گروهی از هواداران پاری سن ژرمن با حضور در تمرین امروز این تیم خواهان توضیح کادر فنی و مدیریت باشگاه بابت نتایج ضعیف در مسابقات اخیر شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هواداران استقلال یک بار دیگر اعتراض شان را به شرایط این باشگاه نشان دادند
تعدادی از هواداران استقلال که نسبت به وضعیت فعلی تیم معترض بودند، مقابل مجلس و ساختمان باشگاه تجمع کردند.
بیش از هزار نفر از هواداران سمپدوریا در اعتراض به مالک جنجالی این باشگاه مقابل مقر باشگاه در جنوا تجمع کردند.
پس از تجمع اعتراضی روز گذشته هواداران پی اس جی و شعارهای تندشان علیه مسی، نیمار و وراتی، باشگاه پاریسی جو امنیتی به خود گرفته است.
تجمع مردم پنج شهرستان منطقه سیستان شامل زابل، زهک، هامون، هیرمند و نیمروز واقع در شمال استان سیستان و بلوچستان برای مطالبه حق آبه هیرمند در بستر تالاب بین‌المللی خشکیده «هامون» محوطه کوه خواجه برگزار شد. مردم سیستان با تشکیل زنجیره انسانی در اعتراض به عملکرد دستگاه دیپلماسی و کمیساریای آب ایران نسبت به پیگیری حق‌آبه رودخانه هیرمند از افغانستان اعتراض خود را به نمایش گذاشتند. / تسنیم
همزمان با اعلام خودداری قاضی «طارق بیطار» بازپرس پرونده انفجار بیروت از حضور در دادستانی عمومی، خانواده های قربانیان انفجار بیروت در مقابل ساختمان دادگستری لبنان تجمع کردند.
طلاب و روحانیون در کنار مردم ولایتمدار تهران در محکومیت اقدام شنیع و مذبوحانه نشریه صهیونیستی فرانسه در توهین به مقام مرجعیت شیعه امروز یکشنبه 18 دی در مقابل سفارت فرانسه تجمع کردند.
خبرگزاری ایسنا نوشت: عده‌ای به‌صورت غیرقانونی با تجمع مقابل فرمانداری سمیرم اقدام به سر دادن شعار‌های هنجارشکن کردند و قصد تعرض به ساختمان فرمانداری این شهر را داشتند.
تعدادی از اعضای سازمان‌های فعال در زمینه حقوق بشر و فعالان فرهنگی در برابر سفارت نروژ در تهران نسبت به نقض حقوق کودکان مهاجر و خشونت علیه زنان در این کشور اعتراض کردند.
صبح امروز دانشجویان دانشگاه‌های تهران در اعتراض به دخالت‌های دولت انگلیس در اتفاقات اخیر روبروی سفارتخانه این کشور تجمع کردند.
تجمع اعتراضی دانشجویان در مقابل سفارت انگلیس
رئیس دانشگاه نیز پس از شنیدن مطالبات دانشجویان ضمن تأکید بر صبر کردن دانشجویان تا برگزاری جلسه کمیته انضباطی این قول را هم به دانشجویان داد که نهایت تلاش خود را برای رفع مشکل دانشجویان انجام دهد.
جمعی از احزاب اصلاح طلب در نامه‌ای خطاب به رئیس جمهور نوشته‌اند: ما جمعی از احزاب اصلاح طلب با ارسال نامه شماره ۱۳۲۳۸۱ مورخ ۱۴۰۱/۰۶/۳۰ به وزیر محترم کشور اطلاع دادیم که قصد برگزاری یک تجمع آرام را داریم که متاسفانه با وجود گذشت بیش از دو هفته پاسخی به آن داده نشده است.
منابع لبنانی به ضرب و شتم یک نماینده پارلمان این کشور در جریان اعتراضات نظامیان بازنشسته اشاره کردند.
به دنبال فراخوان تجمع برای اعتراض به مرگ مهسا امینی در شهر قم، از ساعت ۱۸:۳۰ حدود ۱۰۰ نفر با سردادن شعارهای تند و هنجارشکنانه، تجمعی را در خیابان شهید صدوقی شکل دادند که با حضور ماموران انتظامی و متفرق شدن افراد این تجمع پایان یافت.
پلیس با استفاده از گاز اشک‌آور جمعیت را متفرق کرد و تعدادی از معترضین به خیابا‌ن‌ها و کوچه‌های اطراف رفتند.
در چند شهر استان کردستان روز گذشته تجمعات اعتراضی به جان باختن مهسا امینی شکل گرفت.
امروز تجمع های اعتراضی در پی درگذشت مهسا امینی در چند شهر کشور از جمله تهران برگزار شد.
دانشجویان همچنین خواستار پیوستن اساتید به این اعتراض ها شدند و از سکوت آنها انتقاد کردند.
گفتگو با برخی معترضین نشان می دهد که بسیاری از آنها معتقدند مهسا امینی تحت شکنجه فوت کرده است.
۱۰ نفر از شرکت‌ کنندگان در تجمع اعتراضی مقابل پارلمان انگلیس مقارن با آغاز به کار دولت جدید در این کشور بازداشت شدند.
تجمع مردم تهران در اعتراض به جنایت‌های اخیر رژیم صهیونیستی علیه مردم نوار غزه، در میدان فلسطین برگزار شد.
تجمع مردم تهران در اعتراض به جنایت‌های اخیر رژیم صهیونیستی علیه مردم نوار غزه، بعدازظهر سه‌شنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ در میدان فلسطین برگزار شد.
تجمع مردم تهران در اعتراض به جنایت‌های اخیر رژیم صهیونیستی علیه مردم نوار غزه، بعدازظهر سه‌شنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ در میدان فلسطین برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ