با توجه به برگزاری کارگاه کشت سلول، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های پژوهشگران و دانشگاهیان ارتقاء می‌یابد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ونزوئلا اعلام کرد که سطح نمایندگی دیپلماتیک خود در فلسطین را از دفتر به سفارت ارتقا داده است و وزارت خارجه تشکیلات خودگردان از این اقدام کاراکاس استقبال کرد.
معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: ارتقای بهره‌وری و دانش‌بنیان شدن تنها راه نجات بخش کشاورزی در چالش‌های موجود است.
پاکستان سالهاست حافظ منافع ایران در آمریکا بوده لذا اگر می‌خواهیم با شبه قاره هند روابط خوبی داشته باشیم دروازه ورود آن پاکستان است.
معاون علمی رئیس جمهور گفت: تلاش می‌کنیم به کمک جامعه نخبگانی، شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور، مسائل حوزه انرژی را در ساحت حکمرانی حل کنیم.
رئیس شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده شورای عالی انقلاب فرهنگی از ارتقاء شورای زنان خبر داد.
رئیس دانشگاه تهران با استقبال از تقاضای ادامه تحصیل برادران حشدالشعبی در دانشگاه تهران، تاکید کرد: استاندارد‌های علمی را درباره دوستان‌مان در حشدالشعبی بیشتر از دیگر دانشجویان خارجی اعمال می‌کنیم، زیرا هدف ما ارتقای توانمندی تخصصی مجاهدین مسلمان است.
دادستان تهران گفت: ارتقای کیفیت تولید در استانداردهای جهانی، بالا بردن امنیت، خواست به حق همه مردم است و صنعتگران این مهم را اولویت خود بدانند.
ابوترابی‌فرد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران تصریح کرد: حضرت یوسف بر یک اصل کلیدی متمرکز بود با آنکه پیامبر الهی بود و برای تحول فرهنگ و فکر جامعه مصر مسئولیت بر عهده داشت و بنا بود از یک کشور مشرک یک جامعه موحد بسازد، اما تمرکز خود را بر رشد اقتصادی گذاشت. باید در مدرسه قرآن زانو زد و از این کتاب وحیانی درس آموخت. حضرت یوسف با اشراف به این حقیقت که اجرای برنامه نیازمند ارتقاء حکمرانی و توانمند سازی نهاد دولت است برنامه هفت ساله کامل و جامعی را تهیه کرد.
یک شرکت دانش‌بنیان توانسته است با استفاده از فناوری‌های هوشمند، ایستگاه‌های پمپاژ آب را ارتقا دهد و گامی در جهت افزیش بهره‌وری بردارد.
معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور گفت: آشنایی فرد دارای معلولیت با خدمات موجود، حقوق شهروندی و قوانین حامی افراد دارای معلولیت از جمله مواردی است که در این طرح دنبال می‌شود.
آبادان- نماینده مردم آبادان در مجلس با اشاره به توسعه رشته‌های مهارتی و فنی در خوزستان گفت: ارتقای شاخص‌ها در آموزش و پرورش خوزستان نوید بخش آینده روشنی است.
مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران بر حفظ و ارتقای پایداری تولید گاز با استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان تأکید کرد.
جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: تولید موشک‌های دوربرد و دقیق پدافند هوایی تهدیدی جدی برای بیگانگان است که هیچ‌گاه متوقف نمی‌شود.
مدیرکل دفتر تدوین ضوابط فنی و مقررات دولت الکترونیکی سازمان فناوری اطلاعات ایران گفت: با هدف پایش هرچه بیشتر اراضی تأمین بخشی از عکس‌های هوایی سامانه زمین توسط ماهواره خیام صورت ‌می گیرد.
دو طرح اتصال جزایر سه‌گانه به سرزمین اصلی و توسعه و ارتقاء پایداری شبکه با هدف تحقق عدالت ارتباطی، پایداری ارتباطات و استفاده از توانمندی متخصصان داخلی، افتتاح می شود.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهوری بر حل مشکلات شرکت‌های دانش‌بنیان بزرگ و تثبیت شده، با هدف ارتقای توانمندی تاکید کرد.
یک شرکت دانش‌بنیان توانسته است با استفاده از بومی‌سازی و توسعه فناوری حفاری، استحصال از میادین نفتی و گازی را ارتقا بدهد.
رئیس بازرسی کل فراجا گفت: رده های بازرسی کارآمد و اثرگذار به تنهایی می توانند عامل تحرک، تحول و پویایی در مجموعه فراجا باشند.
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در گفتگوی تلفنی با لوید آستین وزیر دفاع آمریکا خواستار جلوگیری از ارتقای توانمندی هسته ای ایران شده است.
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه ارتقای فناورانه ومردم پایه از اهداف و اولویت های این وزارتخانه است از افزایش انتصاب بانوان توانمند در سمت های مدیریتی خبر داد.
بر اساس اعلام معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، صندوق‌های خصوصی سپرده بلاعوض برای ارتقای توانمندی و نوآوری ایجاد می‌شود.
فرمانده کل ارتش گفت: امروز نیروی دریایی ارتش در مسیر توسعه و ارتقای توانمندی‌ و آمادگی‌های خود حرکت‌ می‌کند.
راهبرد ایجاد مجموعه سازان و قطعه سازان طراز اول در زنجیره تامین خودرو/ سایپا در مسیر ارتقای توانمندی و هم افزایی خودروسازان و تامین کنندگان
مالکان دستگاه های پیکسل که سیستم عامل دستگاهشان را به اندروید۱۳ ارتقا داده اند، نمی توانند از شارژ بی سیم استفاده کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ