یک رسانه پرتغالی اعلام کرد ژوزه مورینیو نشستن روی نیمکت تیم ملی پرتغال به عنوان سرمربی را رد کرده و حالا گزینه‌های فدراسیون این کشور زین‌الدین زیدان و لوئیس انریکه هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هادی عقیلی معتقد است پافشاری روی موضوع سقف بودجه باشگاه‌ها تاثیر منفی روی فوتبال ایران خواهد داشت.
یحیی توره به هری کین پیشنهاد کرد به بایرن مونیخ جواب منفی بدهد و تا پایان حرفه‌اش در تاتنهام بماند.
تایانی رایندرز آن قدر مشتاق است پیراهن میلان را به تن کند که حتی به پیشنهاد بارسلونا هم جواب منفی داده است.
سومین جواب منفی طارمی به دلارهای سعودی
باشگاه‌های لیگ برتر به دنبال ساندرو تونالی، هافبک میلان هستند اما جواب باشگاه و خود بازیکن یک چیز است: نه.
روزنامه گاتزتا خبر داد که روملو لوکاکو پیشنهاد 50 میلیون یورویی الهلال را رد کرده است.
سامان قدوس در پایان دیدار برنتفورد و لیورپول در رختکن از محمد صلاح درخواست پیراهنش را کرد که با جواب منفی ستاره مصری لیورپول مواجه شد.
آیا احساس آرامش واقعاً یک رویا است؟ جواب این سوال منفی است. زیرا با کمی تلاش و چند راهکار می‌توانید احساس آرامش و خونسردی را همانطور که شایسته آن هستید به خود برگردانید.
با هوشیاری و سرعت عمل ماموران، فردی که ابتدا با خودروی و در ادامه با زنجیر به بیش از ۱۰ دستگاه خودروی سواری پارک شده در حاشیه خیابان آسیب زده بود در محل دستگیر و برای ادامه تحقیقات به کلانتری منتقل شد. این فرد در جریان بازجویی‌های انجام شده انگیزه خود از این اقدام را مشکلات روحی و روانی و شنیدن پاسخ منفی در ازدواج اعلام کرد.
آستانه اشرفیه - فرمانده انتظامی آستانه اشرفیه گفت: مشتری بانکی در آستانه اشرفیه پس از شنیدن جواب منفی برای دریافت تسهیلات در بانک را قفل و کارمندان را محبوس کرد.
فدراسیون فوتبال روسیه در پی یافتن راهکار جدیدی برای بازگشت به رقابت‌های فوتبال است.
مودریچ همچنین در کنار پاسخ منفی دادن به باشگاه النصر، پیشنهاد باشگاه اینتر میامی، باشگاهی که متعلق به دیوید بکام و شرکایش است، رد کرده است.
اگر نویدکیا به فدراسیون پاسخ منفی بدهد، شرایط گزینه‌های دیگر مورد بررسی قرار خواهد گرفت تا سرمربی تیم امید بعد از جام جهانی 2022 قطر معرفی شود.
خوزستان دانشجوی یکی از دانشگاه‌های اهواز به دلیل جواب منفی به خواستگاری‌اش، جلوی در دانشگاه با شلیک گلوله خودکشی کرد.
خوزستان دانشجوی یکی از دانشگاه‌های اهواز به دلیل جواب منفی به خواستگاری‌اش، جلوی در دانشگاه با شلیک گلوله خودکشی کرد.
مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن به پیشنهاد مدیران باشگاه ون پارس برای پذیرش سرمربیگری تیم فوتبال این باشگاه جواب رد داد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ قتل دختربچه با شلیک گلوله اشرار/ ماجرای دختری در لانه مرگ!/ مرگ کولبر در نوسود پاوه/ شگرد برنده شدن هنوز قربانی می‌گیرد!/ دستگیری سارقان مسلح دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر/ شهادت ۲ مأمور پلیس/ جنایت هولناک در سناریوی رمزآلود/ جنایت به خاطر جواب منفی در ازدواج
جنایت به خاطر جواب منفی در ازدواج
گفته می‌شود منصوریان به مسئولان این باشگاه برای همکاری مجدد، جواب منفی داده است.
رسیدگی به این پرونده از ۲۴ شهریور سال ۹۹ با گزارش یک درگیری خونین در محدوده دریاچه خلیج فارس در غرب تهران آغاز شد. پس از آن مأموران کلانتری ۱۵۴ چیتگر به محل اعزام شدند و مشخص شد پسر جوانی با ۱۳ ضربه چاقو، زنی به نام سحر را مجروح کرده است.
اعتراف تراکتور به جواب منفی ارسلان، عزت‌اللهی و انصاری‌فرد
دکتر کوین اوکانر می‌گوید بایدن احساس خوبی دارد و پس از نظارت‌هایی که در روز‌های گذشته نسبت به شرایط جسمی او صورت گرفته، بالاخره روز شنبه جواب تست او هم منفی شده است.
با اینکه در روزهای اخیر شایعات زیادی درباره انتقال وسلی فوفانا، مدافع فرانسوی لستر، به چلسی مطرح بود اما سرمربی روباه‌ها با رد شایعات گفت او به هیچ وجه فروشی نیست.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی چهاردهمین روز تیر ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ