جواد روحی، از بازداشت‌شدگان اعتراضات اخیر در نوشهر، در حالی به سه بار اعدام محکوم شده، اما به گفته وکیل تسخیری‌اش، هیچ مدرک و دلیلی در ارتباط با اتهامات منتسب به او وجود ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشورمان با کسب ۳ مدال طلا، ۲ مدال نقره و ۱ مدال برنز با اقتدار بعنوان قهرمانی جهان در کشور اردن دست یافت.
تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشورمان با کسب ۳ مدال طلا، ۲ مدال نقره و ۱ مدال برنز با اقتدار بعنوان قهرمانی جهان در کشور اردن دست یافت.
ابوالفضل جلالی با انگیزه زیاد و روحیه بالا تمرینات خود را انجام می‌دهد و آماده حضور در ترکیب استقلال مقابل ملوان می‌شود.
درگذشت بازیکن جوان صنعت نفت آبادان حالا تبدیل به روحیه ای متفاوت برای هم تیمی هایش در شروع لیگ برتر شده است.
دعوا که شروع شد تراب از داخل رستوران بیرون آمد. آن ۳ جوان داشتند من را کتک می‌زدند. سنگ و چوب هم در دستان‌شان بود. تراب سمت آن‌ها آمد و برای دفاع از من با آن‌ها درگیر شد. چند بار دنبال هم دویدیم. ناگهان آن‌ها ۳ نفری سر من ریختند و داشتم از آن‌ها کتک می‌خوردم. نفهمیدم چه شد که تراب به داخل رستوران رفت و از آشپزخانه رستوران چاقوی بزرگی برداشت و با آن به صحنه دعوا برگشت. وقتی به خودم آمدم که یکی از آن جوانان روی زمین افتاده بود.
رئیس جامعه پزشکان متخصص داخلی ایران گفت: مشکلات معیشتی و درآمد اندک پزشکان، مهاجرت آنان را افزایش داده است. تعداد زیادی از پزشکان و متخصصان نیز طبابت را رها کرده و به مشاغل دیگر رو آورده‌اند. وضعیت پزشکان جوان وخیم‌تر است و اغلب آنان امکان ازدواج و تأمین مسکن ندارند.
حکم اعدام «جواد روحی» و «مهدی محمدی فر» از متهمان اغتشاشات سال گذشته در استان مازندران، در دیوان عالی کشور نقض شد.
دادگاه هامبورگ اعلام کرد که یک جوان ۳۲ ساله را به دلیل حمایت از روسیه در نبرد با اوکراین به حبس محکوم کرده است.
حکم اعدام «جواد روحی» و «مهدی محمدی فر» از متهمان اغتشاشات سال گذشته در استان مازندران، در دیوان عالی کشور نقض شد.
روحی سال گذشته در شعبه اول دادگاه انقلاب ساری به سه بار اعدام و سایر مجازات‌های محکوم شده بود.
رشید مظاهری در جریان بازی دیروز تیمش مقابل مس رفسنجان سعی کرد روحیه دروازه‌بان جوان خودروسازان را بالا نگه دارد.
در جدیدترین قسمت برنامه «ستاره‌ساز» که دیروز از شبکه ٣ پخش شد، زانوی بازیکن به صورت گلر (علیرضا رضاپور) برخورد کرد و باعث خونریزی شدید بینی او شد.
مهاجم جوان پرسپولیس بار دیگر در شرایط ایده‌آل فنی و روحی قرار گرفته تا در دیدارهای اخیر نمایش موفقی از خود در ترکیب سرخپوشان به جا بگذارد.
جواد نکونام می‌گوید بازیکنان فولاد از نظر روحی و روانی کاملا آماده تقابل با الفیصلی در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا هستند.
متهم نتوانست برای به قتل رساندن بیتا انگیزه‌ای جز خاموش ماندن راز جنایتش فاش کند و در سوال و جواب قاضی مشخص شد، مصرف مخدر او را در حدی از حال خود خارج نکرده بود که مسلوب‌الاراده باشد و اختیار اعمال خود را نداشته باشد.
جواد روحی به اتهام افساد فی الارض در دادگاه بدوی به اعدام محکوم شده است.
رئیس کل دادگستری استان مازندران از صدور حکم اعدام برای جواد روحی، یکی از لیدرهای اغتشاشات اخیر در نوشهر خبر داد.
رسانه قوه‌قضاییه نوشت: رئیس کل دادگستری استان مازندران گفت: متهم جواد روحی به اتهام افساد فی الارض و محاربه به اعدام محکوم شده است؛ اما این رای قابل فرجام‌خواهی در دیوان عالی کشور است.
یک شادی تکراری پس از همه گل‌ها برای تضعیف روحیه فوق ستاره آرژانتین گره‌گشای فرانسه برای قهرمانی نبود.
زن جوان گفت: کلام نسنجیده و شوخی بی جای شوهر خواهرم درباره این که همسرم را با زنی غریبه در خیابان دیده است، نه تنها زندگی ام را متلاشی کرد بلکه از من یک بیمار روحی ساخت و عشق و اعتماد را به گونه‌ای از بین برد که همسرم بالاخره زنی تبعه خارجی را به عقد موقت خودش درآورد.
این حادثه صبح روز گذشته هنگامی رخ داد که پسر ۳۰ ساله به همراه مادرش از خانه خواهرش به منزل بازگشت ودر توهم ناشی از بیماری روحی و روانی، مادرش را به قتل رساند وسپس با بستن شیلنگ به دورجسد، قصد داشت آن را با استفاده از نردبان فلزی به پشت بام خانه بکشاند و ازآن جا به پایین بیندازداما قدرت بدنی کافی نداشت و فقط پیکر بی جان مادر ۶۰ ساله اش را تا پله دوم نردبان بالا کشید و رها کرد.
هافبک جوان استقلالی‌ها با روحیه خوب دوران نقاهت را سپری می‌کند تا هرچه سریع‌تر به میادین برگردد.
محمد جواد محمدی، مهاجم هوادار می‌گوید نتایج دو هفته قبل را فراموش کرده‌اند و با روحیه بالا به مصاف سپاهان می‌روند.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین تخریب منازل شهروندان فلسطینی توسط رژیم صهیونیستی را محکوم و تاکید کرد که این اقدام هرگز نخواهد توانست روحیه ایستادگی ملت فلسطین را تضعیف کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ