فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: دشمنان تلاش‌ فراوانی کردند تا مردم ایران را نسبت به جمهوری اسلامی بدبین کنند اما ملت با حضور گسترده خود این بار هم نقشه آنان را نقش بر آب کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارلینگ هالند در یک بازی حساس دیگر برای منچسترسیتی در نقش یک بازیکن کاملا معمولی ظاهر شد.
سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به بحران جمعیتی که ناشی از نقشه دشمن است، بیان کرد: کاهش جمعیت کشور، طی یک برنامه چندین ساله متاثر از سازمان‌های بین‌المللی در ایران اجرا شد و امروز آثار منفی آن را می‌بینیم و رفع آن بازهم به دست گروه‌های جهادی و با طرح‌هایی همچون ازدواج آسان و فرزندآوری قابل حل است.
صادق بیت سیاح به مدال نقره مسابقه پرتاب نیزه در رقابت‌های پارادوومیدانی قهرمانی جهان دست یافت.
رییس جمهور در گفتگوی تلویزیونی با مردم گفت: مردم به نحوی با ناامیدی در سال ۱۴۰۰ مواجه بودند و اوضاع را به وفق مراد نمی‌دیدند. من با اینکه جایم در قوه قضاییه به عنوان مطالبه‌گر حضور داشتم، اما تصورم این بود که وظیفه و تکلیفی دارم. حتی مسئولان آن زمان می‌گفتند که شرایط حتی از زمان جنگ بدتر است و کسری بودجه و وضعیت اجتماعی و سیاسی و اقتصادی خاصی داریم که محصول دشمنی دشمنان بود اما عملکرد دولت هم در این زمینه نقش داشت.
فرانک هوگربیتس همان کسی است که به دلیل پیش‌بینی‌های زمین‌لرزه بر اساس هم‌ترازی اجرام آسمانی شهرت پیدا کرد. ۱۴ بهمن ماه گذشته او در توییتی درباره وقوع زلزله احتمالی - با تعیین نقطه‌ای روی نقشه که تقریبا در همان حدود دو روز بعد زمین‌لرزه با بزرگای ۷.۸ رخ داد -در ترکیه منتشر کرد و نوشت که "دیر یا زود" زمین‌لرزه‌ای در این محل رخ می‌دهد.
گئورگی گولسیانی، مدافع گرجستانی پرسپولیس، باز هم از روی نقطه پنالتی موفق به گلزنی برای این تیم شد.
حالا باید دید مربیان ایرانی برای شکست این کشتی گیر قلدر آمریکایی چه برنامه و نقشه ای دارند و آیا بازهم این ظلسم ادامه پیدا می کند یا خیر؟
پس از اینکه برخی رسانه‌ها نسبت به تبعات افزایش نرخ ارز ETS بر افزایش تورم کالا‌های تولیدی و مصرفی هشدار دادند، سرانجام رئیس جمهور به این هشدار‌ها واکنش نشان داد و قیمت ارز ETS را در یک نقطه ثابت اعلام کرد. تصمیمی که می‌تواند مانع از جهش تورم در ماه‌های پیش رو از این ناحیه شود.
تیم فوتبال سپاهان پیش از اینکه نیمه اول تمام شود، با کار دیدنی عیسی مرادی روی ارسال تماشایی امید نورافکن به گل تساوی دست پیدا کرد.
دیدار امروز فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان نقش تعیین کننده ای در رتبه بندی جدول لیگ برتر خواهد داشت.
مهاجم اسبق پرسپولیس در نقش گلزن نفت مسجدسلیمان برای عبور از جدال با ملوان تبدیل شد.
نخستین رویداد ملی "مدارس آینده" با محوریت نقش فناوری‌های نوین درفضاهای آموزشی ، پرورشی و ورزشی کشور به همت بنیاد برکت برگزار شد.
رقابت های شطرنج سریع قهرمانی جهان در آلماتی قزاقستان با قهرمانی مگنوس کارلسن نروژی بعد از پیروزی برابر پرهام مقصودلو به پایان رسید.
دیدیه دشان در نشست خبری بازی با لهستان از نقش مهم کیلیان امباپه و روبرت لواندوفسکی گفت ولی حاضر نشد آنها را باهم مقایسه کند.
ملی پوشان دو و میدانی جانبازان و معلولین در رقابت های آسیا و اقیانوسیه استرالیا موفق به کسب مدال طلا و نقره شدند.
آلیسون بکر، دروازه‌بان لیورپول، بار دیگر در نقش منجی تیمش ظاهر شد و باعث شد این تیم نیمه اول را با پیروزی به رختکن برود.
آلیسون بکر، دروازه‌بان لیورپول، بار دیگر در نقش ناجی تیمش ظاهر شد و باعث شد این تیم نیمه اول را با پیروزی به رختکن برود.
نماینده مردم بندرانزلی در مجلس گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی بار دیگر اثبات کرد در مقابل خباثت‌های دشمنان خم به ابرو نمی‌آورد و تلاش‌های مذبوحانه آنان را نقش بر آب کرد.
رهبر انقلاب اسلامی، عادی سازی روابط برخی کشورهای اسلامی با رژیم صهیونیستی را یکی از بزرگترین خیانت‌ها خواندند و گفتند: ممکن است برخی بگویند تحقق وحدت در شرایط فعلی با وجود برخی رؤسای کشورهای اسلامی امکان‌پذیر نیست اما روشنفکران، علما، فرزانگان و نخبگان دنیای اسلامی می‌توانند فضا را متفاوت از خواست دشمن کنند که در این صورت امکان تحقق وحدت، آسان‌تر خواهد شد.
فینال کشتی آزاد قهرمانی جهان: نخودی راحت به باروز باخت و بازهم نقره گرفت
فدریکو والورده در بازی امشب رئال مادرید برابر لایپزیش و در حالی که کار کهکشانی ها گره خورده بود، توانست در دقیقه 81 گل اول را بزند و مسیر برای پیروزی رئال را هموار کند.
امیر حیدری با اشاره به اینکه در این رزمایش برای اولین بار این موشک را رونمایی کردیم و هدف خودش را به صورت دقیق و نقطه زن نقطه زنی کردیم، گفت: موشک دیگر داریم به نام فجر ۵ که از خانواده موشک‌های هوشمند و نقطه زن است که باز هم اخیراً نیروی زمینی از آن بهره‌مند است.
درگیری مزدوران ئتلاف متجاوز باهم در تمامی استان های یمن تازگی ندارد، از همان آغاز نبرد ائتلاف سعودی-اماراتی در سال ۲۰۱۵ علیه مردم یمن، مزدوران آنها در این کشور دچار اختلاف شدند.
متهم گفت: در بازداشتگاه برایمان شام آوردند. در را باز کردند تا به ما غذا بدهند. ما هم که از قبل نقشه فرار را کشیده بودیم، به ماموران حمله کردیم و اسلحه‌های ماموران را گرفتیم و خشاب اسلحه را درآوردیم. هفت نفره از بازداشتگاه متواری شدیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ