برنامه های وزارت ارتباطات و سازمان فضایی برای ارتباطات پایدار در اربعین شامل استقرار و ارتقای کیفیت سرویس دهی بالن فضایی، سرویس اینترنت رایگان و بسته فناورانه شرکتهای دانش بنیان اعلام شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امسال برای اولین بار دولت اقدام به اعطای وام سفر اربعین کرده است،اگر چه این کار قابل تقدیر است اما ظاهر امر نشان می دهد وضعیت پرداخت این وام عادلانه نیست.
سازمان تأمین اجتماعی اعلام کرد: آخرین مهلت استفاده کارفرمایان مشمول قانون تأمین اجتماعی از طرح بخشودگی جرایم بیمه‌ای کارفرمایان سی‌ویکم مرداد سال جاری است.
بانک مسکن از افزایش انواع تسهیلات مسکن اعم از خرید مسکن انفرادی، خرید مسکن زوجین و جعاله در تهران و شهرستان‌ها خبر داد.
گمرک ایران در بخشنامه‌ مهمی تسهیلات جدید گمرک برای ورود موقت خودروهای سواری به کشور را اعلام کرد که این اقدام موجب شفافیت و انحصارزدایی می شود.
گمرک ایران در بخشنامه‌ مهمی تسهیلات جدید گمرک برای ورود موقت خودروهای سواری به کشور را اعلام کرد که این اقدام موجب شفافیت و انحصارزدایی می شود.
یکی از مرمتگران در یادداشتی که به خبرگزاری مهر داد نوشت: تسهیلات مرمت و مقاوم سازی برای دوره انتقال از وضع موجود به وضع مطلوب نجات بخش است.
رئیس شورای عالی کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی اظهار کرد: تسهیلات پرداختی به کارمندان بانک‌های خصوصی بر اساس مصوبه‌ هیات مدیره‌ی این بانک ها است.
معاون پشتیبانی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گفت: امسال ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه برای تأمین تجهیزات مورد نیاز کشاورزان دیمکار اختصاص یافته است.
معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: مسکن، اشتغال، مصوبات سفرهای استانی و تسهیلات خرد در بخش‌های ازدواج و فرزندآوری باید از اولویت‌های بانک‌ها باشد.
این تسهیلات صرفا به سربازان وظیفه حین خدمت اعطاء می‌شود و این افراد می‌توانند با ارائه مدارک لازم به یگان خدمتی از کسر خدمت سربازی استفاده کنند.
یک کارشناس اقتصادی گفت: معمولاً بانک‌ها تمایلی ندارند که به مسکن و کشاورزی تسهیلات پرداخت کنند؛ درحالیکه داین دو حوزه حیاتی ترین بخش های اقتصاد کشور هستند.
وحید قربانی گفت: بر اساس پیشنهاد وزارت راه و شهرسازی و پیرو مصوبه شورای پول و اعتبار تسهیلات ساخت نهضت ملی مسکن در تمامی شهرها یکسان شده و به مبلغ ۵۵۰ میلیون تومان رسیده است.
اهواز- استاندار خوزستان گفت: از مدیریت بانک‌ها انتظار می‌رود ارتباط دوسویه با صنعت و مسکن برقرار کنند و برای تسهیلات در این حوزه‌ها برنامه‌ریزی لازم را داشته باشند.
مدیرعامل بانک صادرات ایران از رشد ٧٣ درصدی پرداخت وام‌های «قرض‌الحسنه و حمایتی» این بانک به ارزش بیش از ٣٣ هزار میلیارد تومان در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی و پاسخگویی به نیاز ٣٥١ هزار نفر از مردم در سال ١٤٠١  خبر داد.
خدمات شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از مبدا بهشت زهرا (س) رایگان است.
با تصویب مجلس شورای اسلامی، تسهیلات پرداختی به کشاورزان خسارت دیده بر اثر حوادث غیرمترقبه تا سه سال امهال می شود.
علی وحدت گفت:زیرساخت تسهیلات ۴۰ هزار میلیارد تومانی آماده شده و برخی از الزامات قانونی آن باقی مانده است.
تسهیلات آسان با طرح «بهارانه» بانک آینده
طبق تبصره ۱۶ لایحه پیشنهادی دولت، بانک‌های عامل مکلفند در چارچوب برنامه کنترل تورم، رشد نقدینگی و ترازنامه بانک‌ها تسهیلات را به مردم ارائه کنند.
استفاده‌کنندگان از پایانه‌های فروشگاهی (POS) و درگاه‌های پرداختی اینترنتی (IPG) بانک سپه می‌توانند تسهیلات ۱۰۰ میلیون تا ۵۰ میلیارد ریالی تسهیلات در قالب طرح «کاراسان» دریافت کنند.
رئیس دانشگاه تهران گفت: با افزایش ۵ برابری میزان بودجه مربوط به بورسیه دانشجویان افغان، برای سال جاری ۲۰ میلیارد تومان برای تأمین منابع مالی این بورسیه اختصاص داده شده است.
سمنان- مدیرکل امور عشایری استان سمنان با اشاره به مشکلات عشایر در تامین نهاده‌های دامی گفت: عرضه نهاده شش ماهه و تمدید تسهیلات بانکی دو راهکار حمایت از عشایر استان است.
شرکت‌های دانش‌بنیان حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات آخرین دستاوردهای خود برای تسهیل سفر اربعین را در مراسمی با حضور وزیر ارتباطات معرفی کردند.
وزیر اقتصاد گفت: گام دومی که امسال برای اعطای تسهیلات اشتغالزایی برداشته خواهد شد، برقراری ارتباط نهادی شبکه بانکی با نهادهایی است که در ایجاد اشتغال سابقه و تجربه خوبی دارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ