تجمع اعتراضی دانشجویان در مقابل سفارت سوئد در تهران و ابراز انزجار نسبت به هتک حرمتِ قرآن کریم در این کشور را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مشاور ارشد رئیس‌جمهور ترکیه امروز در سخنانی از نتایج مثبت مذاکرات درباره جنگنده‌های اف- ۱۶ با آمریکا ابراز امیدواری کرد.
مدیر ورزشی لخ پوزنان ابراز امیدواری کرد ستاره ایرانی این تیم به زودی به تیم ملحق شود.
علاقه استقلالی ها به بازگشت یاغی حتی روی نیمکت این تیم دیده می‌شود.
وزیر خارجه یونان نسبت به حصول پیشرفت در مذاکرات با ترکیه پیرامون منطقه ویژه اقتصادی و فلات قاره ابراز امیدواری کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با انتشار مطلبی جان باختن عده‌ای از شهروندان در رانش زمین در گرجستان را تسلیت گفت.
اتان امباپه امروز اولین بازی خود به عنوان بازیکن ثابت را در پی اس جی انجام داد و سر از پا نمی شناسد.
بیش از ۳۰۰ قاضی، وکیل و استاد دانشکده حقوق، نامه‌ای به دبیرکل سازمان همکاری اسلامی نوشته‌اند و ابراز انزجار خود را از هتک حرمت به قرآن کریم و ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) اعلام کردند.
رئیس جمهور در پی جان باختن و زخمی شدن عده‌ای از شهروندان پاکستان در انفجار تروریستی در پیامی به نخست وزیر پاکستان، با دولت و ملت این کشور ابراز همدردی کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی با قربانیان سیل در کره جنوبی ابراز همدردی کرد.
صبح امروز جمعه ۳۰ تیر ماه ۱۴۰۲ اجتماع دانشجویان مشهدی در محکومیت هتک حرمت و سوزاندن قرآن کریم در سوئد، در مقابل دفتر کمیساریای عالی سازمان ملل در مشهد، برگزار شد. دانشجویان در مشهد، با در دست داشتن قرآن کریم با محکومیت بی‌احترامی مقامات سوئد، به کتاب آسمانی مسلمانان، خشم و انزجار خود را ابراز کردند. اقدام موهن و تحریک آمیز مقامات سوئد، پیرامون جسارت به قرآن کریم که برای دومین بار طی یک ماه گذشته رخ داده است، موجب انزجار و ناراحتی مسلمانان جهان شده است.
رابطه بین ژوائو فلیکس و اتلتیکو مادرید پس از ابراز تمایل او برای حضور در بارسلونا تیره و تار شده است.
وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگوی تلفنی با همتای خود در روسیه گفت: استقلال، حاکمیت و تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران به هیچ عنوان قابل مذاکره نبوده و نیست.
وزیر خارجه برزیل از تمایل این کشور برای استفاده از ارزهای ملی برای تبادلات متقابل با شرکای تجاری اصلی خود خبر داد.
سرویس مطبوعاتی دفتر رییس جمهور اوکراین امروز درباره عرضه غلات از طریق گذرگاه دریای سیاه بدون روسیه ابراز امیدواری کرد.
جمعی از مردم و دانشجویان در اعتراض به اهانت به قرآن کریم در سوئد، عصر امروز جمعه ۹ تیرماه ۱۴۰۲ مقابل سفارت این کشور در تهران تجمع کردند. دانشجویان با در دست داشتن پلاکارد‌ها و دست‌نوشته‌های مختلف نسبت به هتک حرمت قرآن در سوئد ابراز انزجار کردند. این تجمع به همت جمعی از دفاتر بسیج دانشجویی و جمعی از تشکل‌های دانشجویی دانشگاه‌های تهران برگزار شده است.
تجمع اعتراضی دانشجویان در مقابل سفارت سوئد در تهران و ابراز انزجار نسبت به هتک حرمتِ قرآن کریم در این کشور را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
هماهنگ‌کننده صلح سازمان ملل در خاورمیانه از شعارهای نژادپرستانه شهرک‌نشینان در جریان برگزاری مراسم موسوم به راهپیمایی پرچم در قدس اشغالی، ابراز انزجار کرد.
فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در بیانیه‌ای به مناسبت روز قدس، ضمن ابراز انزجار از رژیم سفاک صهیونیستی، حمایت خود را از ملت ستمدیده فلسطین تا آزادی قدس شریف اعلام کرد.
بعد از اقامۀ نماز جمعه امروز ۲۳ دی در تهران، نمازگزاران با شرکت در راهپیمایی، دخالت دولت‌های غربی و بویژه فرانسه، آلمان و انگلیس در امور داخلی ایران را محکوم و از اهانت نشریه فرانسوی «شارلی ابدو» به رهبر انقلاب ابراز انزجار کردند
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در پی شهادت تعدادی از نیروهای پلیس فدرال عراق در اثر انفجار تروریستی در استان کرکوک ضمن محکوم کردن این اقدام با دولت و ملت عراق ابراز همدردی کرد.
زیپی لیونی وزیر سابق صهیونیست درباره شرایط پس از انتخابات پارلمانی رژیم صهیونیستی که امروز در حال برگزاری است، ابراز نظر کرد.
سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه نیز گفت که حفاظت از این سفارتخانه پس از انفجار امروز افزایش یافته و ابراز امیدواری کرد که طراحان این حمله در آینده نزدیک پاسخگو باشند.
شرکت واحد اتوبوسرانی از خدمات‌رسانی ناوگان اتوبوسرانی به شرکت کنندگان در مراسم تجمع مردمی ابراز انزجار و محکومیت جنایات و حملات رژیم غاصب صهیونیستی در نوار غزه خبر داد.
رئیس جمهور فرانسه امروز در سالروز انفجار بندر بیروت، از اینکه تحقیقات درباره انفجار بندر بیروت در سال ۲۰۲۰ چند ماه است که متوقف شده، ابراز تاسف کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ