اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جمعی از مردم و دانشجویان در اعتراض به اهانت به قرآن کریم در سوئد، عصر امروز جمعه ۹ تیرماه ۱۴۰۲ مقابل سفارت این کشور در تهران تجمع کردند. دانشجویان با در دست داشتن پلاکارد‌ها و دست‌نوشته‌های مختلف نسبت به هتک حرمت قرآن در سوئد ابراز انزجار کردند. این تجمع به همت جمعی از دفاتر بسیج دانشجویی و جمعی از تشکل‌های دانشجویی دانشگاه‌های تهران برگزار شده است.
تجمع مردمی - دانشجویی اعتراضی در محکومیت هتک حرمت و سوزاندن قرآن کریم در سوئد در مقابل سفارت این کشور جمعه ۹ تیرماه در تهران برگزار شد.
تجمع اعتراضی دانشجویان در مقابل سفارت سوئد در تهران و ابراز انزجار نسبت به هتک حرمتِ قرآن کریم در این کشور را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
تجمع اعتراضی دانشجویان در مقابل سفارت سوئد در تهران و ابراز انزجار نسبت به هتک حرمتِ قرآن کریم در این کشور را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
۸ دانشجوی علوم پزشکی تبریز با احکام ۱ الی ۲ ساله محرومیت از تحصیل و تبعید به شهر‌های اهواز، سمنان، کاشان، ارومیه و اردبیل رو به رو شدند. این حکم‌ها به علت شرکت این دانشجویان در تجمع ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ که در اعتراض به مسمومیت گسترده مدارس بود، صادر شده است.
روز پنجشنبه شماری از دانشجویان ایرانی و فعالان تشکل‌های دانشجویی در اعتراض به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در مقابل نمایندگی سازمان ملل در تهران تجمع کردند و با قرائت بیانیه‌ای بر حمایت خود از مردم فلسطین تأکید کردند.
تجمع مردم پنج شهرستان منطقه سیستان شامل زابل، زهک، هامون، هیرمند و نیمروز واقع در شمال استان سیستان و بلوچستان برای مطالبه حق آبه هیرمند در بستر تالاب بین‌المللی خشکیده «هامون» محوطه کوه خواجه برگزار شد. مردم سیستان با تشکیل زنجیره انسانی در اعتراض به عملکرد دستگاه دیپلماسی و کمیساریای آب ایران نسبت به پیگیری حق‌آبه رودخانه هیرمند از افغانستان اعتراض خود را به نمایش گذاشتند. / تسنیم
دکتر سلیمانی تاکید کرد: اعتراض امروز تعداد اندکی از دانشجویان دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران به مسئله پوشش و حجاب بود و این دانشجویان شعارهایی با موضوع پوشش و البته مسائل دیگر مطرح کردند و تجمع نیز حدود ۱۰ دقیقه به طول انجامید.
جمعی از دانشجویان در اعتراض به مصوبه مولدسازی اموال دولتی مقابل مجلس تجمع کردند.
گروهی از هواداران پاری سن ژرمن با حضور در تمرین امروز این تیم خواهان توضیح کادر فنی و مدیریت باشگاه بابت نتایج ضعیف در مسابقات اخیر شدند.
نقطه عطف اعتراضات دانشجویان دانشگاه تهران به تیر ۷۸ برمی‌گردد. زمانی که دانشجویان دانشگاه تهران، در اعتراض به تعطیلی روزنامه «سلام» تجمعی برگزار کرده بودند. تجمعی که البته در دانشگاه تهران بی‌سابقه نبود و در آن ایام با هر اتفاق سیاسی، تجمع‌های مشابهی در دانشگاه‌های سیاسی‌تر برگزار می‌شد. اما حمله نیرو‌های خودسر به خوابگاه دانشجویان و ضرب‌و‌شتم آنها، مانند بنزینی بود که روی آتش ریخته شد و اعتراضات دانشجویی ۱۸ تیر را در تاریخ ایران به‌عنوان یک نقطه‌عطف ثبت کرد.
تجمع مردمی- دانشجویی بعدازظهر امروز (چهارشنبه ۲۱ دی ماه) مقابل سفارت فرانسه در خیابان نوفل لوشاتو تهران شکل گرفت. این تجمع در اعتراض به اقدام سازمان یافته دولت فرانسه در پی توهین به ساحت مرجعیت صورت گرفت.
طلاب و روحانیون در کنار مردم ولایتمدار تهران در محکومیت اقدام شنیع و مذبوحانه نشریه صهیونیستی فرانسه در توهین به مقام مرجعیت شیعه امروز یکشنبه 18 دی در مقابل سفارت فرانسه تجمع کردند.
دو روز بی‌خبری در خصوص علت سقوط این هواپیما و سرگردانی افکار عمومی و پس از آن، تائید ششلیک به هواپیما از سوی ستاد کل نیرو‌های مسلح، موجب شد اعتراضات مردمی شکل بگیرد. روز شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۸، یعنی همان روزِ انتشار بیانیه ستاد کل نیرو‌های مسلح، دانشجویان و اقشاری از مردم در برابر دانشگاه‌های امیرکبیر و شریف تهران دست به تجمع اعتراضی زدند و شعار‌هایی سر دادند. تقریباً یک سال بعد از این حادثه، گزارشگر ویژه سازمان ملل در گزارش خود نوشت، توضیحات مقامات ایرانی در خصوص وقایع سرنگونی این هواپیما «مملو از تناقض است.
مدیر روابط عمومی دانشگاه صنعتی اصفهان اظهار داشت: امروز شماری از دانشجویان در تجمعی صنفی و در اعتراض به موضوع شیوع بیماری گوارشی، مقابل دفتر رییس دانشگاه حضور یافتند.
منابع مطلع تایید می‌کنند که در مدت اخیر به اعضای حراست دانشگاه تعداد نیروی جدید اضافه شده. این نیرو‌ها که به عنوان «لباس شخصی» در میان دانشجویان شناخته می‌شوند، در تجمعات اعتراضی از دانشجویان فیلم‌برداری می‌کردند.
جمعی از دانشجویان بسیجی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی پیش از ظهر یکشنبه ( ۸ آبان ۱۴۰۱ ) در اعتراض به حمله تروریستی در حرم شاهچراغ (ع) در دانشکده برق و الکترونیک این دانشگاه تجمع کردند.
صبح امروز دانشجویان دانشگاه‌های تهران در اعتراض به دخالت‌های دولت انگلیس در اتفاقات اخیر روبروی سفارتخانه این کشور تجمع کردند.
جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های تهران پنجشنبه ۵ آبان ماه مقابل سفارت انگلیس در تهران تجمع کردند. این دانشجویان با در دست داشتن پلاکاردهایی به حمایت دولت انگلیس از رسانه‌های حامی ناآرامی‌های اخیر در ایران اعتراض داشته و علیه آن شعار سر دادند.
براساس اعلام بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف، امروز دانشجویان این دانشگاه در اعتراض به هتاکی ها و حرمت شکنی ها تجمع می کنند.
رئیس دانشگاه نیز پس از شنیدن مطالبات دانشجویان ضمن تأکید بر صبر کردن دانشجویان تا برگزاری جلسه کمیته انضباطی این قول را هم به دانشجویان داد که نهایت تلاش خود را برای رفع مشکل دانشجویان انجام دهد.
دانشگاه علامه نیز ظهر امروز شاهد تجمع جمعی از دانشجویان معترض بود. برخی دانشجویان در این تجمع که حدود یک ساعت طول کشید با سر دادن بعضی شعارهای تند سیاسی اعتراض خود را نشان دادند.
دانشجویان همچنین خواستار پیوستن اساتید به این اعتراض ها شدند و از سکوت آنها انتقاد کردند.
تجمع بسیج دانشجویی در اعتراض به ریاست تاج

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ