باشگاه الشرطه عراق ضمن آرزوی سلامتی برای مهند علی اعلام کرد درهای این باشگاه به روی این مهاجم جوان باز است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عطاالله مهاجرانی با بیان اینکه اگر فضا به گونه‌ای باشد که افرادی که توانایی و دانش و تخصص مناسب و تجربه لازم را برای نمایندگی دارند؛ اما بیم ردصلاحیت یا عدم احراز صلاحیت! داشته باشند، نمی‌آیند، نوشت: چنانکه در فضای موجود و اگر همین فضا تداوم یابد، بسیاری نمی‌آیند، به ویژه وقتی جریان تند غوغاسالاری در فضای سیاسی کشور شکل می‌گیرد که چهره‌های شاخص جریان اصولگرایی مانند دکتر علی لاریجانی و مهندس محمدرضا باهنر هم ناخالص و غیرخودی تلقی می‌شوند، حساب دیگران با کرام‌الکاتبین است.
عطالله مهاجرانی نوشت: وقتی جریان تند غوغاسالاری در فضای سیاسی کشور شکل می‌گیرد که چهره‌های شاخص جریان اصولگرایی مانند دکتر علی لاریجانی و مهندس محمدرضا باهنر هم ناخالص و غیرخودی تلقی می‌شوند، حساب دیگران با کرام‌الکاتبین است.
آخرین اثر کیومرث پوراحمد درباره نوجوانی‌ به نام فرهاد است که ناخواسته مرتکب قتل می‌شود و حالا منتظر حکم دادگاه است. فرهاد در آستانه هجده‌سالگی‌ قرار دارد و… . "پرونده باز است" به تهیه‌کنندگی علی قائم‌مقامی از 14 تیرماه اکران شده است. پویا نجفی، مهبد جهان‌نوش، راشین ربی، محمدمتین ستاری و یزدان عیدی بازیگران نوجوانی‌اند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند. داستان فیلم برگرفته از پرونده‌های جنایی رخداده در دهه هشتاد است و روایتگر داستان نوجوانی 15 ساله است که به دلیل عشق به دختر همسایه خود نرگس، درگیر نزاع خیابانی می‌شود و نتیجه این درگیری به قتل منجر می‌شود. نمایش این فیلم همچنان ادامه دارد.
مهاجم پرسپولیس در روزهایی که این تیم زیر هجمه جذب بازیکن جدید در پست حمله قرار دارد، توانسته نقش تاثیرگذاری در دیدارهای تدارکاتی به جا بگذارد.
ریکاردو آلوز در فصل جاری پیراهن شماره ده تراکتور را برتن می‌کند.
متهم گفت: نیازی به گوشی قاپی ندارم. دفعات قبل هم اگر اقدام به این کار کردم فقط به خاطر تفریح و سرگرمی بود. من مهندسی معماری خوانده‌ام و ساکن بالاشهر تهرانم. درآمدم می‌تواند به حدی خوب باشد که نیازی به این سرقت‌ها نداشته باشم
۱۲ آذر ۸۷ به ابتکار علی لاریجانی همایش کم‌نظیری برگزار شد که در آن تمامی رؤسای مجلس پس از انقلاب و نمایندگان مجلس ادوار گوناگون از نهضت آزادی تا مؤتلفه و جامعه روحانیت حضور داشتند. هاشمی‌رفسنجانی، ناطق نوری، کروبی، خاتمی، عزت‌الله سحابی، مهدوی‌کنی، جنتی، امامی‌کاشانی، محمدی‌گلپایگانی و حدادعادل در این مراسم حضور داشتند و غایب بزرگ این همایش محمود احمدی‌نژاد بود. جلسه‌ای که مشابه آن کمتر برگزار شد و حتی تلاش‌های بعدی لاریجانی هم در این بین برای برپایی دوباره آن بی‌نتیجه ماند.
دبیر جدید شورای عالی امنیت ملی، پس از جنگ جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه شد؛ یعنی جانشین علی شمخانی فرمانده وقت این نیرو. آن‌ها تا سال ۱۳۷۶ و زمانی که شمخانی برای تصدی وزارت دفاع به کابینه محمد خاتمی رفت، با یکدیگر همکار بودند. در آن سال، احمدیان با حکم رهبری به فرماندهی نیروی دریایی سپاه منصوب شد. احمدیان تا تابستان ۱۳۷۹ در همین مسوولیت ماند و آن زمان تا سال ۱۳۸۶ رییس ستاد مشترک سپاه پاسداران شد.
دولت آمریکا ۵ پرونده مرتبط با سرقت اطلاعات فناوری به سود چین، روسیه و ایران اعلام کرده که در یکی از آنها یک مهندس سابق اپل به سرقت اطلاعات تجاری متهم شده است.
دیدار آرش رضاوند با وحید قلیچ یکی از سوژه های عکاس باشگاه استقلال از حضور پیشکسوت سرخ ها در تمرین این تیم بود.
فیلم نوحه خوانی مرحوم دکتر عماد افروغ در شب عاشورا در روستای لفور منتشر شده است. مرحوم عماد افروغ تاسوعا و عاشورای هر سال در روستای لفور از توابع سوادکوه به سخنرانی در جمع اهالی این خطه می‌پرداخت. دکتر عماد افروغ به دلیل ارادت ویژه‌ای که به حضرت علی (ع) داشت، در واپسین سال‌های عمرش مشغول پژوهش روی نهج‌البلاغه بود، اما بسیاری از کار‌های او به دلیل بیماری و مرگش، ناتمام ماند. این جامعه‌شناس، پژوهشگر و نویسنده، بامداد روز گذشته بر اثر بیماری سرطان درگذشت.
محمد بن سلمان بن ولیعهد و نخست وزیر عربستان با حضور در مسجد قبا نماز را در اولین مسجدی که در تاریخ اسلام بنا شد اقامه کرد. ولیعهد در بدو ورود مورد استقبال شیخ دکتر عبدالرحمن بن عبدالعزیز السدیس رئیس کل امور مسجد الحرام و مسجد النبی قرار گرفت. مسجد قُبا اولین مسجدی که در تاریخ اسلام بنا شد. پیامبر اکرم (ص) پس از هجرت از شهر مکه به شهر یثرب (مدینه منوره) چند روز در قریه قُبا به انتظار حضرت علی (ع) ماند تا ایشان به همراه مادرش فاطمه بنت اسد و نیز حضرت زهرا (س) به مدینه برسند. طی آن چند روز، مسلمانان مسجدی در آن منطقه بر پایه تقوا بنا کردند که اینک با گذشت چهارده قرن، همچنان زائران و مجاوران برای نماز و عبادت به آن مشرف می‌شوند. در صدر اسلام، منطقه قبا شش کیلومتر با مرکز مدینه فاصله داشت و کسانی که از مکه به مدینه می‌رفتند ابتدا وارد آین قریه شده و سپس به مدینه می‌رفتند؛ اما امروزه قبا جزئی از شهر است و مسافران به سبب بزرگراه مدینه - مکه، از کنار آن می‌گذرند.
نوید عاشوری از آن دست بازیکنانی به شمار می‌رود که شاید کمتر از چیزی که مستحق آن است، در موردش صحبت می‌شود.
خود ابطحی هم اظهار تعجب کرده، ولی توضیح نداده و می‌توان حدس زد که این اظهار شگفتی به خاطر اختلافات شدید دکتر علی شریعتی با مرتضی مطهری است تا جایی که حتی پس از درگذشت شریعتی هم مطهری علیه او بیانیه صادر می‌کند و یکی را در ابتدا مهندس بازرگان هم امضا می‌کند و بعد پس می‌گیرد و حالا باخبر می‌شویم این دو خانواده اکنون نسبت دارند ولو سببی.
علی مطهری گفت: در تشکیل دولت موقت انتخاب آقای مهندس بازرگان در درجه اول به پیشنهاد شهید مطهری بود. امام بر اساس اعتمادی که به شهید مطهری و شناختی که از مهندس بازرگان داشتند، این انتخاب را انجام دادند و ایشان را به عنوان نخست وزیر موقت معرفی کردند. برخی می‌گویند که تصمیم خوبی نبود، اما به نظر من، تصمیم کاملا درستی بود. این کار باعث شد که غربی‌ها مانع کمتری در راه پیروزی انقلاب ایجاد کنند و انقلاب به راحتی پیروز شود.
شامگاه شنبه یکم بهمن ماه، مأموران گشت پلیس در حوالی پارک چیتگر به یک خودروی پژو ۴۰۵ مشکوک شدند که راننده آن پلاک ماشین را مخدوش کرده و رفتار‌های عجیبی داشت.
در پایان نیم فصل نخست لیگ برتر فوتبال زنان، شهرداری سیرجان به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به خاتون بم، قهرمان شد. سپاهان علی رغم عملکرد خوب در هفته‌های اخیر، در جایگاه سوم باقی ماند.
قبل از ظهور علی دایی، کریم باوی در پیشانی خط حمله ایران، عرصه را بر رقبا خارجی تنگ کرده بود، ضربات سر او در تاریخ ایران باقی خواهد ماند.
کایسری اسپور با یکی از دو بازیکن ایرانی خود دیدار مقابل غازی‌آنتپ را آغاز می‌کند.
علی رغم جدایی پیکه و شکیرا و اختلافاتی که این دو دارند، خانواده شکیرا همچنان پیکه را عضوی از خانواده می دانند.
هافبک گلساز پرسپولیس امیدوار است اتفاقات فصل گذشته مقابل مس رفسنجان را بار دیگر تکرار کند.
طبق اعلام پلیس فردی قصد خودکشی بر روی پل پیروزی بزرگراه امام علی (ع) را داشت. با حضور به موقع عوامل پلیس پیشگیری پایتخت، این فرد نجات یافت.
به گزارش خبرنگار مهر، اقدام به خودکشی شخصی بر روی پل پیروزی در نزدیکی بزرگراه امام علی با حضور به موقع عوامل پلیس پیشگیری پایتخت، ناموفق ماند.
هافبک پرتغالی تراکتور طی دو بازی اخیر عملکرد بسیار خوبی داشته و هر دو گل تیم با پاس های او به ثمر رسیده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ