رسانه قوه‌قضاییه نوشت: رئیس کل دادگستری استان مازندران گفت: متهم جواد روحی به اتهام افساد فی الارض و محاربه به اعدام محکوم شده است؛ اما این رای قابل فرجام‌خواهی در دیوان عالی کشور است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
متخصصان پزشکی قانونی در معاینات اولیه از جسد اعلام کردند که آثار ضرب و جرحی روی بدن او دیده نمی‌شود و از طرفی مرد جوان دچار برق گرفتگی شده است.
دبیرکل جبهه ایثارگران گفت: من برانداز هستم؟ من در پی اقدام علیه امنیت ملی هستم؟ من دنبال تبلیغ علیه نظام هستم؟ با چه مستند و براساس کدام قانون و ادله چنین موضوعی را مطرح می‌کنید؟ دادگاه علنی برگزار کنید و با حضور هیأت منصفه سند ارائه دهید و مشخص کنید ما خائن هستیم؛ آن موقع بار از روی دوش حکومت برداشته می‌شود و مردم خدمت ما می‌رسند.
فرهادی، مدیر عامل آتش نشانی مشهد اعلام کرد: ظهر امروز در پی تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ و اعلام گزارشی مبنی بر احتمال اقدام به خودکشی یک خانم جوان از روی پل عابر پیاده ، ستاد فرماندهی بلافاصله آتش‌نشانان و نجاتگران ایستگاههای ۱۲ ،۷ ، ۳۸ را به همراه تشک نجات و خودرو نردبان ۳۲ متری به محل اعلامی در میدان شهید حسین فهمیده اعزام شدند.خانمی جوان بر روی عرشه پل هوایی در وضعیت ناپایدار قرار گرفته که نجاتگران آتش نشانی ضمن ارائه مشاوره های لازم به این بانو وی را از خودکشی منصرف و او را به سطح زمین منتقل کردند. علت و انگیزه این خانم از این اقدام، مشکلات خانوادگی اعلام شده است.
یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین با تاکید بر اینکه تمام گزینه‌ها مقابل تجاوزات دشمن صهیونیستی روی میز است اعلام کرد که اتحاد میادین نبرد یک تفکر مبارزاتی نزد ملت فلسطین به شمار می‌رود.
با اعلام سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال، مشکل جواد نکونام برای نشستن روی نیمکت آبی پوشان حل نشده است.
قصد کشتن مادرم را نداشتم. مثل همیشه حرف‌هایی زد که عصبانی شدم. او از خواهرهایم طرفداری کرد. من هم با مشت به صورتش زدم و چاقو کشیدم. مادرم روی زمین افتاد و من فکر کردم تا چند دقیقه دیگر بلند می‌شود، اما چند دقیقه گذشت و وقتی بالای سرش رفتم متوجه شدم بیهوش شده است. چندبار او را صدا زدم و وقتی دیدم جواب نمی‌دهد شال را دور گردنش پیچیدم.
حکم اعدام «جواد روحی» و «مهدی محمدی فر» از متهمان اغتشاشات سال گذشته در استان مازندران، در دیوان عالی کشور نقض شد.
دادگاه هامبورگ اعلام کرد که یک جوان ۳۲ ساله را به دلیل حمایت از روسیه در نبرد با اوکراین به حبس محکوم کرده است.
حکم اعدام «جواد روحی» و «مهدی محمدی فر» از متهمان اغتشاشات سال گذشته در استان مازندران، در دیوان عالی کشور نقض شد.
روحی سال گذشته در شعبه اول دادگاه انقلاب ساری به سه بار اعدام و سایر مجازات‌های محکوم شده بود.
با هوشیاری و سرعت عمل ماموران، فردی که ابتدا با خودروی و در ادامه با زنجیر به بیش از ۱۰ دستگاه خودروی سواری پارک شده در حاشیه خیابان آسیب زده بود در محل دستگیر و برای ادامه تحقیقات به کلانتری منتقل شد. این فرد در جریان بازجویی‌های انجام شده انگیزه خود از این اقدام را مشکلات روحی و روانی و شنیدن پاسخ منفی در ازدواج اعلام کرد.
امیرعبداللهیان: تجمعات مسالمت آمیزی که در پی فوت غم انگیز خانم مهسا امینی در کشور من برگزار شد نمایانگر روحیه همبستگی و همدردی مردم ایران با یک دختر جوان هموطن آنها بود. اما این تجمعات مسالمت آمیز بواسطه دخالت عناصر تروریستی به خشونت کشیده شد.
اینکه خانم خبرنگار جوان را در مقابل پدر و مادرش با دست‌بند به زندان اوین منتقل کنند، این اقدام با روشی که آقای اژه‌ای برای کرامت انسانی و عفو پیشنهاد می‌کند، متناسب نیست. صرف اینکه بازپرس گفته بود من از رفتار و صحبت تو احساس خوبی بهم دست نداد، در هیچ جای قانون نیامده است که اگر بازپرس احساس خوبی به آن دست نداد، بتواند کسی را اینگونه بازداشت کند. به نظرم باید این رفتار‌ها با برخورد‌هایی که هم رئیس دستگاه قضا و هم موافقت رهبری می‌خواهد به جامعه نشان دهد، تناسب پیدا کند.
متهم نتوانست برای به قتل رساندن بیتا انگیزه‌ای جز خاموش ماندن راز جنایتش فاش کند و در سوال و جواب قاضی مشخص شد، مصرف مخدر او را در حدی از حال خود خارج نکرده بود که مسلوب‌الاراده باشد و اختیار اعمال خود را نداشته باشد.
جواد روحی، از بازداشت‌شدگان اعتراضات اخیر در نوشهر، در حالی به سه بار اعدام محکوم شده، اما به گفته وکیل تسخیری‌اش، هیچ مدرک و دلیلی در ارتباط با اتهامات منتسب به او وجود ندارد.
جواد روحی به اتهام افساد فی الارض در دادگاه بدوی به اعدام محکوم شده است.
رئیس کل دادگستری استان مازندران از صدور حکم اعدام برای جواد روحی، یکی از لیدرهای اغتشاشات اخیر در نوشهر خبر داد.
یک رسانه پرتغالی اعلام کرد ژوزه مورینیو نشستن روی نیمکت تیم ملی پرتغال به عنوان سرمربی را رد کرده و حالا گزینه‌های فدراسیون این کشور زین‌الدین زیدان و لوئیس انریکه هستند.
راننده جوان روسی آمادگی خود را برای بازگشت به مسابقات فرمول یک تحت عنوان بی‌طرف اعلام کرد.
شاهرخ بیانی می گوید جام جهانی جایی برای آزمون و خطا نیست و کی روش روی یک تفکر منطقی لیست را اعلام کرده است.
نایب رییس فدراسیون فوتبال با حضور در شبکه خبر موضوع حضور جواد نکونام روی نیمکت تیم ملی را تایید کرد.
باشگاه الشرطه عراق ضمن آرزوی سلامتی برای مهند علی اعلام کرد درهای این باشگاه به روی این مهاجم جوان باز است.
امروز و پس از آن صحبت‌ها جواد خیابانی با حضور مجدد در برنامه سلام صبح بخیر بریده‌هایی از رسانه‌های قدیمی را با خود به این برنامه آورده و اعلام کرد که تمام صحبت هایش از روی اسناد و مدارک قدیمی است.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین تخریب منازل شهروندان فلسطینی توسط رژیم صهیونیستی را محکوم و تاکید کرد که این اقدام هرگز نخواهد توانست روحیه ایستادگی ملت فلسطین را تضعیف کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ