در حالیکه لهستان به کمک نظامی به اوکراین ادامه می دهد، مردم این کشور در تدارک تجمعی جهت بیان اعتراض خود نسبت به این موضوع هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رقابت‌های دوچرخه‌سواری تور دو فرانس تحت تاثیر اعتراضات مردمی در فرانسه و رقم خوردن برخی اتفاقات برای رکابزنان قرار گرفته است.
تصاویری از اعتراضات مردم فرانسه علیه خشونت پلیس را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
مردی که سال گذشته برای ووشو در جریان رقابت‌های قهرمانی کشور حاشیه ساز شده بود، این بار در سیستان و بلوچستان در اعتراض به شکست دختران خود اقدام به حاشیه‌سازی کرد.
اسماعیل گرامی‌مقدم نوشت: انتخابات در ایران هم باید در مسیر رشد و پیشرفت قرار بگیرد، اما متاسفانه نحوه تصمیم‌سازی‌های انتخاباتی در قانون جدید به گونه‌ای است که آخرین دریچه‌های افزایش مشارکت‌های مردمی را هم می‌بندد. برخی جریانات، قدم به قدم و گام به گام در حال ایجاد محدودیت برای احزاب، مردم و افراد منتخب هستند.
در دور جدیدی از اعتراضات مردمی علیه قانون اصلاح بازنشستگی در فرانسه، پلیس در شهر لیون با معترضان درگیر شد.
در دور جدیدی از اعتراضات مردمی علیه قانون اصلاح بازنشستگی در فرانسه، پلیس در شهر لیون با معترضان درگیر شد.
در سومین دُور از اعتراضات مردمی در ماه جاری، ده‌ها هزار نفر در بلگراد در اعتراض به تیراندازی‌های مرگبار اخیر در کشورشان تظاهرات کردند.
در دور جدیدی از اعتراضات مردمی علیه قانون اصلاح بازنشستگی در فرانسه، پلیس در شهر پاریس در برابر معترضان صف‌آرایی کرد.
بر اساس اعلام وزیر کشور فرانسه، در جریان اعتراضات مردمی اخیر در این کشور به قانون بازنشستگی جدید، ۳۱۰ نفر بازداشت شدند.
تصاویری از اعتراض مردم ترکیه نسبت به زلزله اخیر و عدم آمادگی دولت در مهار آن مشاهده می‌کنید.
در بحبوحه اعتراضات مردمی به افزایش کمک‌های نظامی دولت آلمان به اوکراین، رئیس موسسه تحقیقات اقتصادی آلمان می‌گوید پیامدهای جنگ در اوکراین تاکنون ۱۰۰ میلیارد یورو به اقتصاد این کشور ضربه است.
سه ماه از آغاز اعتراضات مردمی گذشته است و بخش قابل توجهی از مطالبات معترضان به حوزه اقتصادی بازمی‌گردد. این روز‌ها که در میان مجلس و دولتی‌ها بحث بر سر تقسیم کیک بودجه است و از سوی دیگر مطالبات معترضان ادامه دارد کارشناسان عقیده دارند که باید بیش از هر سال به خواست مردم توجه کرد.
تصاویری از اعتراضات مردمی فرانسوی‌ها به بهانه شکست تیم ملی فوتبال کشورشان در جام جهانی را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
رئیس قوه قضاییه گفت: در قضیه رسیدگی به پرونده اغتشاشگران که در سخنان چند تن از شما دانشجویان مطرح شد، موضوع زمان‌بر بودن و تعلل نمود داشت. در اینجا باید توجه داشت که در مواقع آشوب و اغتشاش، ممکن است عده‌ای بی‌گناه یا کم‌گناه دستگیر شوند و عناصر اصلی و حرفه‌ای خود را مخفی کنند.
رئیس قوه قضاییه گفت:در قضیه رسیدگی به پرونده اغتشاشگران که در سخنان چند تن از شما دانشجویان مطرح شد، موضوع زمان‌بر بودن و تعلل نمود داشت؛ در اینجا باید توجه داشت که در مواقع آشوب و اغتشاش، ممکن است عده‌ای بی‌گناه یا کم‌گناه دستگیر شوند و عناصر اصلی و حرفه‌ای خود را مخفی کنند.
خضریان درباره این‌که مجلس در بحث اعتراضات مردمی چه باید می‌کرد و چرا کم کاری کرد، گفت: کم کاری نبوده بلکه برای تغییر یک نظام ۲۵۰۰ ساله زمان لازم است.
از روز گذشته شایعاتی به راه افتاده که کی‌روش تحت فشار بوده تا سردار آزمون را خط بزند.
صبح امروز شنبه مراکز اخذ رای انتخابات بحرین در میان تحریم گسترده مخالفان باز شد، این در حالی است که آیت الله عیسی قاسم شرکت در این انتخابات را به منزله تایید عادی سازی روابط دانسته است.
اعتراضات مردمی در پایتخت مولداوی به دلیل بحران انرژی در این کشور بار دیگر برگزار شد؛ معترضان با سر دادن شعارهائی خواستار استعفای رئیس جمهور این کشور شدند.
اعتراضات مردمی در پایتخت مولداوی به دلیل بحران انرژی در این کشور بار دیگر برگزار شد؛ معترضان با سر دادن شعارهائی خواستار استعفای رئیس جمهور این کشور شدند.
اعتراضات مردمی در مولداوی به دلیل بحران انرژی در این کشور بار دیگر برگزار شد.
عارف غلامی مدافع سرشناس باشگاه استقلال به فعالیت اخیرش در فضای مجازی برای حمایت از اعتراضات مردمی واکنش نشان داد
یک عضو کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در مجلس با تاکید بر این‌که «انقلاب اسلامی محصول اجتماعات مردمی است» گفت: اگر به مردم اعتنا نکرده و مطالبات آن‌ها را نادیده بگیریم نتیجه این خواهد شد که غرب مردم ما را در دست خود بگیرد و ما تنها تکیه‌گاه استحکام قدرت جمهوری اسلامی را از دست خواهیم داد.
رشت- عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اعتراضات مردمی پذیرفته شده اما تغییر آن به گونه ای که علیه منافع ملی و تمامیت ارضی باشد خط قرمز نظام است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ