال به بازداشتگاه وزرا دچار مرگ مغزی شد) تشکیک کرده و علت واقعی فوت مهسا را متفاوت از گزارش رسمی این نهاد قضایی دانسته بود و همچنین در اعتراض به مخدوش شدن امنیت جانی مصدومان اعتراضات اخیر در فضای مراکز درمانی، استفاده غیرمجاز و غیر درمانی از آمبولانس‌ها در اعتراضات اخیر، مجبور کردن برخی پزشکان درمانگر در مراکز درمانی برای افشای اسرار بیماران و همچنین برهم خوردن امنیت و آرامش فضای مراکز درمانی با ورود لباس شخصی‌هایی که به دنبال مجروحان اعتراضات بودند، مقابل ساختمان سازمان نظام پزشکی تهران بزرگ رفتند.
صبح امروز دانشجویان دانشگاه‌های تهران در اعتراض به دخالت‌های دولت انگلیس در اتفاقات اخیر روبروی سفارتخانه این کشور تجمع کردند.
تجمع اعتراضی دانشجویان در مقابل سفارت انگلیس
رئیس دانشگاه نیز پس از شنیدن مطالبات دانشجویان ضمن تأکید بر صبر کردن دانشجویان تا برگزاری جلسه کمیته انضباطی این قول را هم به دانشجویان داد که نهایت تلاش خود را برای رفع مشکل دانشجویان انجام دهد.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: تجمع اعتراضی مردم مومن و انقلابی تهران نسبت به هتک حرمت های اخیر امروز (یک‌شنبه) از ساعت ۱۶ در میدان انقلاب تهران با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین حاجی علی اکبری رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور برگزار می شود.
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: تجمع و اعتراض را می‌توان کار مردم و حق مردم دانست، ولی کشتن این و آن و تخریب اموال عمومی را نمی‌توان به کسانی که قصد اعتراض و اصلاح دارند نسبت داد. این قبیل اقدامات، با اهداف دیگری صورت می‌گیرند که از مسائلی مانند حجاب بسیار فراتر هستند.
امروز تجمع های اعتراضی در پی درگذشت مهسا امینی در چند شهر کشور از جمله تهران برگزار شد.
تجمع مردم تهران در اعتراض به جنایت‌های اخیر رژیم صهیونیستی علیه مردم نوار غزه، بعدازظهر سه‌شنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ در میدان فلسطین برگزار شد.
تجمع مردم تهران در اعتراض به جنایت‌های اخیر رژیم صهیونیستی علیه مردم نوار غزه، بعدازظهر سه‌شنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ در میدان فلسطین برگزار شد.
مردم افغانستان با تجمع در شهرهای مختلف این کشور اعتراض خود را نسبت به اقدامات غیر قانونی نظامی آمریکا در کشورشان اعلام کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ