امروز و پس از آن صحبت‌ها جواد خیابانی با حضور مجدد در برنامه سلام صبح بخیر بریده‌هایی از رسانه‌های قدیمی را با خود به این برنامه آورده و اعلام کرد که تمام صحبت هایش از روی اسناد و مدارک قدیمی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در ویدئویی جدید که از «شب‌های مافیا» منتشر شده است، جواد خیابانی نیز در این برنامه به چشم می‌خورد.
جواد خیابانی حالا درست در سناریویی مشابه قرار گرفته و با شایعه ممنوع‌التصویری دست‌و‌پنجه نرم می‌کند که مطابق با زمان گذشته بعید است جایگاهش در تلویزیون دستخوش تغییر شود. او یکی از «برمدار‌ماندگان» عصر علی فروغی در تلویزیون، خاصه شبکه سه سیما‌ست که کمتر حاضر شده جایگاهش در این رسانه را به خطر بیندازد.
شبکه ورزش سیما برنامه جدیدی را تدارک دیده که از شنبه ۲۴ تیر پخش خواهد شد، برادران عالمی، تهیه کننده این برنامه هستند
جواد خیابانی در برنامه سلام صبح بخیر گفت: فیفا فاسد است و میزبانی های جام جهانی به شکل درستی انتخاب نمی‌شود، مگر ما چه چیزی کمتر از یونان و یا مصر داریم.
با وجود اصرار جواد خیابانی در جریان دیدار پیکان و پرسپولیس، خودروسازان پایتخت حتی قبل از برگزاری این بازی هم بقایشان قطعی بود.
گزارش جواد خیابانی دوباره در فضای مجازی وایرال شده است.
یکی از مجریان تلویزیون ادعایی که در رویداد اخیر جام جهانی ۲۰۲۲ مبنی بر پرداخت دستمزد‌های میلیاردی به برخی مجریان تلویزیون عنوان شده را چندان دور از ذهن نمی‌داند و در این مسیر، اسپانسر را راهکار پرداخت این دستمزد‌ها برمی شمارد.
جواد خیابانی با گزارش دربی رفت این فصل، تبدیل به دومین رکورددار گزارش بازی پرسپولیس و استقلال شد.
اینکه تلویزیون چطور قرار است با مورد خیابانی - تاج کنار بیاید، هم طبیعتا چندان محل بحث نیست؛ چون این سازمان از مدت‌ها پیش بنا بر خودی و غیرخودی گذاشته و آن‌هایی را که خارج از مدار هستند، بی‌خیال شده است.
دربی ۹۹ تهران درحالی برگزار می‌شود که قرار است جواد خیابانی آن را گزارش کند.
جواد خیابانی در گفتگو با تاج قول داد اسکرین‌شات مکالمات کی‌روش با بازیکنان تیم ملی را افشا کند!
جواد خیابانی در مورد خوشحالی جنجالی لیونل مسی در برابر هلند توضیح داد.
جواد خیابانی داستان ارتباط کرواسی و خوارزمشاهیان را در تلویزیون تعریف کرد.
جواد خیابانی گزارشگر با سابقه صدا و سیما ادعای جالبی را درباره بازی ایران و آمریکا مطرح کرد و حالا در آستانه یک چالش جدی قرار دارد.
بدون شک جواد خیابانی یکی از خاطره‌ساز‌ترین گزارشگران تاریخ فوتبال ماست. گزارشگری که به دلیل علقه و احساس وطن‌دوستانه غلیظی که دارد، بازی‌های ملی را با شور حماسی گزارش می‌کند. با این همه، اما دست‌کم یک دهه است که در گزارشگری فوتبال از متن به حاشیه آمده و حاشیه‌ساز شده است.
جواد خیابانی مجری فوتبال گفت: اگر آمریکا را ببریم موها و ریش و سبیل‌هایم را از ته می‌زنم!
جواد خیابانی اولین دیدار جام‌جهانی قطر ۲۰۲۲ را که تیم‌های اکوادور ـ قطر به مصاف هم می‌روند گزارش می‌کند.
جواد خیابانی گفت: به دلیل همزمانی با مسابقات کشتی دربی شش بر صفر پرسپولیس و استقلال فیلمبرداری نشد.
جواد خیابانی چند روز پیش در یک برنامه تلویزیونی از قول مرحوم همایون بهزادی نقل کرد بازیکنان استقلال قبل از دربی دوپینگ کرده بودند، موضوعی که باعث شد پیشکسوتان استقلال موضع گیری تندی علیه جواد خیابانی داشته باشند.
جواد خیابانی امروز و در برنامه سلام صبح بخیر مجله و روزنامه‌های کیهان ورزشی چاپ ۶ اردیبهشت ۱۳۵۴ را نشان داد که صحبت‌های او را تایید می‌کرد.
یک‌سری مسائل در آن بازی پیش آمد و پدرم با آقای عبده دعوا کرد و به همان علت هم از باشگاه پرسپولیس بیرون رفت. این یک مساله واقعی است که خود بازیکنان تاج در آن زمان هم می‌دانند، اما نمی‌دانم چرا الان آقای خیابانی به آن پرداخته است!
حسن روشن کاپیتان سابق و پیشکسوت باشگاه تاج و استقلال به ادعای جنجالی جواد خیابانی مجری و گزارشگر تلویزیون واکنش نشان داد.
منصور رشیدی دروازه‌بان تیم تاج می‌گوید در سال ۱۳۵۴ آزمایش دوپینگی در ایران وجود نداشت که کسی با استناد بر آن، ادعایی در این مورد داشته باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ