وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه ارتقای فناورانه ومردم پایه از اهداف و اولویت های این وزارتخانه است از افزایش انتصاب بانوان توانمند در سمت های مدیریتی خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ونزوئلا اعلام کرد که سطح نمایندگی دیپلماتیک خود در فلسطین را از دفتر به سفارت ارتقا داده است و وزارت خارجه تشکیلات خودگردان از این اقدام کاراکاس استقبال کرد.
معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: ارتقای بهره‌وری و دانش‌بنیان شدن تنها راه نجات بخش کشاورزی در چالش‌های موجود است.
مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی در راستای ارتقای همکاری­های فناورانه با کشور ونزوئلا در نظر دارد مرکز مشترک نوآوری و فناوری ایران – ونزوئلا را ایجاد و فعال کند.
پاکستان سالهاست حافظ منافع ایران در آمریکا بوده لذا اگر می‌خواهیم با شبه قاره هند روابط خوبی داشته باشیم دروازه ورود آن پاکستان است.
محققان و فناوران یک شرکت دانش‌بنیان با طراحی سامانه‌های هوشمند اعلام حریق، توانستند نقشی اثرگذار در ارتقای ایمنی و کاهش اثرات حوادث ایفا کنند.
معاون علمی رئیس جمهور گفت: تلاش می‌کنیم به کمک جامعه نخبگانی، شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور، مسائل حوزه انرژی را در ساحت حکمرانی حل کنیم.
رئیس شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده شورای عالی انقلاب فرهنگی از ارتقاء شورای زنان خبر داد.
معاون علمی رئیس جمهور با اشاره به همکاری ایران و آفریقا در حوزه‌های سلامت، منابع‌ و کشاورزی گفت: کمک ایران به این کشورها در راستای تکمیل زنجیره‌های ارزش و ارتقای تاب آوری فناورانه است.
دادستان تهران گفت: ارتقای کیفیت تولید در استانداردهای جهانی، بالا بردن امنیت، خواست به حق همه مردم است و صنعتگران این مهم را اولویت خود بدانند.
یک شرکت دانش‌بنیان توانسته است با استفاده از فناوری‌های هوشمند، ایستگاه‌های پمپاژ آب را ارتقا دهد و گامی در جهت افزیش بهره‌وری بردارد.
آبادان- نماینده مردم آبادان در مجلس با اشاره به توسعه رشته‌های مهارتی و فنی در خوزستان گفت: ارتقای شاخص‌ها در آموزش و پرورش خوزستان نوید بخش آینده روشنی است.
با توجه به برگزاری کارگاه کشت سلول، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های پژوهشگران و دانشگاهیان ارتقاء می‌یابد.
مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران بر حفظ و ارتقای پایداری تولید گاز با استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان تأکید کرد.
جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: تولید موشک‌های دوربرد و دقیق پدافند هوایی تهدیدی جدی برای بیگانگان است که هیچ‌گاه متوقف نمی‌شود.
مدیرکل دفتر تدوین ضوابط فنی و مقررات دولت الکترونیکی سازمان فناوری اطلاعات ایران گفت: با هدف پایش هرچه بیشتر اراضی تأمین بخشی از عکس‌های هوایی سامانه زمین توسط ماهواره خیام صورت ‌می گیرد.
شهریار افندی زاده گفت: در حال حاضر در مسیرهای واقع در کریدورهای ترانزیتی عبوری از کشور شیوه‌های ترکیبی با تأکید بر ارتقای ظرفیت ترانزیتی کشور در دست عملیاتی شدن است.
تجهیزات پزشکی شرکت‌های دانش بنیان ایرانی در راستای ارتقا همکاری‌های فناورانه دو کشور ایران و اندونزی در این کشور معرفی می‌شوند.
تربت حیدریه ـ رئیس شورای شهرستان تربت‌حیدریه گفت: ارتقای جایگاه شوراها نیازمند اصلاح وباز نگری در قوانین مجلس است.
آئین الحاق بیش از ۲۰۰ فروند پهپاد راهبردی که توسط وزارت دفاع با همکاری ارتش، طراحی و تولید شده با حضور فرمانده کل ارتش و وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح انجام شد.
پژوهشگران دانشگاه تهران موفق به شناسایی باکتری‌های مضر برای قارچ خوراکی شدند که کنترل آن موجب ارتقای کمی و کیفی صنعت تولید قارچ خوراکی خواهد شد.
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: دولت سیزدهم از ۲۳ درصد تکمیل شبکه ملی اطلاعات که از دولت قبل تحویل گرفت، به میانگین ۶۰ درصد ارتقا و تکمیل اطلاعات دست یافته است.
یک مقام مسئول وزارت نیرو گفت: توان عملی ۲۸۶ واحد نیروگاهی کشور با اجرای طرح‌های ارتقای توان واحدهای گازی و سیکل ترکیبی و رفع محدودیت نیروگاه‌های بخاری حدود یک‌هزار و ۳۵ مگاوات افزایش یافت.
ستاد آب، اقلیم و محیط‌زیست معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان در صدد ارتقا بهره مندی از دستاوردهای فناورانه برای بهره وری از آب های ژرف است.
برنامه های وزارت ارتباطات و سازمان فضایی برای ارتباطات پایدار در اربعین شامل استقرار و ارتقای کیفیت سرویس دهی بالن فضایی، سرویس اینترنت رایگان و بسته فناورانه شرکتهای دانش بنیان اعلام شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ